Rah Rah Man
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 338
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zou het toch maar rustig aandoen, geen risico's nemen...
Welke whey heb je gekocht? Goede dips!
goed gebenched mike
je zat met die 50kg
ook wel vrij dicht op die vlakke 60kg bench
als je een paar kilootjes lichter had gepakt
dan had je de 10 reppies denk ik wel gehaald
Volgens mij bedoeld hij met 12 cycles van 4 weken = 48 weken? of niet?Volgens mij is 5-3-1 Wendler ook wel lekker om te trainene ofniet?
Ik wil dit binnenkort ook gaan doen denk ik.
Trainingen zien er wel lekker uit zo.
Als je die 30 kilo in 12 weken daadwerkelijk erbij krijgt dan ben je echt goed bezig. NOu succes in ieder geval![]()
als ik 12 cycles doe (= 12 * 4 weken)
zou ik volgens Jim Wendler 30kg sterker zijn op me bench press en militairy press. en 60kg erbij op de squat en deadlift.
dat zijn toch wel leuke cijfers

( figuurlijk gesproken).
.
30kg erbij op je bench in een jaar lukt zeker! Je hebt nog marge, voor je het weet bench je 90. De stap van 90->100 duurt wat langer en de bij de 100+ weegt iedere kg dubbel( figuurlijk gesproken).
Btw ook netjes die pull ups! gewoon doorgaan tot fail , zoals het hoort.
Succes met je nieuwe schema!
bij bulkpowders.co.uk heb wel de "Whey Protein Concentrate 82% (Instantised)"
Nu kan ik lekker dikke shakes pakken de komende tijd, en dan koop ik gewoon weer een nieuwe emmer. voor dat geld is het wel gemak om gelijk 5 kg te kopen.
en ja, je hebt daar wel gelijk in.maar heb er helemaal geen last meer van. als dat weer komt stop ik wel gewoon de komende week met trainen.
Ben ook van plan een homegym te maken. Zou me in totaal een 900 euro kosten voor een barbarian halfrack, 200 kg schijven, verstelbaar bankje, olympische bb, en wat voor te dippen. Zou wel bruut zijn maar moet het mogen![]()