Fitness Seller

Mikeo26's log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
was nadat ik naar de dokter was geweest gewoon gaan werken.
en het begon weer pijn te doen.

naar het ziekenhuis gegaan, ze denkt aan een ontsteking. maar hij kan nog vedraaid raken zeiden ze.

en nu komt het ergste waar ik dus wel mee zit: 2 weken niks doen, niet sporten, niet fietsen, niet brommer rijden. bah

waren trouwens 2 lelijke dames, wat ook niet prettig was

was nadat ik naar de dokter was geweest gewoon gaan werken.
en het begon weer pijn te doen.

naar het ziekenhuis gegaan, ze denkt aan een ontsteking. maar hij kan nog vedraaid raken zeiden ze.

en nu komt het ergste waar ik dus wel mee zit: 2 weken niks doen, niet sporten, niet fietsen, niet brommer rijden. bah

waren trouwens 2 lelijke dames, wat ook niet prettig was

Wou je dan een lekker wijf, met als gevolg een stijve lul.:D

Ik hoop voor je dat het snel over is.

Goeie deadlift, heb ook al even niet meer gemaxt, dus volgende keer pak ik die 180 ook no problem:D trek die bench ook nog even naar omhoog eh gast;) Goed bezig voor je leeftijd ! Ga je proberen te volgen :thumbs:

Goeie deadlift, heb ook al even niet meer gemaxt, dus volgende keer pak ik die 180 ook no problem:D trek die bench ook nog even naar omhoog eh gast;) Goed bezig voor je leeftijd ! Ga je proberen te volgen :thumbs:

ja die bench moet snel omhoog. ben eigenlijk sinds deze week met wendler 5/3/1 begonnen.

maar door problemen moet ik nu 2 weken niet sporten (lees vorige pagina). hopelijk heb ik volgende week nergens geen last meer van zodat ik het trainen weer kan hervatten.

Echt klote dat je nu 2 weekjes niet kan trainen man!
Maarja, hierna weer gewoon hard knallen en doorgaan waar je mee bezig was, dan komt het zoiezo goed!

k*t ouwe.
maar rust.. is ook goed.
en je kan altijd nog aftrekken..

gewoon goed blijven eten, dan beperk je het 'verlies' zo veel mogelijk.

k-zooi Mike! Verlaag je Kcal ietsjes maar blijf hoog in je eiwitten zitten gozer.

ga in de tijd ook al een dikke vooraad maken aan maaltijden die ik invries. nu heb ik alle tijd hehe :P

zaterdag vier ik me feest. hooguit 2 a 3 pilsjes met die medicijnen.
ga nu ff wat rijst en kip koken, en logjes doorlezen.

http://www.youtube.com/watch?v=otD4prOS09s

balen mike - maar je gezondheid staat voorop heh!

over twee weken weer fris knallen, motivatie zal zeer hoog zijn.

goed blijven eten

edit:
tot 3.05 is het echt een tof filmpje. veel recente beelden - nice! :cool:

ik ga komende donderdag gewoon trainen denk ik. dan ga ik verder waar ik gestopt was (had 2 trainingen gedaan van cycle 1, week 1)

want ik heb nu al nergens geen last meer van, maak wel die kuur van 2 weken af. denk dus dat ik wel safe zit als ik gewoon tot donderdag wacht met sporten :D

wat een klote blessure.
heb je er nu nog veel last van of valt het wel mee?

wat een klote blessure.
heb je er nu nog veel last van of valt het wel mee?

heb er gelukkig helemaal geen last meer van. vandaar het idee om komende donderdag gewoon weer te gaan trainen. ik blijf dan natuurlijk nog wel een weekje thuis van het werk geoorloofd :P

heb er gelukkig helemaal geen last meer van. vandaar het idee om komende donderdag gewoon weer te gaan trainen. ik blijf dan natuurlijk nog wel een weekje thuis van het werk geoorloofd :P

krijg je wel doorbetaald dan? nee toch zeker xD

krijg je wel doorbetaald dan? nee toch zeker xD

denk het niet, heb 22 uur contract en dan 1 dag in de week school. werk iets van 27 uur daar denk.

maar ik ga gewoon bij me pa werken dan, auto's poetsen dan verdien ik veel meer. en heb ik anders maar 2 dagen tijd voor.

ik kan je helaas nog geen karma geven

denk het niet, heb 22 uur contract en dan 1 dag in de week school. werk iets van 27 uur daar denk.

maar ik ga gewoon bij me pa werken dan, auto's poetsen dan verdien ik veel meer. en heb ik anders maar 2 dagen tijd voor.

ik kan je helaas nog geen karma geven

Ooh oké.
ik heb ook zin om me ziek te melden, maarja.. ik krijg dan niets doorbetaald helaas:(

ik zit er ook aan te denken als mijn gym de dumbbell's niet hoog uitbreid.
om een kleine homegym te maken.

Barbarian Line multi squat rack + multibanch + bb set 140kg = 700 euro
kroon dumbbell bar set (om schijven aan te doen, kan veel gewicht op dus) = 80 euro

dan kan er wel gesquat, gedeadlift, gebenched, mp, rows enzo gedaan worden. moet dan nog wel een paar extra schijven kopen voor te deadliften.

dan later nog dip en pull up dingen aan de muur

valt wel mee dus

Is een goede keuze dat rack+bank en bb set heb het ook. Zeer tevree over.

ja dat leek mij dus ook wel. en je komt al een heel eind.
aangezien ik nu mijn grote 3 aan het verbeteren ben met dit schema, is dat gewoon de basisbehoefte.

net me 5kg protein binnen gekregen, dat is wel een dikke emmer baas :p
nu nog ff wachten op de grippers. tnt post is meestal wat later op de middag pas hier.

Jaja, er is weer getraind
ik heb mijn doel gehaald (bench press dag). maar verder ben ik niet tevreden over mijn training. het volume draaien met de andere oefeningen ging moeilijk.
heb dan wel een week niet gesport, dus het zal wel daar aan liggen.

(ben doorgegaan waar ik vorige week gestopt ben, nu bench press dag dus)

Cycle 1 - Week 1 - Dag 3: Bench Press

Doel:
5 x 45
5 x 55
>5 x 60

Warm up:
10 x 20
10 x 30
5 x 40
Werk sets:
5 x 45
5 x 55
12 x 60
Gehaald

Incline Bench Press
wilde eigenlijk 5 * 10 * 50, veelste hoog ingeschat.
5 x 5 x 50

Pull Up's
5 x BW
5 x BW
5 x BW
6 x BW
4 x BW
5 x BW
4 x BW
3 x BW
3 X BW
2 x BW

Dippen:

laatste keer had ik 4 x 10, en 1 x 8, maar heb toch een voldaan gevoel. goede pomp.
10 x BW
10 x BW
8 x BW
5 x BW
6 x BW

Achteraf: Ik heb gelukkig nog geen last van mijn blessure, want mocht eigenlijk nog niet sporten (moet nog 8 dagen wachten eigenlijk). Als ik dus vanavond ergens last van krijg weet ik de oorzaak, zo niet. lekker door knallen.

Trainingstijd: 35 à 40 min

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven