XXL Nutrition

Mijn doel is ook om in heel korte tijd echt superbreed te worden."

door dit soort onzin krijg ik gezeikvan mijn moeder. Niet dat ik daarmee zit. Ik woon op mijzelf dus commentaar krijg je dan amper, MAAR, als je je moeder dan weer een keer ziet, godsammejezus! Ze begon over dit artikel ofzo te zeuren dat ze het op het nieuws hoorde, "anabolen st. voor het stappen gaan". ik dacht echt WHAT THE **** DENK NA?@!#?@! drugs voor het stappen ok, AS voor het stappen -> zo ****ing onlogisch. EN ZEUREN DAT ZE DEED. Die eiwitten die ik neem zijn nu plotseling ook AS volgens mijn muder :) yeah right, ga toch fietsen.

Ik dacht eerst dat het een grapje was :p

Naar wat ik eruit kan opmaken is dat ze nu zelfs supplementen als anabolen bestempelen?

Anyhow, ik ga mij in ieder geval ook die Chuck Norris Total Gym halen nu :p
En natuurlijk het bijbehorend kuurtje testo :D Watch out Jay & Ron ;)

dat wil ik ook hebben! uit mijn vel scheuren!:D van een chuck norris ding en viraloid en nutrabolics...klinkt wel anabool zeg

hehe idd. Nutrabolics is een supplementen merk en viraloid is een testo booster zoals testosting :roflol: DIE LUL DACHT DUS ANABOLEN GESLIKT TE HEBBEN, TERWIJL HIJ DUS NOG GEWOON NATURAL IS. haha hilarisch!

Wie is dit ??

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik wil graag gaan beginnen met anabolen. Mijn doel is ook om in heel korte tijd echt superbreed te worden."
Lees ook: Discodoping bestel je zo

"Heeft iemand er ervaring mee? Kan iemand me helpen om een schema op te stellen en me door dat proces te begeleiden? Laat me aub effe iets weten. Jeroen." Bovenstaande advertentie staat op marktplaats.nl.

Het vinden van (potentiële) gebruikers van anabolen steroïden is niet moeilijk; hen te spreken krijgen wel. Sportschoolhouders en discotheken willen niet met het verboden spierversterkende middel geassocieerd worden. Toch is er volgens de Dopingautoriteit een nieuwe trend: anabolen in het uitgaansleven.

In het partycircuit is gebruik van coke en pillen natuurlijk niet vreemd. De overstap bij jonge mannen naar anabolen is snel gemaakt om ook een strak lijf te krijgen. Anabolen zorgen ervoor dat je toch kunt drinken, nachtenlang door kunt halen zónder dat de opbouw van spiermassa verloren gaat. En de coïtusdrive gaat omhoog.

Rotterdammer Luciano de Nooij (22) is werkeloos en gebruikt al twee jaar anabolen: ‘Ik gebruik het om sterker en forser te worden. Veel van mijn vrienden gebruiken het ook, al hebben we het daar nooit over.’

Uit onderzoek van de Dopingautoriteit blijkt dat ruim 150 duizend Nederlanders in de leeftijd van 15 tot 64 jaar in 2005 ooit prestatiebevorderende middelen waaronder anabolen heeft gebruikt. Een stijging van ruim 100 procent in vier jaar tijd. Waar je vroeger misschien alleen via de ‘Rambo’ van de sportschool aan pillen kwam, zijn anabolen steeds makkelijker online te bestellen.

Het Openbaar Ministerie deed onlangs onderzoek naar het gebruik van anabolen in Nederland. In een vertrouwelijk rapport dat vorige week uitlekte: ‘De gebruiker stelt zich bloot aan volstrekt onoverzienbare gezondheidsrisico’s. Het lijkt slechts een kwestie van tijd dat zich ongelukken zullen voordoen.’

