AndroidHealthClinic

Mikeo26's log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Goed bezig rakker!

• Topic Starter Topic Starter
Cycle 1 - Week 2 - Dag 3: Bench Press

Doel:
3 x 50
3 x 60
>3 x 65

Warm up:
10 x 20
10 x 30
5 x 40
Werk sets:
3 x 50
3 x 60
11 x 65
Gehaald

Dippen
4 reps meer dan me totaal record, laatste set nooit voorbij de 8x gekomen.
10 x BW
10 x BW
10 x BW
10 x BW
12 x BW

Pull up's
Deze ging wel slecht vandaag, in totaal toch nog iets van 32 reps gemaakt, met setjes van 5, 4, 3, tot het niet meer lukte.
32 x

Incline DB Fly's
10 x 12
10 x 13
10 x 14
10 x 15

DB Side raise's

schouders helemaal verlamd na de oefening
10 x 8
10 x 9
10 x 11
10 x 12
15 x 5 *extra slow*

Comment training: goed tevreden over de bench, aangezien ik eerst met moeite 10 x 60 deed, en nu al 11 x 65.
er zat misschien nog wel een rep in maar ik had geen spotter dus waag ik het er niet op :P.
hopelijk zit volgende week de 10 x 70 erin.

Laatst bewerkt:
Ik vind die dips echt bizar. Wat is je BW?
Ik denk echt dat t wel tijd is voor een dipriem of andere manieren om deze te gaan verzwaren, dumbbell tussen je voeten? Rugzak met gewichten dr in?

En die incline db fly´s
Nog nooit gezien een gym met db´s die per kilo oplopen.

Ik vind die dips echt bizar. Wat is je BW?
Ik denk echt dat t wel tijd is voor een dipriem of andere manieren om deze te gaan verzwaren, dumbbell tussen je voeten? Rugzak met gewichten dr in?

En die incline db fly´s
Nog nooit gezien een gym met db´s die per kilo oplopen.

bw rond de 82kg.
zal volgende keer wel proberen DB tussen me voeten te klemmen ofzo, al zal dan de uitvoering wat lastiger zijn denk ik.

en wij hebben maar tot 20kg dumbbell's. gaat van 5 tot 20 met stappen van 1 sowieso

Sportschool heeft er geen riem liggen? bij ons wel gwn lekker 20 KG eraan vast maken. Ik doe dips ook niet atm ivm andere schema hiervoor rippetoe gedaan en ik mis ze toch best wel een beetje

Sportschool heeft er geen riem liggen? bij ons wel gwn lekker 20 KG eraan vast maken. Ik doe dips ook niet atm ivm andere schema hiervoor rippetoe gedaan en ik mis ze toch best wel een beetje

nah, health center heeft geen riem liggen helaas :(

ff nog foto'tje van op het moment, een side chest. hij groeit. langzaam, maar het is iets. (borst is het enige wat niet echt goed mee wil)

triceps wilden ook nooit echt goed mee, maar heb het idee dat die wel goed op het dippen reageren, daarom ga ik deze ook blijven doen, en z.s.m. weighted dips

afmetingen armen:
links:
bicep aangespannen: 39cm
onderarm: 32cm
rechts:
bicep aangespannen: 38cm
onderarm: 31,5cm

commentaar: ikb en niet het type dat zo met me boxer hoog boven me broek rondloopt, deze broek moet eigenlijk een riem op.

wl62ch.jpg

116qb80.jpg

nette training hoor, lange lats kerel.

Gaat goed mike! ziet er goed uit man, en hey wat doe jij met mijn boxers!:eek:

thnx, wat schatten jullie mijn BF eigenlijk? ben van plan nog door te gassen naar de 90kg (al gaat het niet zo snel).

zou wel mooi zijn ongeveer 20kg erbij in 10 maanden tijd. (dan heb ik nog meer dan 4 maanden de tijd om de 90 te halen)

Ik schat zo rond de 14%

moeilijk te zeggen, op die bovenste foto lijkt t iets van 15%, maar de onderste foto lijk je wat dikker 17-18% ofzo.

ik dacht zelf ook aan iets van 14-15%

17-18% is wel heel hoog lijkt mij :P maar het zou kunnen.
moet toch eens op laten meten, wil dit eigenlijk bij de 90kg doen. of bij de 85 al

nette training weer!en idd je borst loopt ietsjes achter denk ik..

ja helaas wel. moet er veel geduld mee hebben, maar dat heb ik ook.
net heel lekker gegeten.
rijst met zo'n bak met vis (eerst gebakken wel) van de visboer.
vis die ik herkende: grote garnalen, stukjes zalm en zaten nog veel meer soorten in :D

ja helaas wel. moet er veel geduld mee hebben, maar dat heb ik ook.
net heel lekker gegeten.
rijst met zo'n bak met vis (eerst gebakken wel) van de visboer.
vis die ik herkende: grote garnalen, stukjes zalm en zaten nog veel meer soorten in :D

:roflol: Altijd leuk als je niet weet wat je eet.

Borst is bij mij ook een ''probleem zone'' trek wel bij, gelukkig haha!
Lekker bezig baas..

Ik schat je bf op 13%. Minder als wat de rest denkt, maar ik vergelijk je even met mezelf. Ik heb tot 10 tot 25% gestaan (huidplooimeting), dus ik kan best wel goed schatten hoe je ervoor staat. Ik heb meer vet als jou aan m'n lichaam en sta zelf op 13.7%

Gaat lekker zo te zien.

:roflol: Altijd leuk als je niet weet wat je eet.

Borst is bij mij ook een ''probleem zone'' trek wel bij, gelukkig haha!
Lekker bezig baas..
Ja, zolanghet maar lekker is dan is het goed :P

Ik schat je bf op 13%. Minder als wat de rest denkt, maar ik vergelijk je even met mezelf. Ik heb tot 10 tot 25% gestaan (huidplooimeting), dus ik kan best wel goed schatten hoe je ervoor staat. Ik heb meer vet als jou aan m'n lichaam en sta zelf op 13.7%
Ok, dus nog voldoende om nog wat kilo's aan te plakken gelukkig.
want voor cutten zit er nog veelste weinig massa op me frame

thnx

wtf die instructeurs? eigelijk moest je nog een rep doen en dan die BB neer gooien:roflol:
je rug ziet er een stuk buffer uit dan je front, maar dat trekt wel bij.

Nette training, en intressant schema

Zolang jij het acceptabel vindt kun je nog net zoveel kilo's bulken als je wilt ;)
Als je zelf vindt dat je te vet bent dan eens zachtjes aan gaan cutten (of cleaner bulken)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven