- Waardering
- 58
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 70kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja zeker

was ook al heel erg aan het zweten na de deadlifts. zo hard zweet ik normaal nog niet aan het einde.whoow 120 is al een zeer net gewicht maar dat 10 keer..
Lekker man! Kuiten trainen is altijd een hell bij mij..superst van standing en seated calf raises, try it
Deadlift is ****ing zwaar..front squat ziet er goed uit, heb dat zelf nog nooit gedaan.
al is dit niet makkelijk
Doe je niet teveel? Ik begrijp de opbouw ook niet zo mike. Ik werk zelf van gróot naar klein. De gewichten zijn netjes trouwens
Upper Body 1
#1 Bench Press
#2 Close Grip Bench Press
#3 Side raise
#4 Chin up's
#5 yates row/bor
#6 reverse pec deck
#7 barbell curl
Upper Body 2
#1 Incline Bench Press
#2 Close grip Bench Press
#3 Militairy press
#4 BOR
#5 Front lat pull down
#6 dumbbell bicep curl SS push down
Lower Body 1
#1 Squat
#2 Goodmornings
#3 Romanian deadlift
#4 Seated leg press
#5 standing calf raise
#6 superset leg extension SS buik
Lower Body 2
#1 Deadlift
#2 Front squat
#3 bb lunges
#4 standing calf raise
#5 hyper extensions
#6 seated leg curl

Waarom borst als eerste terwijl rug de grotere spiergroep is?
netjes mike...alleen WTF - reverse peckdeck voor borst? dat is normale peckdeck lijkt mij?!
verder heeft Ove een punt, maar aangezien je 2 UB training hebt, beter afwisselen gewoon!
je kan die stangen veranderen van positie.
dat snap ik...maar voor borst is een reguliere PeckDeck
voor schouders is het reverse
maar dan dus de ene keer bijv. eerst borst doen. en de andere keer met rug beginnen? de eerste paar oefeningen zullen altijd wel het sterkst zijn neem ik aan
zo zou ik het wel doen ja...maar als je rug bijvoorbeeld achterloopt, kun je tweemaal met rug beginnen. moet je een eigen weg in vinden mike
dus me vakantieschade is weer ingehaald....van dat overschot gaat je vet% omhoogEn is het eigenlijk niet slecht om TE snel weight te gainen? in verband met een overschot dat je niet gebruikt om te groeien?

ah aah op die fiets
thnx. wil binnenkort gaan kijken of er miss 10 x 70 in zit.