AndroidHealthClinic

Mijn doel is ook om in heel korte tijd echt superbreed te worden."

Daarnaast slikte hij onder andere Viraloid en Nutrabolics.
‘Ik schrok me dood van het effect dat ik na een maand gebruik kreeg. Ik merkte dat ik genoeg energie had om na mijn gewone trainingschema nog tien setjes te doen. Na vier weken waren mijn spieren zo gegroeid, dat het leek alsof ik uit mijn vel scheurde.’ Michael stopte met het slikken van de pillen. ‘Ik werd er bang van.’

Anabolen in de disco - DAG

Ongelofelijk zeg :eek:

Damn, ik vond dit topic omdat een collega van mij 'Viraloid' Super Anabolic (NEW & Improved) had gekocht. Yeah Right :rolleyes: nieuw zal het wel zijn, nieuwe afrip.

Maar wat mij wel opvalt (heb rustig heel het topic doorgenomen) is dat veel mensen niet echt begrijpend lezen.

Er zijn zoveel antwoorden aan bod gekomen die je zo uit de tekst kon halen.

Vind het ook wel jammer dat vele 'zagen' dat dit ons in het slechte daglicht zet :(

Aan onze sport hebben we toch veel meer dan ons 'druk' te hoeven maken over de Media ;) Ik maak mij al lang geen zorgen meer over de Media, ze zijn handig en maybe noodzakelijk in onze maatschappij maar ze zullen nooit zon nuttige informatie kunnen vertellen dan echte kenner van het vak/sport waar hij over praat.

Dus de informatie die de media verteld hangt af van hun bronnen, maar ik begrijp ook wel dat zij niet alles kunnen nakijken/controleren, daar zullen zij de nodige tijd/geld niet voor krijgen!

My 2 cents

PS: voor alle BB'ers die het vergeten moesten zijn: http://forum.dutchbodybuilding.com/f127/zijn-voordelen-training-bodybuilding-92975/

Michael Voorpont (23) wilde net als zoveel andere jonge mannen voor de zomer zijn buikje verruilen voor een sixpack. ‘Niet alleen vrouwen moeten voldoen aan een schoonheidsideaal; ook mannen willen er goed uitzien in de discotheek of op het strand.’ Hij trainde drie tot vier keer per week thuis op zijn Chuck Norris Totalgym fitnesstoestel. Daarnaast slikte hij onder andere Viraloid en Nutrabolics.

‘Ik schrok me dood van het effect dat ik na een maand gebruik kreeg. Ik merkte dat ik genoeg energie had om na mijn gewone trainingschema nog tien setjes te doen. Na vier weken waren mijn spieren zo gegroeid, dat het leek alsof ik uit mijn vel scheurde.’ Michael stopte met het slikken van de pillen. ‘Ik werd er bang van.’

:roflol::roflol::roflol:

dat soort losers verpesten de naam van onze sport.. weer anabolen heel negatief in het nieuws dus nog meer vooroordelen:mad:

ach ja, as zal nooit positief naar buiten komen..

het boeit me niks wat die kneuzen allemaal naar binnen werken.. wel jammer dat ik daardoor minder respect krijg van iedereen voor wat ik de laatste twee jaar heb gedaan. tientallen verschillende mensen hebben gevraagd of ik anabolen heb gebruikt terwijl ik niet eens zo'n heel indrukwekkend lichaam heb.

Terug
Naar boven