Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
normaal 2 x in de week, maar had ze vorige keer met standing calf raise full stack + 30kg gedaan, en zo enkele setjes van 15.lunges vind ik een echte zware oefening
netjes je benen gepakt, dat zeker.
doe je niets voor je kuiten trouwens?

hehe, benchen gaat ook steeds beter in ieder geval. hopelijk haal ik komende donderdag de 10 x 70. terwijl ik enkele weken geleden met moeite 10 x 60 deednette training, je BP gaat goed
Edit: k*t verkeerd gegeken dacht 12x80KG BP
njah als squat heb je het ook goed gedaan![]()
ja ik dacht al heel even hoe doet die dat zo snel 10x80, hehe.hehe, benchen gaat ook steeds beter in ieder geval. hopelijk haal ik komende donderdag de 10 x 70. terwijl ik enkele weken geleden met moeite 10 x 60 deed

ja ik dacht al heel even hoe doet die dat zo snel 10x80, hehe.
(ik sla de 80KG meestal over, best dom ik ga meestal van 70 naar 90)
ben benieuwd naar volgende week![]()
hmm ja, soms gaat de 90 easy, soms heavy zoals vorige x.als je 90 dan makkelijk kan, kan je misschien beter 70 overslaan, en 80 + 90 doen? kan je dan als betere werksets beschouwen?
ik vind ze wel lekker, vooral voor de onderrug.netjes die squats mikey
de goodmornings bevallen die een beetje
ik doe deze nooit
ik vind hem gewoon lastig
Thnx sjaak
Zeker mike mooie squats trouwens zijn het below paralel squats?
heey Mike, aan het eind van je Cycle, doe je gewoon bij UB 2,5 erbij. OF ga je weer je 1RM testen en dan alles daaruit berekenen. WAnt wil vandaag met 5/3/1 ook beginnen.
Alvast bedankt