Fitness Seller

Mijn eerste kuur.

Zonder aanleg win je geen wedstrijden. Hooguit een beginnerswedstrijdje. Kan je nog zoveel koolvissen eten en cardio doen als je wilt. Ik zeg trouwens ook niet dat doorzettingsvermogen onbelangrijk is. Zeg alleen dat er factoren zijn die belangrijker zijn dan dat. Maar goed, dat is mijn mening. Een verstoord beeld heb ik niet, weet redelijk hoe alles in elkaar zit...

Maar dat betekend dus dat jou genoemde factoren enkel een kwestie is van genen hebben, aangezien de rest een geld kwestie is en je in de positie moet zijn met toegang tot gear en tijd.

Nu zijn er t.o.v genetisch aangelegden wel heel weinig wedstrijd athleten, terwijl dat namens jou zienswijze hand in hand met elkaar gaat, maar het kan ook zijn dat in jou omgeving circa 10 wedstrijd athleten op hoger niveau goed meedraaien. In dat geval I'll get you.

Btw, met hoeveel weight en BF zou jij bij voorkeur het podium opwillen, indien je wedstrijdambities hebt?

Mijn ballen zijn prima in orde. Impotent ben ik ook niet. Het enige waarvan ik spijt heb is dat ik niet veel eerder ben gaan kuren. Maar goed, als jij een afkeer hebt tegen anabolen ben jij waarschijnlijk degene met een probleem. Niet ik. Zeker als je jezelf een bodybuilder noemt. Anabolen en bodybuilden horen bij elkaar. Als je dat ontkent ben je niet realistisch en heb je geen idee waarover je praat.

anabolen KUNNEN bij bodybuilding horen , als je naar de top wilt.maar jij bent een beetje de weg kwijt denk ik.bodybuilding en anabolen horen niet bij elkaar want er zijn zat naturel bodybuilders die ook supergroot zijn.mischien niet spetterdroog maar ze zijn er wel.als jij dit ontkent weet jij ook niet waarover je praat.

Mijn ballen zijn prima in orde. Impotent ben ik ook niet. Het enige waarvan ik spijt heb is dat ik niet veel eerder ben gaan kuren. Maar goed, als jij een afkeer hebt tegen anabolen ben jij waarschijnlijk degene met een probleem. Niet ik. Zeker als je jezelf een bodybuilder noemt. Anabolen en bodybuilden horen bij elkaar. Als je dat ontkent ben je niet realistisch en heb je geen idee waarover je praat.

Hoor je nou wel goed wat je zegt?

Dus je wilt zeggen dat mijn 4 jaar pompen eten en slapen voor niks gelden,
en ik beter een kuur had kunnen zetten omdat ik dan groter was geweest en droger?

Die 87 kilo heb ik al op zak zonder kuur in 2005 woog ik 70 kilo en was ik 1.5 jaar aan het aankloten (ik was nog jong de nodige problemen en had niet het nodige budget) 17k gainen in 2.5 jaar, belachelijk om ook maar over een kuur te praten.
Nee ik heb het punt gemist ik had moeten gaan kuren dan had ik er 25 bij op kunnen tellen vanaf me 17e en was ik nu 95 kilo geweest en wat voor nut heeft het dan gehad is 17 niet goed genoeg of moet je dan nog meer hulp hebben?

Je komt natuurlijk ook wel bij 95k en meer nog veel harder en sterker dan met welke anabolic dan ook.

Pas als dat ophoud kan je gaan praten over kuren

Jij hebt duidelijk niet begrepen waar bodybuilding over gaat.

Laatst bewerkt:
kunnen de moraalridders gewoon een eigen topic openen waarin ze de held kunnen uithangen? dan kan hier gewoon inhoudelijk gelult worden.

jullie hebben je punt gemaakt, hey.. and guess what... NO ONE CARES.

week 1-10 500 mg test-e ew
week 13-14 40 mg nolvadex ed
week 15-16 20 mg nolvadex ed

alsjeblieft ;)

ik zou dit ook zo aanbevelen. gewoon lekker simpel met test only beginnen.
dan weet je iig hoe je op deze stof (in deze hoeveelheden) reageert en of je bv. (erg) gevoellig bent voor zaken als gyno. daarom zou ik wel wat extra stripjes nolvadex erbij halen voor het geval gyno daadwerkelijk optreed.

ik zou dit ook zo aanbevelen. gewoon lekker simpel met test only beginnen.
dan weet je iig hoe je op deze stof (in deze hoeveelheden) reageert en of je bv. (erg) gevoellig bent voor zaken als gyno. daarom zou ik wel wat extra stripjes nolvadex erbij halen voor het geval gyno daadwerkelijk optreed.