Wassink van de Dopingcontrole: ‘Het gebruik in sportscholen is wel bekend. Ik ken wat bodybuilders die op of rond hun 40ste plotseling zijn overleden. Wij weten dat jarenlang misbruik van anabolen steroïden slecht voor de gezondheid is. Als de familie niet om autopsie vraagt, weten wij natuurlijk ook niet wat de doodsoorzaak is. Wij hebben wel een vermoeden, maar zolang het niet wordt onderzocht kunnen we niets hardmaken.’

De gevolgen van langdurig anabolengebruik zijn niet mis. Onvruchtbaarheid is een reëel gevaar. Volgens het OM rapport zijn dopinggebruikers een potentieel gevaar voor zichzelf en hun omgeving. 20 procent van de gebruikers heeft waanbeelden, is erg gewelddadig en raakt depressief. In extreme gevallen krijgen ze zelfs zelfmoordneigingen. Volgens Wassink zijn er mannen die ongesteldheidsachtige klachten hebben. ‘Er zijn ook gevallen bekend van leverschade, leverkanker en gynaecomastie, de ontwikkeling van borsten. Om de hoge testosteronwaarden te neutraliseren worden er door het lichaam meer vrouwelijke hormonen aangemaakt, met borstontwikkeling tot gevolg.’

Michael Voorpont (23) wilde net als zoveel andere jonge mannen voor de zomer zijn buikje verruilen voor een sixpack. ‘Niet alleen vrouwen moeten voldoen aan een schoonheidsideaal; ook mannen willen er goed uitzien in de discotheek of op het strand.’ Hij trainde drie tot vier keer per week thuis op zijn Chuck Norris Totalgym fitnesstoestel. Daarnaast slikte hij onder andere Viraloid en Nutrabolics.

‘Ik schrok me dood van het effect dat ik na een maand gebruik kreeg. Ik merkte dat ik genoeg energie had om na mijn gewone trainingschema nog tien setjes te doen. Na vier weken waren mijn spieren zo gegroeid, dat het leek alsof ik uit mijn vel scheurde.’ Michael stopte met het slikken van de pillen. ‘Ik werd er bang van.’

Anabolen in de disco - DAG

Hee mafketel.....spoor jij wel????

:roflol::roflol:

:roflol: Chuck Norris Totalgym fitnesstoestel

WUHAHAHAHAHA die fotoshop!!

****in master!!

Hij trainde drie tot vier keer per week thuis op zijn Chuck Norris Totalgym fitnesstoestel.
Oké, even voor de zekerheid:
Dit???

‘Ik schrok me dood van het effect dat ik na een maand gebruik kreeg. Ik merkte dat ik genoeg energie had om na mijn gewone trainingschema nog tien setjes te doen. Na vier weken waren mijn spieren zo gegroeid, dat het leek alsof ik uit mijn vel scheurde.’ Michael stopte met het slikken van de pillen. ‘Ik werd er bang van.’
Wat schattig, zijn eerste pomp :o

Wie is dit ??

Ik wil graag gaan beginnen met anabolen. Mijn doel is ook om in heel korte tijd echt superbreed te worden."
Lees ook: Discodoping bestel je zo

"Heeft iemand er ervaring mee? Kan iemand me helpen om een schema op te stellen en me door dat proces te begeleiden? Laat me aub effe iets weten. Jeroen." Bovenstaande advertentie staat op marktplaats.nl.

Het vinden van (potentiële) gebruikers van anabolen steroïden is niet moeilijk; hen te spreken krijgen wel. Sportschoolhouders en discotheken willen niet met het verboden spierversterkende middel geassocieerd worden. Toch is er volgens de Dopingautoriteit een nieuwe trend: anabolen in het uitgaansleven.

In het partycircuit is gebruik van coke en pillen natuurlijk niet vreemd. De overstap bij jonge mannen naar anabolen is snel gemaakt om ook een strak lijf te krijgen. Anabolen zorgen ervoor dat je toch kunt drinken, nachtenlang door kunt halen zónder dat de opbouw van spiermassa verloren gaat. En de coïtusdrive gaat omhoog.

Rotterdammer Luciano de Nooij (22) is werkeloos en gebruikt al twee jaar anabolen: ‘Ik gebruik het om sterker en forser te worden. Veel van mijn vrienden gebruiken het ook, al hebben we het daar nooit over.’

Uit onderzoek van de Dopingautoriteit blijkt dat ruim 150 duizend Nederlanders in de leeftijd van 15 tot 64 jaar in 2005 ooit prestatiebevorderende middelen waaronder anabolen heeft gebruikt. Een stijging van ruim 100 procent in vier jaar tijd. Waar je vroeger misschien alleen via de ‘Rambo’ van de sportschool aan pillen kwam, zijn anabolen steeds makkelijker online te bestellen.

Het Openbaar Ministerie deed onlangs onderzoek naar het gebruik van anabolen in Nederland. In een vertrouwelijk rapport dat vorige week uitlekte: ‘De gebruiker stelt zich bloot aan volstrekt onoverzienbare gezondheidsrisico’s. Het lijkt slechts een kwestie van tijd dat zich ongelukken zullen voordoen.’

Wassink van de Dopingcontrole: ‘Het gebruik in sportscholen is wel bekend. Ik ken wat bodybuilders die op of rond hun 40ste plotseling zijn overleden. Wij weten dat jarenlang misbruik van anabolen steroïden slecht voor de gezondheid is. Als de familie niet om autopsie vraagt, weten wij natuurlijk ook niet wat de doodsoorzaak is. Wij hebben wel een vermoeden, maar zolang het niet wordt onderzocht kunnen we niets hardmaken.’

De gevolgen van langdurig anabolengebruik zijn niet mis. Onvruchtbaarheid is een reëel gevaar. Volgens het OM rapport zijn dopinggebruikers een potentieel gevaar voor zichzelf en hun omgeving. 20 procent van de gebruikers heeft waanbeelden, is erg gewelddadig en raakt depressief. In extreme gevallen krijgen ze zelfs zelfmoordneigingen. Volgens Wassink zijn er mannen die ongesteldheidsachtige klachten hebben. ‘Er zijn ook gevallen bekend van leverschade, leverkanker en gynaecomastie, de ontwikkeling van borsten. Om de hoge testosteronwaarden te neutraliseren worden er door het lichaam meer vrouwelijke hormonen aangemaakt, met borstontwikkeling tot gevolg.’

Michael Voorpont (23) wilde net als zoveel andere jonge mannen voor de zomer zijn buikje verruilen voor een sixpack. ‘Niet alleen vrouwen moeten voldoen aan een schoonheidsideaal; ook mannen willen er goed uitzien in de discotheek of op het strand.’ Hij trainde drie tot vier keer per week thuis op zijn Chuck Norris Totalgym fitnesstoestel. Daarnaast slikte hij onder andere Viraloid en Nutrabolics.‘Ik schrok me dood van het effect dat ik na een maand gebruik kreeg. Ik merkte dat ik genoeg energie had om na mijn gewone trainingschema nog tien setjes te doen. Na vier weken waren mijn spieren zo gegroeid, dat het leek alsof ik uit mijn vel scheurde.’ Michael stopte met het slikken van de pillen. ‘Ik werd er bang van.’

Anabolen in de disco - DAG

:roflol:!!!!!!!

hoe meer je het leest hoe hilarischer het wordt :D :hahaha:

check ook eff dit dan
Discodoping bestel je zo! - DAG
staat onderin ook zo'n link In de aanbieding: een complete slikkuur (voor watjes)
12 weken lang aan de oral met diana en winnies :eek:

lang leve de testosting!!!:roflol:

Woow, een matti van me heb ook die leipe chuck norris machine. Je weet, alles van die leipe kill is dope. Breed dattie is geworde, ik zweer t je!!! En dikke anaboluh erbij!!!

Wat een drama die jongens zeg! Trouwens, die fotoshop is cewl!

don't **** with the Chuck!!!:mad:
he'll roundhouse-kick you into orbit!!!!

Nu vraag ik mezelf het volgende af:

Die mongooltjes die dus (veelal) een orale kuur nemen ( als je het al kuren noemt, ze zullen wel niks met voor/hoofd/na kuur doen?) voordat ze op stap gaan, merken toch niks van fysieke veranderingen, ala groter worden? Als ze nog eens niet er specifiek bij trainen en richtlijnen van de voeding in acht nemen, al is het maar voor het grootste gedeelte. Dan gebeurt er toch na genoeg niks, dan (kennelijk, anders gebruiken ze het niet) stijiging van de test (synthetis weliswaar) spiegel, dus meer agressiveit, zelfvertrouwen etc...?

Door dit soort ''geintjes'' van de 95 % onwetende '' op-zaterdag-lekker-ruig-ter-recreatie-ik-ben-ruig-na-het-stappen-maar-weet-me-god-niet-wat-ik-nu-gebruik-eigelijk'' mongooltjes, vernken het inderdaad behoorlijk:

BB/PL/ Strongman etc... krijgen een nu NOG slechtere naam, dan dat er al was. ''respect'' voor de trainingen het dag in dag uit, week in, week uit, jaar in,jaar uit, zwaar trainen is er dadelijk niet meer bij. Wanneer we dan zeggen dat voeding een heel belangrijk aspect in ''onze'' sport, wordt dit dadelijk NOG meer en eerder afgedaan met: '' ja,ja, dat zal wel...''

Er komen zo nog strenge controles op de serieuze krachtsporter, die dus de keuze heeft gemaakt, om zijn levensT naar een nog hoger plan te tillen/ vak van te maken. En die als is het maar voor het grootste gedeelte WEL weet wat ie gebruikt,waarom,wanneer,waarvoor etc...

Dit alles is absoluut niet beter voor ons: want we worden zo uiteindelijk nog meer ''geweerd'' in de ''sportschool'' wanneer er een ''health'' kaartje aanhangt. Ik heb mijn abo al opgezegd bij m'n sportschool om allerlei redenen.

Jammer dat zo'n Neset bij Jenssen niet wat ''kundiger'' is aangaande zijn formuleringen,communicatie. En wat mondiger is, zodat ook hele mooie dingen over ''onze'' sport kan zeggen en kan weergeven dat het niet zomaar effe;''
een spuit in je reet en groeien als kool'' is.

Zo zie je maar dat dit klote land er nog niet klaar voor is, zoals Amerika dit wel bijvoorbeeld is. dat blijkt maar weer....

Zo worden de vrouwtjes (voor enkele van ons, mannen :D ) dadelijk nog bang voor ons, omdat we nog meer met allerlei vormen van AS geasocieerd worden.

Ik ben overgens geen gebruiker of directe voorstander van AS. Ik vind wanneer je niet weet waar je mee bezig bent, het niet tav. jezelf kan verantwoorden van wat,hoe,waarvoor,waarom,hoeveel etc... AS, je niet aan dit spul moet beginnen.

Wanneer je bovenstaande wel helder hebt, duidelijk voor jezelf de voors en na's op een rijtje gezet hebt. En dit UITERAARD gebruikt tav je krachtsport, hier al ervaring in hebt en de grote richtlijnen binnen de krachtsport kent. Heb ik er geen problemen mee, dat jij de keuze maakt om......

Krijg zo nog wel steeds meer respect voor de ''jarenlange naturel'' thuistrainer moet ik zeggen , om de een of andere rare reden.

Verder is het triest (op stap gaan wordt nog agressiever en het was al zo ****ing triest) en daar laat ik het voor nu bij....

Terug
Naar boven