AndroidHealthClinic

Mijn dagelijkse sportschema

Vechtsportt

Cool Novice
Waardering
2
Lengte
1m54
Massa
46kg
Hierbij mijn dagelijkse sportschema, deze oefeningen doe ik alleen in de avond :).

Dagelijkse sportschema

- Triceps dips 2 setjes van 10
- Opdrukken 2 setjes van 10
- Crunches 2 setjes van 10

Soms eventueel bilspieroefeningen.

Ik doe op dit moment niet zo veel oefeningen, omdat ik ook nog in de groei situatie zit.

Groetjes,
Vechtsportt

Ziet er goed uit! alleen zou je eens een avond per week es kunnen proberen met niet 1 setje van 10 maar een drop set dus zo veel je kunt :)

• Topic Starter Topic Starter
Ziet er goed uit! alleen zou je eens een avond per week es kunnen proberen met niet 1 setje van 10 maar een drop set dus zo veel je kunt :)

Dankje.

Dus 1 avond in de week, gewoon bij elke oefening alles doen tot ik kapot ben.
Ik zou dat weleens kunnen doen ja, ik zal het ook één avond in de week doen :cool:

Triceps Dips = met bankje of kastje ;)

Wat is je doel met dit trainingsschema?

Wat wil je hiermee bereiken?

Ik heb op dit moment skinny fat, en van dat skinny fat wil ik spieren maken. Ik heb ook een grotere achterwerk die wil ik graag wat slanker krijgen met de bilspieroefeningen. Me buikje wil ik graag veranderen in een sixpack ;)

Haha, we hebben het hier toch niet over het plaatselijk vet verbranden he:D

kloon haha wtf, gast als jij dat allemaal wil moet je naar een fatsoenlijke sportschool gaan, behoorlijk gaan eten en sowieso meer oefeningen gaan doen dan dit, dit lijkt nergens op natuurlijk...

je zit nog in de groei? wat is het argument daartegen dat je dan niet meer kan trainen?

kloon haha wtf, gast als jij dat allemaal wil moet je naar een fatsoenlijke sportschool gaan, behoorlijk gaan eten en sowieso meer oefeningen gaan doen dan dit, dit lijkt nergens op natuurlijk...

je zit nog in de groei? wat is het argument daartegen dat je dan niet meer kan trainen?

Dankje :eyes:

Als ik téveel spier krijg dan is dat slecht voor de groei zoals ik heb gehoord. Je mag niet zo veel krachtoefeningen doen of te zware oefeningen dat is slecht voor me (groei situatie). Nee, helaas kan ik niet op een fatsoenlijke sportschool, thuis oefeningen heeft ook zin ;) Dus ik doe tijdelijke oefeningen in huis en na de zomer misschien wat dumbbles kopen voor extra oefeningen.

Dankje :eyes:

Als ik téveel spier krijg dan is dat slecht voor de groei zoals ik heb gehoord. Je mag niet zo veel krachtoefeningen doen of te zware oefeningen dat is slecht voor me (groei situatie). Nee, helaas kan ik niet op een fatsoenlijke sportschool, thuis oefeningen heeft ook zin ;) Dus ik doe tijdelijke oefeningen in huis en na de zomer misschien wat dumbbles kopen voor extra oefeningen.

En dan over 20 jaar je doel bereikt hebben?
punt 1 is je motivatie jongen... echt als je wat wil bereiken go for it maar dit lijkt nergens op...

En dan over 20 jaar je doel bereikt hebben?
punt 1 is je motivatie jongen... echt als je wat wil bereiken go for it maar dit lijkt nergens op...

Motivatie heb ik zeker 100%, ik eet nu goed, laat al dat snoep/chips/onzin aan de kant en eet gewoon gezond. Ben elke avond aan het trainen in huis, oefeningen, dus ik wil het écht zo graag! :)
Ik ga er 101% voor, ik wil er graag beter uit zien na de zomervakantie. ;)

Terug
Naar boven