AndroidHealthClinic

Mijn hardlooplog

Bezoekers in dit topic

Ze bedoelen daarmee inderdaad dat je in staat bent om voor die afstand te trainen denk ik, dat doe je allemaal niet even zomaar. Zeker als je op leeftijd bent.. Mijn doel op korte termijn is 10km in 49 minuten. Was er klaar voor een dikke maand geleden (denk dat onder 48 ook wel gelukt had), maar kniekwetsuur gooide roet in het eten.
 
Knietest 5KM in 25 minuten => GESLAAGD zonder pijn
1650045789576.png


Nu eens denken hoe ik het verder ga aanpakken... 10 KM tijd is in principe 5 KMtijd X 2 + 1 minuut. => dus 47:30 maar dat durfde ik in de praktijk nu niet even gaan proberen.
 
Ik heb besloten dat ik de knieën nu rust ga geven tot volgende week zondag om deze blessure af te sluiten. Zondag wordt dan ook mijn allereerste training als 50-plusser.
 
Zondag wordt dan ook mijn allereerste training als 50-plusser.
Ben je er al uit waar je het gaat vieren? Klassiekertje op de Wallen? Of retourtje Valkenburg? Of een keer iets nieuws? Iets zoals het Baekelandplein.
 
Ik ben van Antwerpen... Buiten coffeshops is hier dus alles ongeveer hetzelfde als Amsterdam...
 
Gefeliciteerd met je verjaardag! Hopelijk ga je vandaag lekker 50 prostituees palen.
 
Laatst bewerkt:
Van harte :birthday:
(duiveltje in een doosje:D)
 
Je bent jonger dan mij, en 20kg lichter. Ik loop 2x pw 8km. Kom op man 🏃‍♂️
 
Ondertussen mijn rechterheup aan het bijtrainen. Die is blijkbaar minder sterk dan de linkse en daar komt mijn knieblessure van.. Ben die aan het bijtrainen nu..
 
Ondertussen mijn rechterheup aan het bijtrainen. Die is blijkbaar minder sterk dan de linkse en daar komt mijn knieblessure van.. Ben die aan het bijtrainen nu..
Door diagonaal te palen?
 
Back
Naar boven