XXL Nutrition

Mikeo26's log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Thnx beesten

ik ga mij binnenkort wel beter moeten verdiepen in een goed voedingsschema. dat ik zeker weet dat ik aan voldoende eiwitten kom. Want dat is het enige waar ik nog moeite mee heb om op tijd te eten, en hoeveelheden.

Wat ik nu doe is gewoon veel van de goede producten eten, maar ik denk wat te veel. (buik word boller en boller). En daarvoor zal ik toch ook ergens binnenkort me BF moeten laten opmeten (ja nog steeds :P)

vanavond een party(tje): (brainsick komt ook knallen) bij het jongerencentrum hier in het dorp, word ook wel gezellig denk. en dan maandag weer volle gas aan het ijzer

Laatst bewerkt:
Heerlijke training gehad, was in me eentje in na 45 minuten al klaar. heb ook het idee dat mijn bench steeds beter gaat. heb steeds minder moeite met 10 x 60.
had ook een goeie pomp in me schouders :D

En het was alweer ff geleden dat er wat pr's zijn gezet met bovenlichaam.

UB1

Pull Up's
7 x BW
5 x BW
4 x BW

BOR
10 x 40
10 x 50
10 x 60
10 x 65 (PR!!)

Bench Press
10 x 40
10 x 50
10 x 60
7 x 60

Close Grip Bench Press > slecht vandaag beeeh :D
10 x 30
10 x 40
7 x 50

Side Raise's
*per hand
10 x 7
10 x 8
10 x 9
8 x 11 (PR!!)

Reverse Pec deck
kan tot niveau 25 omdat ie bij ons ook voor borst gebruikt word
10 x 6/25
10 x 7/25
10 x 8/25
10 x 9/25

Barbell curl
10 x 20
10 x 25
7 x 30
9 x 25

Ik verplaats de LB training van vandaag naar morgen, omdat me benen helemaal dood zijn van het rennen vandaag met allerlei sporten met sportdag school, geen zin om in te zakken met bb in me nek. (jaja ben niks gewend meer, conditie van 0,0)

had gisteren wel wat pics gemaakt, doe het te snel maar ben altijd benieuwd naar me eigen rug. komt wat meer definitie in.
vind wel dat me armen niet zo goed groeien in verhouding met rug. marjah dat betekend extra hard knallen, maar dat gebeurd al

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

en traps die ik bijna nooit train
new3g7.jpg

ziet er netjes uit mike, gewoon doorbuffelen!

Mooie fysiek al Mike! Die traps komen er al serieus uit!:o

Wees maar trots!:D

Wauw! Ziet er netjes uit Mike!
BF% en dikke buik kunnen we natuurlijk niet beoordelen op deze foto's ;)
Sta je nou op de bovenste foto met je duimen aan je vel te trekken?! Hoort natuurlijk niet hè?

Wauw! Ziet er netjes uit Mike!
BF% en dikke buik kunnen we natuurlijk niet beoordelen op deze foto's ;)
Sta je nou op de bovenste foto met je duimen aan je vel te trekken?! Hoort natuurlijk niet hè?

ik pak mijn middel vast, weer wat geleerd dus dacht dat je je middel vast moest pakken.

straks LB1 :D

haha...ik vind dat je er nog een prima lat spread van maakt mike :P

succes straks!

ow yeah baby :D i love ub/lb
benen worden met de week sterker, vorige keer met normale squats 3 keer 90, met moeite eruit moeten persen. deze week weer een pr'tje :D
8 reppers deze keer ipv 10

LB1

Squat
8 x 40
8 x 60
8 x 70
8 x 90 (PR!!)

Good Mornings
10 x 40
10 x 50
10 x 60

Romanian Deadlift > geen 10 reppers, en iets lager gewicht dit keer
6 x 50
6 x 70
6 x 90
6 x 90

Seated Leg Press
8 x 8/15
8 x 10/15
10 x 12/15 zwaaaar

Standing Calf Raise SS Zelfverzonnen Kuiten Oefening**
12 x 20/25 + 12 x ZKO
12 x 20/25 + 12 x ZKO
12 x 20/25 + 12 x ZKO

Kuiten leken wel te exploderen :D

**op zo'n "step up" bankje met je voeten gaan staan tot ong. het midden van je voet, en dan met 2 schijven van 25kg in je hand de calf raise beweging maken.

Comment training: super lb training, nog nooit zo'n voldaan gevoel gehad denk ik, en zo'n kuiten supersetje komt er vaker in, heb het idee dat ze zo wel zullen groeien :D

hahah lekkere training gap.
voelt goed als je kuiten naar de t*ring gaan he!

Nice pr, netjes gewerkt, afbeulen die poten!

net klaar met werken bij de AH (3e werkdag), zometeen bij me pa nog ff werken.
ga nu is ff 4 porties rijst/kip koken, word schijtziek van iedere dag omwassen

Ik eet 4 porties rijst per dag - dus ik heb gewoon een bende tupperware ;)

Jij bent ook lekker bezig man, lekkere training ook.

net een harde training achter de rug, ging wel lekker, pr'tje gezet op de BOR.
verder wat std shit, shrugs gedaan voor een keertje, wat is dat toch een vette oefening. schouders zien er tijdens de shrugs echt te vet uit gewoon dikke bollen :P waren ze zo altijd maar.

UB2

BOR
10 x 40
10 x 50
10 x 70 (PR!!) laatste 2 waren een klein beetje sloppy
10 x 60

Front lat pull down > wide grip
10 x 8/25
10 x 10/25
10 x 12/25
10 x 13/25

Incline Bench Press

10 x 40
10 x 50
10 x 55
6 x 60

Dippen (ipv cgbp een keer)
9 x BW
6 x BW
6 x BW

Militairy Press > oh wat is dat afzien na het benchen/dippen :D
10 x 30
10 x 35
6 x 40
9 x 35

Cable bicep curl SS cable pushdowns
10 x 9/20 + 10 x 12/20
10 x 9/20 + 10 x 12/20
10 x 9/20 + 10 x 12/20

Barbell Shruggs
10 x 80
10 x 100
10 x 100
bij laatste rep 3e setje hing de barbell echt helemaal in me vingers, was me straps vergeten en die had ik echt nodig om fatsoenlijke shruggs te doen.

Comment: zeer tevreden, zoals het hoort. net hier thuis voor het eerst een supershakie op die ik zelf heb gefixt, bijna tot kotsen toe.
ingrediënten: 500ml jus d'orange, blikje tonijn (echt vieze skipped in spicy saus met groente), 40gr choco whey.
je kan je denk wel voorstellen dat het niet een lekkere combi is, maar wel goede voedingsstoffen gelukkig :D

Volgende keer de onderdelen van je shake achter elkaar naar binnen gooien: afzonderlijk zijn het best fatsoenlijk te eten dingen!

Net gewichten - wat is dat toch met mannen dat ze opgepomp de gym uitlopen? Heb ik nooit... :(

Volgende keer de onderdelen van je shake achter elkaar naar binnen gooien: afzonderlijk zijn het best fatsoenlijk te eten dingen!

Net gewichten - wat is dat toch met mannen dat ze opgepomp de gym uitlopen? Heb ik nooit... :(

whey choco vind ik wel lekker ja.
tonijn vond ik in het begin ook wel om te eten, maar ik krijg daar laatste tijd braakneigingen van. vind het net kattenvoer.

hehe, komt misschien door de testo :P maatje van mij had er niet echt last van

whey choco vind ik wel lekker ja.
tonijn vond ik in het begin ook wel om te eten, maar ik krijg daar laatste tijd braakneigingen van. vind het net kattenvoer.

hehe, komt misschien door de testo :P maatje van mij had er niet echt last van

ik vind tonijn ook echt vies om te eten.
misschien moet je zalm pakken.
dat vond ik wel plezieriger om te eten zeg maar :P

lekker trouwens he als je schouders er zo opgepompt uit zien ;)

Sterke v-shape hoor, maar waar zijn die oorbelletjes gebleven? :p

Lekkere trainingen verder, ik doe ook ub/lb dus ik weet hoe goed het voelt. Voor de kuiten klinkt die oefening met plates in je hand omslachtig, beter doe je calf raises in de smith met bb in je nek, of leg je een bb op je knie en doe je zo seated calf raise, anders heb je altijd nog calf press op leg press en evt toe press apparaten. Vind ik zelf de fijnste manier om kuiten te doen.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven