Fitness Seller

Mijn doel is ook om in heel korte tijd echt superbreed te worden."

. Daarnaast slikte hij onder andere Viraloid en Nutrabolics.

‘Ik schrok me dood van het effect dat ik na een maand gebruik kreeg. Ik merkte dat ik genoeg energie had om na mijn gewone trainingschema nog tien setjes te doen. Na vier weken waren mijn spieren zo gegroeid, dat het leek alsof ik uit mijn vel scheurde.’ Michael stopte met het slikken van de pillen. ‘Ik werd er bang van.’

Anabolen in de disco - DAG

dat wil ik ook hebben! uit mijn vel scheuren!:D van een chuck norris ding en viraloid en nutrabolics...klinkt wel anabool zeg

"Hij werd er bang van"

Gay :roflol:

Wie is dit ??

Ik wil graag gaan beginnen met anabolen. Mijn doel is ook om in heel korte tijd echt superbreed te worden."
Lees ook: Discodoping bestel je zo

"Heeft iemand er ervaring mee? Kan iemand me helpen om een schema op te stellen en me door dat proces te begeleiden? Laat me aub effe iets weten. Jeroen." Bovenstaande advertentie staat op marktplaats.nl.
MrJ? ???

hij is niet eens gespierd op die foto

Maar eerlijk is eerlijk, in elke omgeving komt kuren en alcohol voor. :roflol:

''Daarnaast slikte hij onder andere Viraloid en Nutrabolics''
Dat zijn nog geen eens anabolen, en dat spul schijnt de grootste troep te zijn en niet te werken

Viraloid :roflol: Ja daar wordt je echt bang van!! Wat een triest verhaal weer, geschreven door een Josti-bandlid?

Kan er niet effe iemand gaan photoshoppen, we kunnen behoorlijk op deze foto loze grappen botvieren.

Die gozer helemaal rechts met dat stuk metaal door z'n lip is 100% een kraker.

waar kan ik die viraloid en nutrabolics kopen? Zijn blijkbaar zeer sterke anabolen :rolleyes:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wie is dit ??

Hij trainde drie tot vier keer per week thuis op zijn Chuck Norris Totalgym fitnesstoestel. Daarnaast slikte hij onder andere Viraloid en Nutrabolics.

‘Ik schrok me dood van het effect dat ik na een maand gebruik kreeg.'

Jongens, dit heeft niets met anabolen te maken. Deze man heeft zijn monsterachtige wanstaltige massa puur te danken aan de Chuck Norris Totalgym. Het effect van anabolen valt hierbij volledig in het niet !

:roflol:

Wat mij als eerste te binnen schiet is als deze trend zich verderzet nog amper iemand zal worden aanschouwd als een naturel, van het moment een persoon enige spieropbouw heeft.
Momenteel is AS nog een beetje taboe..

tja had het gelezen echt shappies

Wat mij als eerste te binnen schiet is als deze trend zich verderzet nog amper iemand zal worden aanschouwd als een naturel, van het moment een persoon enige spieropbouw heeft.
so what? train jij voor een paar idioten die de ballen verstand van de sport hebben of van jezelf? ik krijg ook welleens van die reacties, ja anaboluh zeker! nou ik ben totaal niet groot ofzo, lach dat soort volk altijd hard uit, of zeg ze dat er ook mensen zijn die WEL discipline en doorzettingsvermogen hebben (no offence for the juicers, ik doel met deze opmerking vooral op van die gasten die 3 weken trainen en meteen d-bolls gaan slikken)

Zelfs mij (1,88m, 16%bf, 90kg) is gevraagd of ik anabolen gebruik... Niet een keer maar al meerdere malen.

Walgelijk.

Wie is dit ??

Michael Voorpont (23) wilde net als zoveel andere jonge mannen voor de zomer zijn buikje verruilen voor een sixpack. ‘Niet alleen vrouwen moeten voldoen aan een schoonheidsideaal; ook mannen willen er goed uitzien in de discotheek of op het strand.’ Hij trainde drie tot vier keer per week thuis op zijn Chuck Norris Totalgym fitnesstoestel. Daarnaast slikte hij onder andere Viraloid en Nutrabolics.
Ik schrok me dood van het effect dat ik na een maand gebruik kreeg. Ik merkte dat ik genoeg energie had om na mijn gewone trainingschema nog tien setjes te doen. Na vier weken waren mijn spieren zo gegroeid, dat het leek alsof ik uit mijn vel scheurde.’ Michael stopte met het slikken van de pillen. ‘Ik werd er bang van.’

LMFAO!!!!!!!:roflol:!!!!!!!
viraloid is niet eens een pro hormoon, laat staan een AAS...we hebben het zelfs in de winkel staan :rolleyes:

De Chuck Norris Total Gym om een shredded beast te worden dat je dr bang van wordt?:rolleyes:

mooi kunnen ze toch schrijven tegenwoordig:haha:

Leer eens lezen jongens!

Er staat:
Daarnaast slikte hij onder andere Viraloid en Nutrabolics.

Ze hadden ook kunnen schrijven dat hij daarnaast vitaminetabs neemt, dan is dat toch nog geen AAS of wel?

Uit onderzoek van de Dopingautoriteit blijkt dat ruim 150 duizend Nederlanders in de leeftijd van 15 tot 64 jaar in 2005 ooit prestatiebevorderende middelen waaronder anabolen heeft gebruikt

creatine is ook een prestatiebevorderend middel, wedden dat ze dat hier bijtellen? ... mij maak je niet wijs dat 150 000 Nederlanders aan de AS zitten :rolleyes:

Terug
Naar boven