- Waardering
- 1.793
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 117kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mooi schema volg je, voelt ook lekker he als je klaar bent met een training. Ben jij helemaal dood dan of heb je altijd nog wat over?

Gaat lekker hier, ga je volgen.
Vooral die dips zijn beestig, hoe diep zak je door?
Is het misschien niet aan te raden om ze misschien de volgende keer met een weight riem of iets te doen?
ben vandaag ontslagen bij de AH![]()
moet ik weer snel nieuw werk gaan zoeken, omdat ik werk moet hebben voor mijn opleiding. that sucks
Hoe heb je dat gedaan dan, roid rage tegen de manager ?
zak wel gewoon diep door, sommige reps (laatste paar reps).
duren ook best lang omdat ik dan echt veel kracht moet zetten om me armen weer helemaal gestrekt te krijgen.
en dat is opzich wel een goed idee, maar ik heb geen weighted dip riem.
zat er over te denken er een te halen.
en de mede sporter in mijn sportschool zal wel raar opkijken dan denk![]()
nog nooit iemand met zo'n riem in de gym geweest denk ik, maar het zal wel nodig worden ja. om nog extra kracht op te bouwen.

Ik vroeg het in mijn eigen log topic ook al, waar ergens train je in goirle of tilburg?
Ik kom zelf ook uit de buurt en ben wel benieuwd hoe het ergens anders is![]()
ik train bij de pelikaan in goirle.
maar ben er opzich wel tevreden over, op de dumbbell's na... die gaan maar tot 20kg

nee, ik mocht 2 weken niet werken door ontstoken bal. maar ik heb er al een weekje geen last meer van. (a.s. donderdag zijn die 2 weken voorbij).
en ze zouden mij nog bellen. nu was ik vandaag bij me pa aan het helpen op de zaak. bellen ze op.
ff vooraf: onze thuis telefoon nemen wij NOOIT op, omdat als iemand me pa moet hebben bellen ze hem wel, en als ze mij moeten ehbben heb ik daar ook een mobiel voor.
ik opnemen: met mike.
ja mike, waar ben je
ik: thuis
hij: ben je echt thuis
ja: ja ik ben thuis
hij: nee dat ben je niet, want thuis word niet opgenomen.
ik: ja ik ben toch echt thuis
hij: ok, bewijs maar door me onmiddelijk terug te bellen met je huis telefoon.
ik snel naar huis gecrossed, bel hem 5 minuten later op.
hij: ja je bent een leugenaar, we hebben niks aan een leugenaar als personeel. je bent ontslagen (zat nog in mijn proeftijd).
vind het wel k*t, werkte altijd hard daar, deed goed mijn best krijg je zoiets.