Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lekker hoor die dips![]()
Trouwens wat bedoel je met:
Front Lat pull down
10 x 12/25
10 x standje 12 van de 25.
gaat niet op gewicht bij ons.
standje 17 of 18 is iets van 83kg ongeveer heb ik toenet geprobeerd.

Ja, ik pak hem wel op zijn breedst.Oh ben ik niet bekend mee, En je pakt hem breed neem ik aan ? Ik doe hem 3x8x55 KG atm niet mijn max maar voel zeer lekker aan![]()
thnx, wilde eigenlijk voor de 15 gaan maar dat zat er niet in. want aan leg-drive doe ik niet.
+1vind je bor eingelijk heel sterk.
10x70 is toch zeker niet niets!

+1
ik weet niet precies wat ik bij de BOR doe maar of ik ook 10x70 doe weet ik zo even niet, komen we woensdag achter
en die MP kan je alweer verhogen na 50KG(is 45KG trouwens met of zonder stang)
respect dat je dat schema vol houd! zou niks voor mij zijnis het totaal gewicht dus stang + iedere kant 12,5.
en volgende week heb ik de 4e week van de cyclus, dat is dan deload week.
de week erop gaat me mp zogenaamde 1rm met 2,5 omhoog.
zal nog wel een tijdje onder niveau blijven, maar dat is ook de bedoeling anders loop ik zo vast met dit schema denk.
ga na 4 cyclussen me nieuwe 1RM's meten. hopelijk zit de 70kg mp er dan wel in

respect dat je dat schema vol houd! zou niks voor mij zijn
begin wel langzaam op een plateau te komen op bep. oefeningen

ik weet het, maar ik heb de discipline er niet voor, om juist lage gewichten te gebruiken, ik beuk gewoon door en eet door
ik ga alvast op die dip bars hangen, en dan doe ik mijn benen over elkaar en laat mij maat er een dumbbell tussen hangen.Lekkere training man, goeie MP.
Ook erge dips trouwens, hoe doe je die?
gewoon met gewicht tussen je benen of een riem ofzo?
Ja, ik moest 1 x 45 doen van eht schema, moet op deze manier laatste set alles gevenHehe doel : >45 , resultaat : 13*45Questie van lage doelen te stellen
.
Zeker nice man! Moet lekker branden ook 13*45![]()
maar bij de assistance oefeningen kan ik wel gewoon gas geven keunik weet het, maar ik heb de discipline er niet voor, om juist lage gewichten te gebruiken, ik beuk gewoon door en eet door

was voor dwarv bedoelt die reactie.maar bij de assistance oefeningen kan ik wel gewoon gas geven keun![]()