MuscleMeat

Mikeo26's log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
UB1

Squat > zo goed als full
WU: 8 x 50
3 x 5 x 80
1 x 5 x 85
1 x 5 x 90 *zwaar*

Goodmornings
1 x 12 x 50
2 x 12 x 60

Romanian Deadlift > perongeluk 6 setjes gedaan
2 x 5 x 70
2 x 5 x 90
2 x 5 x 110 *easy*

Seated Leg Press > nog nooit zo hard gedaan/gevoeld
12 x 10/15
12 x 11/15
12 x 12/15

Standing Calf raise
3 x 15 x 21/25

Leg Extension
> 20-30 sec rust tussen de setjes
3 x 10 x 15/20

Crunches
3 x 20

Hanging Leg Raise's
3 x 12

Comment: Training verliep goed, squats waren zwaar, maar dat is alleen maar goed.
normaal begin ik bij 60 met opbouwen en nu ineens 3 sets van 80 dus die 5 x 90 was helemaal ff doorbijten, maar het is gelukt.

die 12 reppers op de seated leg press voelde ook echt goed, normaal pak ik 10 reppers en ga ik ook tot 12/15 of 13/15. die laatste 2 reps zijn gewoon uber zwaar.

buik ook goed aangepakt, normaal pak ik 1 oefening per 2 weken, maar het moeten er toch echt 4 worden per week. al ben ik niet zo consequent met buik.

en weet iemand wat het kan zijn als je bij 1e, en 2e nog een beetje set met squatten een stekende pijn in je kont voelt? ik heb het altijd heel erg bij de 1e set. later niet meer echt. bij front squats ook..

mooie squats en ROM deadlifts!

gaat hier zeker goed:cool:

trouwens: deadlifts mogen nooit easy zijn:D:D:D

mooie squats en ROM deadlifts!

gaat hier zeker goed:cool:

trouwens: deadlifts mogen nooit easy zijn:D:D:D

thnx allebei, 2 nieuwe gezichten in de log is ook altijd leuk.

en tjah, het zijn romanian deadlifts. ik vind deze wel wat blessure gevoelig heb ik het idee, ga liever op vrijdag zwaar op de normale dl's.

En ik moet mijn bulk nog hoger gaan maken.
ik eet niet precies op kcal enzo, maar had een keer uitgerekend en dan zit ik rond de 4500 duizend kcal.
maar ik kom al een aantal weken niks meer aan. schommel tussen de 80-81 zoiets, moet hem dus eens flink gaan verhogen.

Laatst bewerkt:
zou kunnen dat je rustiger moet opwarmen en dan geen stekende pijn meer gaat voelen... omschrijving is niet uitgebreid genoeg om meer advies te geven.

Verder nette trainin!

Blijft goed gaan!

Kzou beter ook nog eens wat crunches doen , heb daar echt zo'n schijt aan xD.

zou kunnen dat je rustiger moet opwarmen en dan geen stekende pijn meer gaat voelen... omschrijving is niet uitgebreid genoeg om meer advies te geven.

Verder nette trainin!

Blijft goed gaan!

Kzou beter ook nog eens wat crunches doen , heb daar echt zo'n schijt aan xD.

thnx allebei.
ja die buikoefeningen zijn zo saai he, maar jah het hoort er eigenlijk wel bij. snap niet dat al die superdudes er geen schijt aan krijgen iedere dag buikspieren te trainen.

@ dwarv, het is moeilijk te omschrijven, maar ik zal eens proberen wat lichter op te warmen

nu eens even me eigen lekker volproppen

Sterke deadlifts!

dankje Pjanooz.
ik ga nu ook proberen 2 x in de week een 30 minuten, of misschien wat meer richting het uur op de hometrainer gas te gaan geven.
dit om me conditie wat op peil te brengen.

Reden: omdat me conditie op zijn dieptepunt is, en het niet meer leuk is.
vandaag naar school gefietst (moet 1 x per week naar school), dat is dan 30 minuten fietsen ongeveer.
toen ik in de klas kwam stond het zweet op heel me hoofd, en helemaal uitgeput van een stukje laag tempofietsen. dat gaat nergens over dus...

En als ik dan bijv 800kcal wegfiets, en gelijk na de training 1 extra pak chocomel erin gooi, kan dat toch geen kwaad? want ik kan me kcal's hard genoeg gebruiken, dus doe dan cardio puur voor de conditie.

Gewoon die chocomel pakken idd! Je hebt ook kcals nodig!

Mijn conditie zuigt ook :P ik heb niet voor niks een auto!

zeer nette training, sterke stats al voor je leeftijd!

thnx again.
heb net ff een voedingsschematje in elkaar geflanst. heb wat brood toegevoegd aangezien dat er vaak niet meer van kwam. nu proberen eens strict aan een voedingsschema te houden.
dit is altijd heel moeilijk voor mij geweest. maar het moet gewoon een haalbaar doel zijn.

Maaltijd 1: (ontbijt)
Brinta - 100gr
volle melk - 400ml
roze zalm (blik) - 50gr
brood (volkoren) - 60gr ~2 sneden
Kcal: 827
E: 40
K: 117
V: 22

Maaltijd 2:
Brood (volkoren) - 150gr ~5 sneden
roze zalm (blik) - 100gr
kipfilet (beleg) - 100gr
ei - 2 stuks
Kcal: 790
E: 62
K: 61
V: 33

Maaltijd 3:
Kipfilet - 100gr
Rijst (zilvervlies) - 100gr
Chocomel - 500ml
Kcal: 875
E: 47
k: 134
V: 17

Maaltijd 4:
Biefstuk - 125gr
Brood (volkoren) - 60gr
Roze zalm (blik) - 50gr
Chocomel - 500ml
Kcal: 744
E: 59
K: 80
V: 21

Maaltijd 5: (avondeten)
dit weet ik niet precies, pak altijd wel een dikke berg aardappelen maar nog nooit gewogen. ik schat hier maar.
Bord soep - ???
Aardappelen - 300gr
sperziebonen - 100gr
riblap - 150gr
chocoladevla - 200ml
Kcal: 892
E: 69
K: 91
V: 28

Maaltijd 6:
Rijst (zilvervlies) - 100gr
Kipfilet - 100gr
Melk vol - 300ml
Kcal: 672
E: 40
K: 92
V: 16

Maaltijd 7: (voor het slapen gaan)
Kwark (mager) - 500gr
Melk vol - 300ml
Kcal: 472
E: 59
K: 31
V: 11

Totaal:
Kcal: 5271
E: 376
K: 604
V: 149
dat is dan: 29% - 46% - 25%

weet niet of het er goed uitziet, maar ik moet dus echt gewicht gaan gainen.

thnx allebei.
ja die buikoefeningen zijn zo saai he, maar jah het hoort er eigenlijk wel bij. snap niet dat al die superdudes er geen schijt aan krijgen iedere dag buikspieren te trainen.

@ dwarv, het is moeilijk te omschrijven, maar ik zal eens proberen wat lichter op te warmen

nu eens even me eigen lekker volproppen

++++ haat aan buikspieroefeningen :rolleyes:

vandaag rustdagje.

heb ook me voedingsschema (excel bestand) uitgeprint.
en zit nu een check achter alles wat ik op heb, om er zeker van te zijn alles naar binnen te hebben gewerkt.

dit omdat ik af entoe niet de tijd heb zo veel maaltijden te nuttigen en dus soms wat meer in een moet eten. maar ik heb het gevoel dat het zo goed gaat komen.
en aangezien ik bij de AH werk, heb ik net gelijk een paar kg kipfilet en zilvervliesrijst mee genomen. vanavond ff kg'tje kip/rijst koken dat ik weer 5 dagen niet hoef te koken :D

16 jaar - 5200 kcal - goed bezig bro! bulken als een gek! training van gisteren mooi compleet

16 jaar - 5200 kcal - goed bezig bro! bulken als een gek! training van gisteren mooi compleet

dankje Sjaak!
en normaal gesproken heb ik bijna tot geen spierpijn in me borst.
en nu voel ik hem nog steeds van maandag.. of het zal komen door de andere prikkel (5 x 5), of omdat ik de flies er weer in heb gegooid. of de combinatie van natuurlijk

maar het voelt lekker aan :D

andere prikkel is meestal wel spierpijn garantie - tijdens mijn 5x5 weken had ik altijd van die diepe spierpijn, ook in de borst

supersquats mike
maar de rom deadlift mag er ook zijn
tja en van die pijn
raadpleeg even een fysiootje
dan krijg je een prof antwoord

ik denk dat je wel genoeg cals binnenkrijgt zo;)

andere prikkel is meestal wel spierpijn garantie - tijdens mijn 5x5 weken had ik altijd van die diepe spierpijn, ook in de borst
daarom, hopelijk gaat ie hier op groeien.

supersquats mike
maar de rom deadlift mag er ook zijn
tja en van die pijn
raadpleeg even een fysiootje
dan krijg je een prof antwoord
thnx Ove.
ik ga eerst eens kijken om wat lichter op te warmen zoals Dwarvenwarrior zei, als dan het probleem nog niet opgelost is kan ik die optie eens overwegen.

ik denk dat je wel genoeg cals binnenkrijgt zo;)
ik mag het hopen, merk al wel dat de wc wat vaker roept.
net klaar met werken, woensdag = frietdag hier.
dus zo lekker junken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven