XXL Nutrition

Mikeo26's log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Goed bezig mike, die gasten moeten niet zeuren man anders moet je maar eens keihard gaan brullen terwijl je deadlift:D, op naar de 200kg deadlift bro.

• Topic Starter Topic Starter
Goed bezig mike, die gasten moeten niet zeuren man anders moet je maar eens keihard gaan brullen terwijl je deadlift:D, op naar de 200kg deadlift bro.

Thnx bro
****ing irritant, probeer nog het moment uit te kiezen dat het rustig is om te trainen.
en dan net rond 5 uur zijn ze er ook.

Nice hoor 130x4 :eek: Je moet je juist boos maken om die mensen die zeuren, trek je er nog een extra rep uit misschien :D

Gaat lekker mike !! :D:D

lekkere deadlift kerel :)
top.

danku schön alle.
karma word uitgedeeld

Ik zat net naar je filmpjes te kijken van je deadlift op youtube.
je hyper extend nogal, dit is niet goed. heb dit trouwens zelf ook vandaar dat het met opviel. wat zeggen andere hiervan ?

Ik zat net naar je filmpjes te kijken van je deadlift op youtube.
je hyper extend nogal, dit is niet goed. heb dit trouwens zelf ook vandaar dat het met opviel. wat zeggen andere hiervan ?

Je bedoelt dat naar achter leunen op het eind?
Heb er hier al commentaar over gehad, probeer het ook zo min mogelijk te doen voortaan.

Goeie deadlift bro! **** die instructeurs , vandaag was hetb ij ons eens ****ing hardcore.

Ik squaten ,andere 2 gasten deadliften :D. Die 1ne kerel die echt nog goed is laat na de 5de x 142 het gewicht van boven vallen :) , grip verloren. Bam door heel de gym , weer door de micro : gelive voorzichtig te zijn met de gewichten.

Prachtig :D, het moet maar eens gedaan zijn met dat p*ssy gezeik , ze legden zelfs 2 matten om te DL'en.

Goeie deadlift bro! **** die instructeurs , vandaag was hetb ij ons eens ****ing hardcore.

Ik squaten ,andere 2 gasten deadliften :D. Die 1ne kerel die echt nog goed is laat na de 5de x 142 het gewicht van boven vallen :) , grip verloren. Bam door heel de gym , weer door de micro : gelive voorzichtig te zijn met de gewichten.

Prachtig :D, het moet maar eens gedaan zijn met dat p*ssy gezeik , ze legden zelfs 2 matten om te DL'en.

je hebt helemaal gelijk. zo moet het ook :D
bij ons val ik gewoon op omdat ik me benen train. zouden al die superdudes (en ja, dat zijn er veel hier) eens een voorbeeld aan moeten nemen.

Als de instructeur zegt dat deadlift geen goede oefening is moet je maar zeggen dat dit samen met de squat zo een beetje de natuurlijkste trainings beweging is.
Hoe pak je anders dingen van de grond op ???

je hebt helemaal gelijk. zo moet het ook :D
bij ons val ik gewoon op omdat ik me benen train. zouden al die superdudes (en ja, dat zijn er veel hier) eens een voorbeeld aan moeten nemen.

Yup , zouden ze idd moeten doen. Bij ons was het vandaag eens indrukwekkend om met 3 man squat en deadlift te doen. Veel mensen die raar zaten te kijken , onbegrijpelijk mrjah :'). Hopelijk zijn er een paar die het ook zelfs eens zullen proberen :D

nette training weer jonge!gaat egt goed bij jouw!

instructeurs moet je een nekschot geven.

Onderbroken tijdens een deadlift? Zijn die gasten gek of zo? Dat ze mogen branden in de superdude HELL.

Ongelofelijk dat zo weinig mensen verstand van echt trainen hebben.
Ga zo door kerel, je bent goed bezig.

Ben echt blij dat je bij ons mag brullen en gewichten op de grond laten vallen, niemand die daarover zeikt.

Lekkere deadlift
en je traint bij de pelikaan had ik gezien, das nou ok nie echt bepaald een sportschool waar heel hardcore getraind word.
k*t van die instructueur man, mja gewoon schijt aan hebben en je ding doen.

Ja idd. **** die superdude's

@NikeSPARQ:
pelikaan is ook een k*t gym om hard te trainen eigenlijk. maar ik zit er nu eenmaal voor nog iets van 7 maanden (had 1 jaar contract) dus nog ff volhouden daar.

ga zometeen solliciteren bij wat bedrijven hier op het industrieterrein zoals karwei oid..

ik denk dat jij best iemand mag uitleggen mike
als jij bezig bent met zware gewichten
dat je beter niet gestoord kan worden
dit levert blessures op
keep it up

Ja idd. **** die superdude's

@NikeSPARQ:
pelikaan is ook een k*t gym om hard te trainen eigenlijk. maar ik zit er nu eenmaal voor nog iets van 7 maanden (had 1 jaar contract) dus nog ff volhouden daar.

ga zometeen solliciteren bij wat bedrijven hier op het industrieterrein zoals karwei oid..
Pelikaan ligt toch in Tilburg? Heb daar jaren gewoond en ken daar nog veel gasten.

Heb zelf altijd bij Quality gesport en een bb-school in Tilburg Noord. Weet niet of quality nu nog wat is. Zal eens rondvragen wat een hardcore sportschool is.
ik denk dat jij best iemand mag uitleggen mike
als jij bezig bent met zware gewichten
dat je beter niet gestoord kan worden
dit levert blessures op
keep it up
+4

Pelikaan ligt toch in Tilburg? Heb daar jaren gewoond en ken daar nog veel gasten.

Heb zelf altijd bij Quality gesport en een bb-school in Tilburg Noord. Weet niet of quality nu nog wat is. Zal eens rondvragen wat een hardcore sportschool is.

+4

We hebben hier ook een Pelikaan in Goirle.
En ik denk dat Axis of Axxis wel een goede gym is in Tilburg, bij de Piushaven.
DB's tot 53kg, en voor de rest wel leuke apparaatjes volgens mij.

Maar me pa vind het een goed idee om hier in de garage een squat rack neer te zetten, met een bench.
dip bar, en chin bar.

dan evt later nog een lat station als toevoeging. maar met bovenstaande + een universele dumbbell waar je schijven op kan doen kom je al ver denk ik.

Ik ga nu echt solliciteren, wat heb ik daar een hekel aan zeg :P

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven