Fitness Seller

Mikeo26's log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
brute deadlift!
je hebt een mooi gewicht al voor je leeftijd, hoop ook snel de 80 te halen maar eerst de 75

• Topic Starter Topic Starter
Day 1: Militairy Press

Militairy Press
Warmup:
10 x 20
10 x 20
8 x 30

Werk sets:
5 x 35
5 x 40
7 x 45

Dippen
10 x BW
10 x BW
10 x BW
10 x BW
8 x BW

Front lat pull down wide grip
12 x 12/25
12 x 12/25
12 x 12/25
12 x 12/25
12 x 12/25

Cable rope pushdown
10 x 11/20
10 x 11/20
10 x 11/20
11 x 10/20
15 x 8/20

Comment: lekkere pomp in de triceps. mp ging makkelijk dus goed teken.

lekker, je moet wel aan je mp werken! (zag dat het makkelijk ging):).

lekker, je moet wel aan je mp werken! (zag dat het makkelijk ging):).

thnx.
ja ik hoef er niet echt aan te "werken"

ik volg nu het Wendler 5-3-1 schema.
en heb mijn 1 rm's ingevoerd, en dit moest ik dus doen als training.
maar ik heb als 1rm 60kg ingevoerd. dit had iets meer moeten zijn denk.
want hoogste wat ik heb gedaan is 6 x 50kg mp.

Test even je 1rms dan bro?

van squatten klopt ie, van bench ook wel ongeveer.
en van deadlift klopt ie ook.

mp gaat vanzelf wel omhoog nu dan.
alleen ik snap het nog niet helemaal, want ze zeggen dat je iedere week ub met 2.5 moet verhogen, en lb met 5.

maaaaar, in dat excel bestandje krijg je gelijk een cycle van 4 weken als je je 1 rms invoert.
maar hoe moet je dat dan doen met die 1rm verhogen bij iedere week, terwijl je steeds cycles doet van 4 weken.

zo ziet het eruit: cycle1
2ia8mkp.jpg

Laatst bewerkt:
Ik ga me niet met je schema bezighouden :') , laat dat maar over aan de pro's! Maar iig respect dat je er zo serieus mee bezig bent maatje! Keep it up :D

Kun je je schema ook verder toelichten? ik zie dat je bijvoorbeeld bij benchpress 5 x 75 hebt ingevuld. Maar dat je in week 3 maar 1 x 70 drukt? en dan de week erop 5 x 45 als laatste setje?

Verder ga je echt lekker man. Je bent echt sterk aan het worden.

Kun je je schema ook verder toelichten? ik zie dat je bijvoorbeeld bij benchpress 5 x 75 hebt ingevuld. Maar dat je in week 3 maar 1 x 70 drukt? en dan de week erop 5 x 45 als laatste setje?

Verder ga je echt lekker man. Je bent echt sterk aan het worden.

ik doe het zelfs nog niet helemaal goed, moet eigenlijk van mijn 1rm. 90% pakken om mee te beginnen volgens Jim Wendler.

ben er zelf ook nog nieuw mee, maar volgens het boek van hem moet je per cycle lb 5kg verhogen, en ub 2,5kg verhogen. (op het forum hier had ik vernomen per week, maar per cycle lijkt mij logischer).

Dus dan maak je zo'n cycle af, en dan de volgende cycle (4 weken) verhoog je de gewichten. zo doende bouw je kracht op.
De 4e week is steeds een "deload", om alles goed tot rust te laten komen. zodat je de volgende cycle weer goed kan trainen.

Hij beschrijft in zijn e-book ook dat je met het "lichte" trainen, toch echt wel goed kracht opbouwt. (in verhouding met wat je echt kan, scheelt niet veel. want bij de laatste sets geef je toch alles)

wat ik zelf deze eerste training ook nog fout had gedaan, was het all-out gaan bij de 3e (laatste) werkset van de oefening waar het om draait die dag).

werksets waren hier dus:
5 x 35
5 x 40
>5 x 45, en ik had er 7 gedaan.
had er eigenlijk nog een paar uit moeten halen. zolang het maar net geen fail is. je moet de laatste set dus eigenlijk alles geven wat je in huis hebt.

dit lijkt me verder wel een heel tof schema, ook vind ik het wel leuk om kracht op te bouwen. dit is het e-book (pdf bestand). ben hem nu ook goed aandachtig door aan het lezen.
http://www.turboupload.com/02bmc35xld4u/531_Manual.pdf.html

Day2: Deadlift

Warm up
10 x 50
8 x 70
Werk sets
5 x 95
5 x 110
5 x 125

me straps zijn kapot gegaan, dus kon er niet meer dan 5 reps uitpersen. (grip word al beter) laatste set. maar 5 is net genoeg gelukkig. + denk ik dat me rug meer rust nodig had (laatste hele zware sessie zelfs was vrijdag)

Assistance

Seated Leg curl
15 x 11/15
10 x 11/15
10 x 11/15
10 x 11/15
10 x 11/15

Seated Leg Press
10 x 8/15
10 x 8/15
10 x 8/15
10 x 8/15
10 x 8/15

Hanging Leg Raise's
12 x

en toen stopte ik, want ik zit met een probleem.
gisteren op het werk begon het rond 3 a 4 uur terwijl ik tot 6 uur moest werken.
heel erge pijn in me rechter bal. (ja 't is lullig...)
ik kon bijna niet meer lopen toen ik bijna thuis was, zo pijn dat het deed. toen toch nog gaan sporten (nadat ik een trainingsbroek aan had gedaan).
toen 's avonds geen last meer gehad, vandaag overdag ook niet.

en vandaag toen ik klaar was met school begon het weer, en nu doet het weer gruwelijk zeer. denk tochdat ik langs de doktor zal moeten.

Damn zeker ff langs je huisarts gaan man, sterkte!

t*ring klinkt niet tof Mike. sowieso langs je dokter gaan, succes man!

qua training even nog dan - mooie workout, ben benieuwd wat 5/3/1 voor je gaat doen!

Damn k*t man!:(
Zeker even naar laten kijken, wel nette training btw.:)

sterkte mike
misschien valt het mee
laat er effe naar kijken
door een dokter

thnx manne, ja morgen is het hier vrij spreekuur.
of hoe je het ook noemt dus dan ga ik morgenvroeg even langs, en straks lekker in bed liggen (doet alleen zeer als ik loop).

me pa had het erover dat het verdraaid zou kunnenzijn (heeft hij meegemaakt). en dat daar een kleine operatie voor nodig is. maar het zou ook gewoon iets kunnen zijn dat afgelopen zaterdag is gebeurd bij een feest. kan me zo niks herinneren maar ga nog vna niets ernstigs uit.

goed rusten dus.

///
donderdag bench dag. dit word heel easy met als werksets:
5 x 45, 5 x 50, 5> x 60. maarjah je moet 90% van je 1rm nemen, en dan komt er dit uit.
maarjah na 4 weken 2,5kg bij de cycle :D

Laatst bewerkt:
Zeer sterke lifts hoor..

Auch das klote man!

Btw magnesium bij Deadlift! Dan heb je geen straps nodig:D

ben net na de doktor geweest.
maar het is steeds dan draait ie weer ff zodat hij geen bloed meer krijgt, doet ****ing zeer. en dan draait ie weer terug en kan ik de hele dag normaal lopen.

nou kon hij er niets aan doen dus.

nu moet ik als ik er last van krijg meteen naar het ziekenhuis, want het heeft wel prioriteit.

ga vanavond of straks wel gewoon sporten. zolang ik er geen last van krijg

/edit
heb net ook ff 5kg whey besteld op bulkpowders. 40 euries maar hehe

Ik hoop voor je dat de pijn wegblijft, heb ik ook wel is last van maar dan is het gewoon snel terugdraaien en niks aan de hand.

Hoe kan je die 5 kg whey btw voor maar 40 euro bestellen?
edit- ah, ik denk dat je concentraat hebt besteld.

Laatst bewerkt:
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven