Fitness Seller

Mikeo26's log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
whoow 120 is al een zeer net gewicht maar dat 10 keer..

Lekker man! Kuiten trainen is altijd een hell bij mij..superst van standing en seated calf raises, try it;)

Deadlift is ****ing zwaar..front squat ziet er goed uit, heb dat zelf nog nooit gedaan.

• Topic Starter Topic Starter
Lekker man! Kuiten trainen is altijd een hell bij mij..superst van standing en seated calf raises, try it;)

Deadlift is ****ing zwaar..front squat ziet er goed uit, heb dat zelf nog nooit gedaan.

Ik zal ze eens proberen. kuiten moeten flink groeien namelijk :p al is dit niet makkelijk

UB1

Bench Press
10 x 20 (stang)
10 x 40
10 x 50
10 x 60
5 x 70

Close Grip Bench Press
10 x 30
10 x 40
10 x 50
6 x 55

Side Raise's
10 x 6
10 x 7
10 x 8
10 x 7

Chin Up's
7 x BW
5 x BW
4 x BW

BOR
10 x 40
10 x 50
10 x 60
toch maar geen 2e setje van 10*60 deze keer, was pittig deze keer

Reverse Pec Deck (*borst style)
10 x 8/25
10 x 12/25
10 x 14/25

Reverse Pec Deck (*schouder style)
10 x 5/25
10 x 7/25
10 x 9/25

Cable bicep curl SS cable push down
10 x 9/20 + 10 x 13/20
10 x 10/20 + 10 x 12/20
10 x 10/20 + 10 x 12/20

Comment training: Harde training voor me gevoel. ik had al een tijd geen 70 meer gebenched, dacht ik zal het maar weer eens proberen. nu weer tijd met 60max en dan moet de volgende keer er 7-10 x 70 wel inzitten vind ik :P

Doe je niet teveel? Ik begrijp de opbouw ook niet zo mike. Ik werk zelf van gróot naar klein. De gewichten zijn netjes trouwens

Doe je niet teveel? Ik begrijp de opbouw ook niet zo mike. Ik werk zelf van gróot naar klein. De gewichten zijn netjes trouwens

ja, er zijn wat extra oefeningen toegevoegd deze training, maat van mij wilde er iets bij doen.

dit is het schema, en in die volgorde doe ik de oefening. heb het een beetje van The Xtralarge

Upper Body 1
Bench Press
#2 Close Grip Bench Press
#3 Side raise
#4 Chin up's
#5 yates row/bor
#6 reverse pec deck
#7 barbell curl
Upper Body 2
Incline Bench Press
#2 Close grip Bench Press
#3 Militairy press
#4 BOR
#5 Front lat pull down
#6 dumbbell bicep curl SS push down

Lower Body 1
Squat
#2 Goodmornings
#3 Romanian deadlift
#4 Seated leg press
#5 standing calf raise
#6 superset leg extension SS buik
Lower Body 2
Deadlift
#2 Front squat
#3 bb lunges
#4 standing calf raise
#5 hyper extensions
#6 seated leg curl

Nette bench al, en een zeer bruuuute BOR! 10 * 60 :)

Waarom borst als eerste terwijl rug de grotere spiergroep is?

Laatst bewerkt:
netjes mike...alleen WTF - reverse peckdeck voor borst? dat is normale peckdeck lijkt mij?!

verder heeft Ove een punt, maar aangezien je 2 UB training hebt, beter afwisselen gewoon!

netjes mike...alleen WTF - reverse peckdeck voor borst? dat is normale peckdeck lijkt mij?!

verder heeft Ove een punt, maar aangezien je 2 UB training hebt, beter afwisselen gewoon!

je kan die stangen veranderen van positie.

maar dan dus de ene keer bijv. eerst borst doen. en de andere keer met rug beginnen? de eerste paar oefeningen zullen altijd wel het sterkst zijn neem ik aan

lekkere gewichten bro!

je kan die stangen veranderen van positie.
dat snap ik...maar voor borst is een reguliere PeckDeck
voor schouders is het reverse

maar dan dus de ene keer bijv. eerst borst doen. en de andere keer met rug beginnen? de eerste paar oefeningen zullen altijd wel het sterkst zijn neem ik aan

zo zou ik het wel doen ja...maar als je rug bijvoorbeeld achterloopt, kun je tweemaal met rug beginnen. moet je een eigen weg in vinden mike

zo zou ik het wel doen ja...maar als je rug bijvoorbeeld achterloopt, kun je tweemaal met rug beginnen. moet je een eigen weg in vinden mike

hehe me rug loopt voor op alles vind ik. daar zit tenminste al vorm in. borst heeft aandacht nodig. en ik heb het idee dat die toch beetje voor beetje redelijk groeit met dit ub/lb schema.
misschien wel beter als met het splitten zelfs

---------- Toegevoegd om 23:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:14 ----------

Thnx marvin

Ik zit nu ook weer net iets boven de 80kg :D dus me vakantieschade is weer ingehaald.
ben benieuwd hoe lang het zou duren tot de 90. moet in de winter te doen zijn neem ik aan?

En is het eigenlijk niet slecht om TE snel weight te gainen? in verband met een overschot dat je niet gebruikt om te groeien?

Lekkere BOR man, 10 x 60 is heavy.

LB1

lekkere harde training vandaag :D

Squat
10 x 40
10 x 60 (full squat)
8 x 80
3 x 90 (PR!!)

Goodmornings
10 x 40
10 x 50
10 x 60

Romanian Deadlift
10 x 60
10 x 80
10 x 100
****ing zwaar, zweet druppelt van me gezicht af

Seated Leg Press
10 x 8/15
10 x 10/15
10 x 12/15
zwaar hard bijten

Standing Calf Raise
12 x 21/25
12 x 21/25
12 x 21/25 lekker branden

Leg Extension superset met buikoefening
buik oefening met je benen op een hoog plateautje, dan met je rug horizontaal net een stukje van het bankje af. en dan zo omhoog komen
10 x 15/20 + 15 x buik
10 x 15/20 + 15 x buik
10 x 15/20 + 18 x buik en toen was het gedaan

Comment training: Vond het een lekkere training, maar ga volgende keer liever overdag hard deadliften want na een hele lange school dag lijkt het een stuk harder erop te klappen.

Hehe, netjes man.
Jouw deadlifts zijn zeer nice.:)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven