- Waardering
- 1.151
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 88kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
en groeien als kool!netjes mike
kijk wel uit met de combi
incline/dips/mill press
je delta's worden hiermee behoorlijk belast

ja zalm vind ik wel goed om te eten, zal is een paar blikjes meenemen straks.ik vind tonijn ook echt vies om te eten.
misschien moet je zalm pakken.
dat vond ik wel plezieriger om te eten zeg maar
lekker trouwens he als je schouders er zo opgepompt uit zien![]()
Sterke v-shape hoor, maar waar zijn die oorbelletjes gebleven?
Lekkere trainingen verder, ik doe ook ub/lb dus ik weet hoe goed het voelt. Voor de kuiten klinkt die oefening met plates in je hand omslachtig, beter doe je calf raises in de smith met bb in je nek, of leg je een bb op je knie en doe je zo seated calf raise, anders heb je altijd nog calf press op leg press en evt toe press apparaten. Vind ik zelf de fijnste manier om kuiten te doen.
heb al een tijd geen oorbellen in, ringen vind ik het fijnst maar ben er 1 kwijt. en diamantjes doe ik alleen met feesten in.ja me schouders en armen leken zowat verlamd na de MP, en toen moest er nog een supersetje armen gedaan wordennetjes mike
kijk wel uit met de combi
incline/dips/mill press
je delta's worden hiermee behoorlijk belast

Ja dat mag ik hopen

Nee, maar wil het nog wel eens gaan doen op die manier. lopen meestal veel mensen op dat gedeelte namelijk.Heerlijk volume was het wel hé beest!
Als je die BB lunges doet, stap je dan ook zo wat door de gym?![]()

groeien met kool met overlaste schouders word lastig hoor![]()
ligt er aan wat je insteek is
met een press en een dip pak je voorste delts al genoeg aan
voor schouders had je nu bijv voor een combi van een zijkant en achterkant oef kunnen pakken
ik zeg niet dat het niet kan
maar dips zijn echte schouder-verneukers bij een verkeerde houding
groeien met kool met overlaste schouders word lastig hoor![]()
True...
als alles geod gaat dan groeien ze, gaat het verkeerd dan raken ze overbelast. Vraag is: wat doet Mikeo26?

. Ben met je eens, lunges zijn conditioneel een flinke aanslag op je training. Ik doe ze ook niet om-en-om; ik vind dat je dan nog meer energie verspilt, en moet concentreren op balans bij het uitstappen en wisselen van been. Ik blijf meestal staan, één been voor het andere en zak alleen door en kom overeind.Apart dat je lunges evenzwaar zijn als je frontsquats. Ben met je eens, lunges zijn conditioneel een flinke aanslag op je training. Ik doe ze ook niet om-en-om; ik vind dat je dan nog meer energie verspilt, en moet concentreren op balans bij het uitstappen en wisselen van been. Ik blijf meestal staan, één been voor het andere en zak alleen door en kom overeind.