MuscleMeat

Mijn fysieke ontwikkelingen!

Respect hoor !! Al veel bereikt !!

nice bezig man ! gewoon beest xD

• Topic Starter Topic Starter
Update tussendoor !

Plannen zijn drastisch veranderd, ben nu aan het trainen voor de YBF 2013 op 3 November in Beverwijk. Dit allemaal onder leiding van Jack Zwolle die zeer enthousiast is over mijn fysiek. Top coach/trainer ! 3 November wil ik er top droog en keihard voor staan. Boek nu al weer zeer goede progressie dmv aangepaste voeding en training. Foto's komen nu echt zo snel mogelijk !

PS: I'm not trying to be better then you are, i am trying to be a better me.

Later

Hier zie je ook het verschil in armen wel heel duidelijk haha.
Maar ik zou je een fortuin geven als ik de jouwe al zou mogen hebben ;)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Beest! Veel massa, 9 kg boven je lengte op 10%.

Hier zie je ook het verschil in armen wel heel duidelijk haha.
Maar ik zou je een fortuin geven als ik de jouwe al zou mogen hebben ;)

Ja, mijn armen waren daar wel vrij huge. Die mis ik wel wat haha :P Vanavond zal ik ff flink de Borst, Triceps en de Buik op de fl**ker geven. Tijdens trainen of afloop wel ff een paar foto's schieten ;)

---------- Post toegevoegd 6 September 2013 om 17:12 ----------

Hieronder het trainingsschema op het moment ;)

Das een flinke bench man.

En idd, das ook veel gewicht, 10 kilo meer dan je lengte op 10%, zeker met achterlopende benen.

Even snel een kiekje na de training, jammer van de shitty kwaliteit van een Galaxy s2. Hier zie je ook dat benen achter liggen ;)
Nog 8 weken tot YBF 2013 op 3 November, nog veel werk voor de boeg !

Biceps lopen wel goed voor of niet ? :)

Ja, heb er een redelijke piek op ;)

Bovenlichaam prima, maar ik zal als en malle gaan squatten die 8 weken!

Bovenlichaam prima, maar ik zal als en malle gaan squatten die 8 weken!
Benen lijken helemaal schijt op die foto, int echt valt het wat mee ;) Ja ben ook als een malle aan squatten, die beentraining maken me helemaal kapot en misselijk !

Benen lijken helemaal schijt op die foto, int echt valt het wat mee ;) Ja ben ook als een malle aan squatten, die beentraining maken me helemaal kapot en misselijk !

Is niet nodig hoor, zorg gewoon dat je squat en je deadlift in verhouding komen met je bench, dan heb je al veel verholpen. Alleen al je benen in verhouding brengen mept al wel een paar kilo extra op je lichaamsgewicht.

Ben je trouwens nog natty? Denk k vraag t maar.

Is niet nodig hoor, zorg gewoon dat je squat en je deadlift in verhouding komen met je bench, dan heb je al veel verholpen. Alleen al je benen in verhouding brengen mept al wel een paar kilo extra op je lichaamsgewicht.

Ben je trouwens nog natty? Denk k vraag t maar.
Ja ben natty ;)

Trainingsmaatje heeft dit weekend even een paar foto's geschoten. Begin nu al aardig lijnen te zien en word voller en harder. Moet alleen nog een paar % in vet naar beneden maar het begin is er weer. Op naar 8 November ! Op deze foto's komen mijn benen eindelijk ook wat beter uit ;) Volgende keer zal ik wel even een duckface opzetten haha.

Trainingsmaatje heeft dit weekend even een paar foto's geschoten. Begin nu al aardig lijnen te zien en word voller en harder. Moet alleen nog een paar % in vet naar beneden maar het begin is er weer. Op naar 8 November ! Op deze foto's komen mijn benen eindelijk ook wat beter uit ;) Volgende keer zal ik wel even een duckface opzetten haha.

Uhuh ... hier kijk je alsof je aan het schijten bent :D Wel een patserig lichaam ;-)

Lachen met Jack.
Veel buiten trainingen?

Terug
Naar boven