Marky
Monstrous Giant
- Waardering
- 333
Zonder aanleg win je geen wedstrijden. Hooguit een beginnerswedstrijdje. Kan je nog zoveel koolvissen eten en cardio doen als je wilt. Ik zeg trouwens ook niet dat doorzettingsvermogen onbelangrijk is. Zeg alleen dat er factoren zijn die belangrijker zijn dan dat. Maar goed, dat is mijn mening. Een verstoord beeld heb ik niet, weet redelijk hoe alles in elkaar zit...
Maar dat betekend dus dat jou genoemde factoren enkel een kwestie is van genen hebben, aangezien de rest een geld kwestie is en je in de positie moet zijn met toegang tot gear en tijd.
Nu zijn er t.o.v genetisch aangelegden wel heel weinig wedstrijd athleten, terwijl dat namens jou zienswijze hand in hand met elkaar gaat, maar het kan ook zijn dat in jou omgeving circa 10 wedstrijd athleten op hoger niveau goed meedraaien. In dat geval I'll get you.
Btw, met hoeveel weight en BF zou jij bij voorkeur het podium opwillen, indien je wedstrijdambities hebt?

, ik ben veel vlotter in een kuurtje. Ik kuurde al na 3 maanden trainen en guess what ik heb er geen spijt van