MuscleMeat

Mijn doel is ook om in heel korte tijd echt superbreed te worden."

so what? train jij voor een paar idioten die de ballen verstand van de sport hebben of van jezelf? ik krijg ook welleens van die reacties, ja anaboluh zeker! nou ik ben totaal niet groot ofzo, lach dat soort volk altijd hard uit, of zeg ze dat er ook mensen zijn die WEL discipline en doorzettingsvermogen hebben (no offence for the juicers, ik doel met deze opmerking vooral op van die gasten die 3 weken trainen en meteen d-bolls gaan slikken)

Komt door je blokjes riggard :p

Zelfs mij (1,88m, 16%bf, 90kg) is gevraagd of ik anabolen gebruik... Niet een keer maar al meerdere malen.

Walgelijk.

dude zelfs mij (1m77, 8% BF, 70 brute kg :rolleyes:) is de laatste week (ik heb het over 7 ****ing dagen) 3 a 4 x gevraagd of ik aan de roids zit :roflol:
2 of 3 x op een fuif vorige zaterdag en 1 x in de gym ("ja maar dat kan toch niet alleen door te trainen" krijg je dan te horen, "mijn maat traint ook al zo lang en hij is niet zoveel bijgekomen dus het kan niet" :roflol:)
hierbij speelt wel het feit dat ik 1.5 jaar geleden 15 kg minder woog en dat mensen het niet geloven dat je door op je voeding te letten al aardig wat progressie kunt maken, maar toch, mensen denken het direct... laat ze gewoon!

so what? train jij voor een paar idioten die de ballen verstand van de sport hebben of van jezelf? ik krijg ook welleens van die reacties, ja anaboluh zeker! nou ik ben totaal niet groot ofzo, lach dat soort volk altijd hard uit, of zeg ze dat er ook mensen zijn die WEL discipline en doorzettingsvermogen hebben (no offence for the juicers, ik doel met deze opmerking vooral op van die gasten die 3 weken trainen en meteen d-bolls gaan slikken)

Absoluut mee eens!

nee hoor ik train wel degelijk voor mezelf, maar het zijn gewoon mensen die dat gaan denken die inderdaad er de ballen verstand van hebben. En dat zijn - iedereen die niet traint.

Zelfs mij (1,88m, 16%bf, 90kg) is gevraagd of ik anabolen gebruik... Niet een keer maar al meerdere malen.

Walgelijk.

Inderdaad walgelijk als je prestaties verward worden met gebruik..verder kan je het voor jezelf als een compliment aanschouwen

Idd, kan ik ook van rotten.
-Als ze zien hoe ''groot'' ik geworden ben op 1 jaar zeggen ze dat ik anabolen gebruik.
-Dan zeg ik, ooit eens 2 maand creatine.
-Zie je wel dat je iets hebt gebruikt...

??? :( :mad:

-Als ze zien hoe ''groot'' ik geworden ben op 1 jaar zeggen ze dat ik anabolen gebruik.

idd, krijg ik dan ook te horen :roflol:
"creatine, zie je wel dat het niet puur natuur kan zijn" :roflol:

Wheyshakes en Creatine zijn toch ook anabolen ???

:D ;)

Uit onderzoek van de Dopingautoriteit blijkt dat ruim 150 duizend Nederlanders in de leeftijd van 15 tot 64 jaar in 2005 ooit prestatiebevorderende middelen waaronder anabolen heeft gebruikt

creatine is ook een prestatiebevorderend middel, wedden dat ze dat hier bijtellen? ... mij maak je niet wijs dat 150 000 Nederlanders aan de AS zitten :rolleyes:
Zoveel nl aan de roids? Doen een hoop wat fout of het word zo opgeblazen.
Misschien zitten hierin ook andere spullen. Wielrenners gebruiken andere spullen weer dus je ziet het bij hun niet aan de spieren.
Kan het me niet voorstellen :D

Hmm, even een poging gewaagd om die foto te vernken.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:roflol: karma bro!

• Topic Starter Topic Starter
Lol !!! Wie post die foto in het commetaar veld ?? :D

dit topic gaat het superdudes topic misschien overtreffen:D

Terug
Naar boven