Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goed bezig mike, die gasten moeten niet zeuren man anders moet je maar eens keihard gaan brullen terwijl je deadlift, op naar de 200kg deadlift bro.
Ik zat net naar je filmpjes te kijken van je deadlift op youtube.
je hyper extend nogal, dit is niet goed. heb dit trouwens zelf ook vandaar dat het met opviel. wat zeggen andere hiervan ?
. Die 1ne kerel die echt nog goed is laat na de 5de x 142 het gewicht van boven vallen
, grip verloren. Bam door heel de gym , weer door de micro : gelive voorzichtig te zijn met de gewichten.
, het moet maar eens gedaan zijn met dat p*ssy gezeik , ze legden zelfs 2 matten om te DL'en.Goeie deadlift bro! **** die instructeurs , vandaag was hetb ij ons eens ****ing hardcore.
Ik squaten ,andere 2 gasten deadliften. Die 1ne kerel die echt nog goed is laat na de 5de x 142 het gewicht van boven vallen
, grip verloren. Bam door heel de gym , weer door de micro : gelive voorzichtig te zijn met de gewichten.
Prachtig, het moet maar eens gedaan zijn met dat p*ssy gezeik , ze legden zelfs 2 matten om te DL'en.

je hebt helemaal gelijk. zo moet het ook
bij ons val ik gewoon op omdat ik me benen train. zouden al die superdudes (en ja, dat zijn er veel hier) eens een voorbeeld aan moeten nemen.

Pelikaan ligt toch in Tilburg? Heb daar jaren gewoond en ken daar nog veel gasten.Ja idd. **** die superdude's
@NikeSPARQ:
pelikaan is ook een k*t gym om hard te trainen eigenlijk. maar ik zit er nu eenmaal voor nog iets van 7 maanden (had 1 jaar contract) dus nog ff volhouden daar.
ga zometeen solliciteren bij wat bedrijven hier op het industrieterrein zoals karwei oid..
+4ik denk dat jij best iemand mag uitleggen mike
als jij bezig bent met zware gewichten
dat je beter niet gestoord kan worden
dit levert blessures op
keep it up
Pelikaan ligt toch in Tilburg? Heb daar jaren gewoond en ken daar nog veel gasten.
Heb zelf altijd bij Quality gesport en een bb-school in Tilburg Noord. Weet niet of quality nu nog wat is. Zal eens rondvragen wat een hardcore sportschool is.
+4