+ 1

ook mijn 1e kuur en is uitstekend bevallen. Wel nog kickstart dbol op 30mg voor 4 weekjes.

Je weet niet wat je mee maakt die 1e keer...:p:D

Kuren vervangt voor mij persoonlijk ook de "nood" naar drugs :) , ik ben veel vlotter in een kuurtje. Ik kuurde al na 3 maanden trainen en guess what ik heb er geen spijt van :). Bodybuildinglifestyle blablabla, daar gaat het toch helemaal niet om, je hebt een beeld hoe je eruit wil zien,hoe sneller je dat bereikt hoe beter en daar doe je alles voor.(in de zin van het redelijke) En tja de look die ik persoonlijk wil hebben haal ik nooit zonder trenbolone :p omdat ik geen spine heb.

kunnen de moraalridders gewoon een eigen topic openen waarin ze de held kunnen uithangen? dan kan hier gewoon inhoudelijk gelult worden.

jullie hebben je punt gemaakt, hey.. and guess what... NO ONE CARES.

Ach kerel, ik heb medelijden met je.
Lees dan wat ik bedoel ik gaf antwoord op zijn vraag waarna een felle discussie losbarste.

Bedankt voor je medelijden, daar zat ik echt op te wachten.... Ik kan idd niet lezen wat je bedoelt, ik kan alleen lezen dat wat je daadwerkelijk zegt (post).

Nee knul, je gaf TS geen antwoord... je had het te druk jouw moraal een ander op te leggen... in dit geval Brutez. Blader eens terug dan zie je zelf dat jouw 1e post een reactie op een opmerking van Brutez is... En als je dan blijkbaar moeite hebt om voor moraalridder uitgemaakt te worden, waarom:
- bepaal jij voor een ander of die wel of niet klaar is voor een bepaalde levensstijl (quote: "Dat zegt natuurlijk genoeg en als je er niet voor wilt werken ben je niet klaar voor deze levensT.")
- bepaal jij dat bodybuilding niet voor de zwakbegaafte is. (quote:
"Bodybuilding is niet voor de zwakbegaafde maar jammer genoeg zijn er maar al teveel mensen die denken dat ze anabolen nodig hebben om hun doel te bereiken.") Dan wil ik wel eens weten wanneer jij voor het laatst een discussie op universitair niveau in de sportschool hebt gevoerd. Ik denk dat de kans groter is om zwakbegaafden tegen te komen!

Buiten al dit gezeik was mijn punt dat er na 60 posts niet relevante meningen van pubertjes nog bitter weinig inhoudelijke posts te zien waren waar TS iets mee kan.

En wat doe jij in godsnaam in deze sectie gezien je houding en leeftijd?

Kuren vervangt voor mij persoonlijk ook de "nood" naar drugs :) , ik ben veel vlotter in een kuurtje. Ik kuurde al na 3 maanden trainen en guess what ik heb er geen spijt van :). Bodybuildinglifestyle blablabla, daar gaat het toch helemaal niet om, je hebt een beeld hoe je eruit wil zien,hoe sneller je dat bereikt hoe beter en daar doe je alles voor.(in de zin van het redelijke) En tja de look die ik persoonlijk wil hebben haal ik nooit zonder trenbolone :p omdat ik geen spine heb.

:thumbs:

stevig topic.
haha.
kijk iedereen doet wat hij wil, als jantje nu een week traint en een 20 weken deca only kuur start of niet, het maakt me geen kloot uit.
ma ga nu niet tegen beginners lopen roepen dat het goed is.

rusher je hebt echt gelijk.
ijzer jij bent echt vervelend.
ga andere mensen lastig vallen ofzo.
ik zei toch al mensen die tegen anabole zijn ga spelen ofzo.
met jullie meningen.
beantwoord is gewoon een vraag.

Haha oja vergeten diegene die niks gebruiken en wel weten hoe ze naturel vooruit gaan mogen hier niet posten :') Iemand die na 3 maanden trainen (en 3 maanden motivatie!) gaat kuren vinden ze helemaal super: :thumbs:
Hij bereikt zijn doel toch? Net zoals dat mannetje dat een tijdje terug op MTV was, had z'n arm van 36 naar 38 geblast en was super tevreden. Iedereen vond het een randdebiel maar alles goed toch? Eigen verantwoording, niet eens zo heel ongezond. Maar echt brute gains zal hij niet maken met dezelfde doseringen als die hij in z'n eerste kuur gebruikt heeft...
Mensen hier zijn niet tegen anabolen, met verantwoord gebruik is niks mis. Moet iedereen lekker zelf weten, maar ben echt benieuwd of hij naturel niet nog een pak kan gainen en als ie dan een kuur neemt of hij dan niet harder zal gaan.. Ik vraag het me gewoon af.

• Topic Starter Topic Starter
Jongens, super!!! Dit is een heerlijke topic! Ik kan uren doorlezen zo! en rusher, bedankt voor je steun goos! Denk idd dat het gewoon lekker de 500mg Test-e ew wordt met de nolvadex. Daarna denk ik een cutting kuurtje? lekker even goed kijken wat ik aan massa heb als ik echt goed droog getrokken ben. is dat verstandig als 2de kuur of beter nog eerst hoger met Test en eventueel deca en nolva. enz kuren?

lees eens wat ik post.
ik heb het alleen over die zeikers.
inderdaad puur natuur zou ie ook nog meer kunnen had ik ook al gezegt.
hij wil in de toekomst mee doen aan wedstrijden kan ie beter te vroeg als telaat beginnen.
dus voel je niet gelijk aangevallen eerst lezen dan denken dan spreken.
iedereen is hier vrij om te posten maar ga dan niet alleen zitten zeiken toch ?
daar heeft niemand wat aan

Jongens, super!!! Dit is een heerlijke topic! Ik kan uren doorlezen zo! en rusher, bedankt voor je steun goos! Denk idd dat het gewoon lekker de 500mg Test-e ew wordt met de nolvadex. Daarna denk ik een cutting kuurtje? lekker even goed kijken wat ik aan massa heb als ik echt goed droog getrokken ben. is dat verstandig als 2de kuur of beter nog eerst hoger met Test en eventueel deca en nolvadex. enz kuren?

zou me nog niet gaan bezighouden met een 2e kuur. dan ga je geheid te snel met je 2e kuur starten namelijk. gewoon eerst maar eens de hele kuur meemaken, nakuur... het dipje erna... het herstellen....en als je dan eindelijk volledig hersteld bent jezelf opnieuw afvragen of dit alles de moeite waard was.
en dan pas gaan nadenken over je doelen voor die periode en daar een leuk kuurtje voor samenstellen en je in de materie verdiepen.

• Topic Starter Topic Starter
doe ik rusher! beter alles rustig aan doen! genieten van die eerste!!

Hou ons op de hoogte hoe je opbouwende lijn verloopt. Praktijk voorbeelden schetsen nu eenmaal het meest accurate beeld. :)

rusher je hebt echt gelijk.
ijzer jij bent echt vervelend.
ga andere mensen lastig vallen ofzo.
ik zei toch al mensen die tegen anabole zijn ga spelen ofzo.
met jullie meningen.
beantwoord is gewoon een vraag.

Dwaas ik beantwoord een vraag, als anderen argumenten aan slaan die ik niet goed genoeg vind komt er een discussie, ik hou van discuseren ik dacht toch zeker dat er op een bodybuilding forum wel gediscusseerd kon worden.

Jij hebt het punt ook niet begrepen.
Werk eraan sluit jezelf niet op in je droomwereld maar kijk eens naar de realiteit.

ik begrijp het punt heel goed.
vraag beantwoorde jatoch nee zeiken dat bedoel je maar geeft niets hoor.
einde van het gesprek tussen ons word hier een beetje moe van
DWAAS pfff snotneus

Terug
Naar boven