- Waardering
- 1.793
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 117kg
Thnx beesten
ik ga mij binnenkort wel beter moeten verdiepen in een goed voedingsschema. dat ik zeker weet dat ik aan voldoende eiwitten kom. Want dat is het enige waar ik nog moeite mee heb om op tijd te eten, en hoeveelheden.
Wat ik nu doe is gewoon veel van de goede producten eten, maar ik denk wat te veel. (buik word boller en boller). En daarvoor zal ik toch ook ergens binnenkort me BF moeten laten opmeten (ja nog steeds
)
vanavond een party(tje): (brainsick komt ook knallen) bij het jongerencentrum hier in het dorp, word ook wel gezellig denk. en dan maandag weer volle gas aan het ijzer
ik ga mij binnenkort wel beter moeten verdiepen in een goed voedingsschema. dat ik zeker weet dat ik aan voldoende eiwitten kom. Want dat is het enige waar ik nog moeite mee heb om op tijd te eten, en hoeveelheden.
Wat ik nu doe is gewoon veel van de goede producten eten, maar ik denk wat te veel. (buik word boller en boller). En daarvoor zal ik toch ook ergens binnenkort me BF moeten laten opmeten (ja nog steeds
)vanavond een party(tje): (brainsick komt ook knallen) bij het jongerencentrum hier in het dorp, word ook wel gezellig denk. en dan maandag weer volle gas aan het ijzer
Laatst bewerkt: