Persoonlijk worden doe ik liever niet, hou het meestal in het algemeen, maar goed..
KaLe ziet er heel goed uit, zeker voor iemand die zegt dat hij natural is (je weet het natuurlijk nooit zeker, dat weet alleen Kale..

). KaLe zuipt zich geloof ik ieder weekend de t*ring in. Dus niet echt het schoolvoorbeeld van een bodybuilder. Hij gebruikt geen anabolen maar ziet er goed uit en is sterk. Dus een mooi voorbeeld van aanleg. Daarbij vind ik het jammer dat hij geen anabolen gebruikt. Zou hem graag eens zien na een paar kuurtjes...
g-men ken ik verder niet zo goed, kan er ook geen pics van voor de geest halen..
Hier wil ik toch even op inhaken. Allereerst bedankt voor je compliment
Je hebt het hier over aanleg. Moet er bij zeggen dat ik mijn voeding op en top in orde heb, ik elke training keihard en intensief train. Maar aangezien ik niet competief ben en ik mijn sociale leven ook belangrijk ben en ook niet vies van een biertje ben, kan mij die 1 kg spiermassa die ik er misschien in een jaar door misloop me niet heel veel schelen.
Daarbij zijn er veel competieve bodybuilders, ook op hoog niveau, die zich in het weekend ook lekker laten gaan. Of dit nu met pillen of alcohol is. Zijn zij dan ineens geen bodybuilder meer?
Daarbij vind ik het echt dikke onzin dat je geen bodybuilder zou kunnen zijn zonder AAS (even voor de duidelijkheid; ik ben
niet anti AAS). De drie belangrijkste dingen blijven altijd nog de training, de voeding en de rust.
Jij zegt veel mensen te kennen die spijt hebben dat ze niet eerder zijn begonnen met AAS. Ik ken dus juist weer lui (ex gebruikers/wedstrijddeelnemers) die spijt hebben dat ze ooit die spuit erin hebben gezet en het ten strengste afraden. Waarom? Sommigen van hun zitten hun verdere leven lang aan de DHT, omdat hun eigen productie plat ligt. Een daarvan traint nu bij een healthcenter omdat hij van zichzelf weet dat hij weer gaat prikken als hij onder gebruikers komt. Die kerel heeft echt de grootste quads die ik ooit in reallife heb gezien, dus weldegelijk een bb fysiek

. Onverantwoord en/of teveel gebruikt? Hoogstwaarschijnlijk. Maar dat doen ze allemaal op het podium.
Verder gasten van rond de 40-50 die aardig wat wedstrijdjes hebben meegepakt en gewoon helemaal naar de klote zijn. Hebben ze spijt? Ja!
De meesten zijn naar de klote omdat ze of te vroeg zijn begonnen, geen kennis van zaken hadden...
Iemand die net een jaar traint heeft imo te weinig kennis van training en voeding en al helemaal niet van AAS. Daarom is het gewoon niet handig om zo vroeg te beginnen. Topic starter heeft duidelijk geen kennis van AAS zaken. Laat hem eerst inlezen en verder alles op orde hebben, alvorens hij die spuit erin knalt.