Fitness Seller

Mijn fatt loss log.

• Topic Starter Topic Starter
Bench Press 3x3 50,55,60.
Dumbbell Pullover 12-10-8-6
Cable standing incline fly 12-10-8-6
Decline DB press 12-10-8-6 Kon m niet doen, hadden geen decline bankje:(
dus ipv maar op elk borst apparaat die ik kon vinden 1 setje van 5 reps gedaan..

Nu vanaf maandag weer gewoon aan t trainingsschema houden en lekker doorgaan.

Laatst bewerkt:
Je gaat lekker zo te zien :D

Heb deze week 2 trainingen moeten overslaan vanwege proefwerkweek.

Vandaag een hele slechte training gehad bij de squatten merkte ik dat het niet ging en moest bijna kotsen. Toch heb ik 4 setjes 57,5Kg kunnen doen en het 5e setje wel moeten overslaan.
Daarna alleen nog Standing press gedaan en ook hierbij weer kotsneigingen dus heb het rustig aangedaan en hierna gewoon naar huis gegaan. Kon het niet meer opbrengen verder te trainen want voelde me veel te slap.

Gelukkig weekend en maandag pas weer trainen, zal maandag vast wel beter gaan.

Tot maandag!

Gisteren een veel betere training als vrijdag gehad, denk dat ik vrijdag gewoon een hele slechte dag had.
Maar geen gewicht verhoogt deze training dat doe ik vanaf de volgende training weer.

Training A
Squat 5x5 57,5Kg

Bench Press 5x5 47,5Kg

Bent over row 5x5 42,5Kg

BB Shrugs 3x8
Goodmornings 2x10 20kg

Rest niet gedaan want geen tijd meer.
Woensdag weer gewicht bij alles verhogen, heb er zin in!

Net terug uit de sportschool en een goede maar zware training gehad.

Training B
Squat 5x5 60Kg Ging heel zwaar maar gelukkig wel afgemaakt.

Deadlift 1x5 60Kg Ging goed, zit nog veel rek in.

Standing Press 5x5 37,5Kg Was zwaar maar gelukkig wel afgemaakt.

Bent over row - 10% 5x5 40Kg Ging goed, zit nog veel rek in.

Bench Press (Close Grip) 3x8 20Kg

In. Ben zelf ook vet weg aan t werken. Heb zelf in het begin sl5x5 gedaan, dus dit is leuk om te volgen.

Training A
Squat 5x5 62,5Kg Voelde minder zwaar dan de training van woensdag nacht gelukkig.

Bench Press 5x5 50Kg Zwaar maar ging nog wel redelijk.

Bent over row 5x5 45Kg Ging goed.

Goodmornings 2x10 22,5kg Voel dit altijd extreem goed aan mijn hamstrings en de onderkant van mijn rug.

Nu lekker rusten en op naar maandag!

---------- Toegevoegd om 20:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:07 ----------

In. Ben zelf ook vet weg aan t werken. Heb zelf in het begin sl5x5 gedaan, dus dit is leuk om te volgen.

Thanks!

Keep on doing the good work!!

Training B
Squat 5x5 65Kg Ging prima.

Deadlift 1x5 65Kg Ging goed, zit nog veel rek in. Maar merk wel dat de bar uit mijn handen begint te glijden.

Standing Press 5x5 40Kg Gefaald helaas. Maar 2 setjes gedaan de 3e faalde.

Bent over row - 10% 5x5 42,5Kg Ging goed.

Bench Press (Close Grip) 3x8 22,5Kg

Vandaag heb ik niet getraind omdat ik vandaag een meeloopdag heb gehad voor mijn toekomstige opleiding.
Dinsdag heb ik wel getraind ipv vandaag maar geen icf gedaan.

Heb alle compounds uit ICF gepakt en die allemaal 9-8-7-6-5 gepakt. Voel nu voor t eerst lekkere spierpijn aan mijn rug. Vrijdag weer zoals t schema beschrijft.

Training A
Squat 5x5 67,5Kg Ging goed geen problemen gehad.

Bench Press 5x5 52,5Kg Zwaar.

Bent over row 5x5 47,5Kg Ging goed.

Goodmornings 2x10 25kg.

Vrijdag en zaterdag trouwens 2 cheatdagen genomen, een dag zoals een cheatdag hoort te zijn en een dag gewoon alles wat ik lekker vind en waar ik zin in had. Vanaf zondag weer strikt aan mijn voedingsschema gehouden.

Vanavond trainen en dan vanavond weer een update.

---------- Toegevoegd om 22:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:38 ----------

Training B
Squat 5x5 70Kg Voelde zwaar aan.

Deadlift 1x5 70Kg Ging goed.

Standing Press 5x5 40Kg Gefaald helaas. 3 setjes en bij de 4e gefaald. Volgende keer gaat er 5Kg af en weer vanaf 35kg omhoog.

Bent over row - 10% totaal geen zin in die - 10% dus maar 2 setjes 40kg, 2 setjes 42,5kg en 2 setjes 45Kg gedaan.

Bench Press (Close Grip) 3x8 25Kg

Laatst bewerkt:
Training A
Squat 5x5 72,5Kg Zwaar. Denk dat ik bijna op mijn max zit, ben benieuwd..

Bench Press 5x5 55Kg Gefaald. Dus als de volgende poging weer mislukt dan ga ik verder met 45Kg en bouw ik vanaf daar weer verder..

Bent over row 5x5 47,5Kg Ging goed maar vergeten te verhogen helaas.

Goodmornings 2x10 27,5kg

Laatst bewerkt:
Gisteren een hele slechte training gehad, voelde me de hele dag al een beetje duizelig maar ben toch gaan trainen.
Tijdens de warming up squatten voelde t al slecht, maar toch geprobeerd. 1 werksetje en daarna gestopt met trainen. Voelde me veel te zwak. Helaas een slechte dag maarja kan gebeuren. Nu goed rusten in t weekend en maandag weer alles goed maken...

---------- Toegevoegd om 13:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:47 ----------

Wat doen jullie trouwens bij een warming up? Iemand tips daar over?

---------- Toegevoegd om 14:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:50 ----------

Nu is dit mijn warming up :
SQ:72,5Kg. 30/40/60|75
BP:52,5Kg. /20/30/40|55
BR:47,5Kg. /40/42,5/45|50
DL:70Kg. /40/50/60/70|75
P: 35Kg. /20/22,5/25|35

De warming up setjes zijn ook 5 herhalingen.

En daarna dus 5X5 en bij de deadlift 1x5.

Wat kan ik hier aan verbeteren? Minder warmup setjes?

Laatst bewerkt:
Vandaag na de training besloten een weekje rust te nemen. Ik heb al 2 weken last van mijn rechter been, constant irriterende pijn wat vooral moeilijkheden bracht bij het squatten.

Nu even een weekje rust en dan hopen dat het volledig hersteld is anders even langs de dokter..

Vandaag na de training besloten een weekje rust te nemen. Ik heb al 2 weken last van mijn rechter been, constant irriterende pijn wat vooral moeilijkheden bracht bij het squatten. Nu even een weekje rust en dan hopen dat het volledig hersteld is anders even langs de dokter..
Andere optie is om even aan het begin van de training bw squats te doen met veel herhalingen om de benen goed te laten doorbloeden, en dan toch je bovenlijf goed te trainen. Hoef je niet helemaal stil te zitten.

Ps mijn warming up met de squat zou zijn: lege halter (20kg) 10x 40kg5x 60kg3x en dan naar de 72,5kg werksets.

PPS let goed op je voeding. Tijdens de cut is kwalitatief goed eten ontzettend belangrijk voor het herstel. (genoeg eiwitten met name) Ook erg eenzijdig eten kan er in hakken, dan kun je aan een extra vitamines denken.

Voor de rest goed bezig! keep up the good work!
(maar luister ook naar je lichaam, door pijn heen bikkelen is niet altijd de handigste optie)

Terug
Naar boven