Fitness Seller

Mijn eerste kuur.

Je schrijf wel leuk hele verhalen op, en ik ben trouwens geen anabolen-hater. ;)Ik hou het kort maar ik vind mensen zoals: KaLe en g-men ook échte bodybuilders, dus dat zal wel aan mij liggen dan :)

Persoonlijk worden doe ik liever niet, hou het meestal in het algemeen, maar goed..

KaLe ziet er heel goed uit, zeker voor iemand die zegt dat hij natural is (je weet het natuurlijk nooit zeker, dat weet alleen Kale.. :D ). KaLe zuipt zich geloof ik ieder weekend de t*ring in. Dus niet echt het schoolvoorbeeld van een bodybuilder. Hij gebruikt geen anabolen maar ziet er goed uit en is sterk. Dus een mooi voorbeeld van aanleg. Daarbij vind ik het jammer dat hij geen anabolen gebruikt. Zou hem graag eens zien na een paar kuurtjes...

g-men ken ik verder niet zo goed, kan er ook geen pics van voor de geest halen..

Brutez je hebt helemaal gelijk.. blijkbaar zijn sommige mensen hier meer bezig met zeiken dan met bodybuilding/anabolen.. ik blijf lekker door knalluh want anders word je nooit "echt" big.. ik begin strax met een lekker massakuurtje wat de rest ook denkt , je kan toch wel voor jezelf beslissen of je wel of niet met anabolen begint??!! maar goed de meningen hierover zijn verdeeld en word hier vaak niet erg wijzer...

DIKKE. DIKKE.;)

Da gij da durft zeggen :D
Echt grappig. Ahja wrs al veel hersencellen verloren door de drugs?
Kvind enkel spijtig da er zo veel over denken.

Alsjeblief jongeman.
Obesity linked to dementia - 23 November 2004 - New Scientist
En ge geloofd ook nog in het sprookje als je anabolen gebruikt dat je even lang leeft al een niet anabool gebruiker zeker?
Gemiddeld sterven de gebruikers 20 a 30 jaar vroeger. :D

Kvin da ge eens anaboluh mot gebruiku dar wort meschien uwe spelling wa beter van...

Alcohol is niet goed, drugs niet, roken niet, anabolen niet. Vertel eens wat nieuws. De laatste 20 a 30 jaar van een mensenleven zijn niet bepaald de aangenaamste. Ik leef mijn leven liever ruig, huge en geil tot mijn 60ste dan dat ik braaf 90 moet worden.

Alsjeblief jongeman.
Obesity linked to dementia - 23 November 2004 - New Scientist
En ge geloofd ook nog in het sprookje als je anabolen gebruikt dat je even lang leeft al een niet anabool gebruiker zeker?
Gemiddeld sterven de gebruikers 20 a 30 jaar vroeger. :D

en precies wat heeft obesity met aas te maken?

Main Entry: obe·si·ty
Pronunciation: O-'bE-s&-tE
Function: noun
a condition characterized by the excessive accumulation and storage of fat in the body

bovendien gaat je 'onderzoek' over vrouwen.
???

• Topic Starter Topic Starter
haha! jongens dit is echt geweldig! ik begin een beetje kennis te krijgen en ik leer discussieren tegen mensen die tegen AAS zijn!

Ik ben er niet tegen. Maar volgens rusher wel.
Kzeg gewoon dat nie gezond kan zijn. En als ge even logisch nadenkt weet je het antwoord ook zelf direct. Maar tegenwoordig zijn we in een tijd dat alles rap rap moet gebeuren. En blijkbaar ook in bodybuilding. Wat ik persoonlijk spijtig vind. 1,5 jaar trainen is namelijk niet veel. Maar toch succes.

Ik ben er niet tegen. Maar volgens rusher wel.
Kzeg gewoon dat nie gezond kan zijn. En als ge even logisch nadenkt weet je het antwoord ook zelf direct. Maar tegenwoordig zijn we in een tijd dat alles rap rap moet gebeuren. En blijkbaar ook in bodybuilding. Wat ik persoonlijk spijtig vind. 1,5 jaar trainen is namelijk niet veel. Maar toch succes.

waar zie je me dat zeggen? ik denk trouwens ook dat aas niet gezond zijn.

hee jongens wat ik ook wilde weten... zijn er hier in dit topic ook gasten gekuurd HEBBEN. of kennen jullie die? hebben jullie of zij ergens last van gehad of niet?

Denkt dat het erom gaat is dat je eerst alle verschillende manieren hebt benut om te groeien zonder AS, als je alles hebt benut heb je ook alle kennis. En dan door die kennis met AS te combineren ben je in staat alles uit je gear en lichaam te halen.

Ik ben ook vroeg begonnen en heb toen ook niet alles benut, kom ik nu tot inziens. Daarom hameren sommigen mensen er zo op om eerst een paar voluit te trainen voordat je aan AS begint.

Wat je ook kiest het zal allebij een leerproces zijn, wat het beste is dat kan alleen jijzelf bepalen.

Bradot wat zit je nou moeilijk te doen?? dan gebruik JIJ toch lekker niks,net of de rest hier dat boeit wat je wel of nie doet.. ieder zijn eigen keuze .. en dat je zogenaamd 20 0f 30 jaar eerder doodgaat zien we dan wel weer, als je je koppie erbij houd zal het allemaal wel meevallen.. en wederom weer mee eens met brutez dan maar 60 en een BIG MOTHER****ER dan 90 niet meer kunnen lopen en een schraal uitgemergeld mannetje zijn !!! want MIJN mening is en blijft BIGGER IS BETTER!!! LATERZZZ

aaightzzz bigger IS better!!!

Denkt dat het erom gaat is dat je eerst alle verschillende manieren hebt benut om te groeien zonder AS, als je alles hebt benut heb je ook alle kennis. En dan door die kennis met AS te combineren ben je in staat alles uit je gear en lichaam te halen.

Ik ben ook vroeg begonnen en heb toen ook niet alles benut, kom ik nu tot inziens. Daarom hameren sommigen mensen er zo op om eerst een paar voluit te trainen voordat je aan AS begint.

Wat je ook kiest het zal allebij een leerproces zijn, wat het beste is dat kan alleen jijzelf bepalen.

Ah eindelijk een man naar men hart ;)

Persoonlijk worden doe ik liever niet, hou het meestal in het algemeen, maar goed..

KaLe ziet er heel goed uit, zeker voor iemand die zegt dat hij natural is (je weet het natuurlijk nooit zeker, dat weet alleen Kale.. :D ). KaLe zuipt zich geloof ik ieder weekend de t*ring in. Dus niet echt het schoolvoorbeeld van een bodybuilder. Hij gebruikt geen anabolen maar ziet er goed uit en is sterk. Dus een mooi voorbeeld van aanleg. Daarbij vind ik het jammer dat hij geen anabolen gebruikt. Zou hem graag eens zien na een paar kuurtjes...

g-men ken ik verder niet zo goed, kan er ook geen pics van voor de geest halen..

Hier wil ik toch even op inhaken. Allereerst bedankt voor je compliment :D
Je hebt het hier over aanleg. Moet er bij zeggen dat ik mijn voeding op en top in orde heb, ik elke training keihard en intensief train. Maar aangezien ik niet competief ben en ik mijn sociale leven ook belangrijk ben en ook niet vies van een biertje ben, kan mij die 1 kg spiermassa die ik er misschien in een jaar door misloop me niet heel veel schelen.
Daarbij zijn er veel competieve bodybuilders, ook op hoog niveau, die zich in het weekend ook lekker laten gaan. Of dit nu met pillen of alcohol is. Zijn zij dan ineens geen bodybuilder meer?

Daarbij vind ik het echt dikke onzin dat je geen bodybuilder zou kunnen zijn zonder AAS (even voor de duidelijkheid; ik ben niet anti AAS). De drie belangrijkste dingen blijven altijd nog de training, de voeding en de rust.
Jij zegt veel mensen te kennen die spijt hebben dat ze niet eerder zijn begonnen met AAS. Ik ken dus juist weer lui (ex gebruikers/wedstrijddeelnemers) die spijt hebben dat ze ooit die spuit erin hebben gezet en het ten strengste afraden. Waarom? Sommigen van hun zitten hun verdere leven lang aan de DHT, omdat hun eigen productie plat ligt. Een daarvan traint nu bij een healthcenter omdat hij van zichzelf weet dat hij weer gaat prikken als hij onder gebruikers komt. Die kerel heeft echt de grootste quads die ik ooit in reallife heb gezien, dus weldegelijk een bb fysiek ;) . Onverantwoord en/of teveel gebruikt? Hoogstwaarschijnlijk. Maar dat doen ze allemaal op het podium.
Verder gasten van rond de 40-50 die aardig wat wedstrijdjes hebben meegepakt en gewoon helemaal naar de klote zijn. Hebben ze spijt? Ja!
De meesten zijn naar de klote omdat ze of te vroeg zijn begonnen, geen kennis van zaken hadden...
Iemand die net een jaar traint heeft imo te weinig kennis van training en voeding en al helemaal niet van AAS. Daarom is het gewoon niet handig om zo vroeg te beginnen. Topic starter heeft duidelijk geen kennis van AAS zaken. Laat hem eerst inlezen en verder alles op orde hebben, alvorens hij die spuit erin knalt.

Laatst bewerkt:
Idd Kale, met name de gebruikers van 15 jaar geleden zijn erg sceptisch over hun gebruik van toen. Mede omdat ze ook aan de Orals zaten voor 12-18 weken in doseringen die wij nog niet wekelijks in onze kop zouden halen.

Ken er ook genoeg van 35-45 jaar oud die allemaal balen wat ze vroeger wel niet gepakt hebben.
Zelfde als met roken 30 jaar terug. Men wist de gevolgen niet.

Nu kuren de meeste wel verstandiger (voorzichtiger).
Alleen als ik zie wat de meeste voor rendement behalen met jarenlang kuren denk ik, dat valt ook nog wel mee.
En zodra ze echt groot zijn, pakken ze vaak ook echt veel (lees ook GH, IGF en de hele bullshit).

Even wat posts deleted. Nu svp weer normaal doen.

Bekrompen gedachtes, ik ben niet ANTI wanneer begrijp je het nou

Donder alsjeblieft op met je 87kilo
Wou je zeggen dat je daarvoor hebt gekuurd?
"Monsterous Giant"
In which world
Omg je bent echt te erg:roflol:
Je bent niet anti? Je staat alleen maar af te geven op gebruikers dat het zo nep is als een "barbie".

Je had trouwens eerst alleen het bovenste zinnetje staan, maar schijnbaar was dat niet genoeg en heb je nog maar even mijn foto´s erbij gepakt om te kijken of je me daarop kon afzeiken...:rolleyes:
Nou ik wil er wel even op ingaan:D. Ik heb idd wat ouwe foto´s in mijn album staan waarbij ik 87kg woog en dat is naturel...dacht je dat ik daarvoor gebruikt had? Haha over bekrompen gedachtes gesproken:rolleyes:...

sukkel...

Edit
Ik zie dat MrJ alles verwijderd heeft, nou ja verwijder deze dan ook maar. Hoewel ijzer hem nog wel even mag lezen...

Terug
Naar boven