Fitness Seller

Mikeo26's log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
zo weer even kijken bij mike
goeie dips mike
goeie opbouw ook t.a.v de triceps

Mike is goed bezig !

• Topic Starter Topic Starter
zo weer even kijken bij mike
goeie dips mike
goeie opbouw ook t.a.v de triceps

thnx, we blijven knallen hé :D

Vandaag was het frietdag (woensdag), dus 's avonds naar de friettent.
vanaf vandaag ipv de grote friet stoof met snacks.
halve kip met friet, zat lekker veel kip aan :D

morgen rug schouders, nog even het en is de 14e. dus gelijk een week deload (week vakantie)
heb ik wel nodig want ik heb het gevoel dat ik steeds minder spierpijn in me benen heb, ook al was het voor mij een bikkelharde training.
eerst had ik steeds 3 a 4 dagen lang super erge spierpijn, en nu soms maar minimaal 1 dag.

Nu nog ff een halve liter melk drinken en te bed, morgen kwark bij halen

vandaag alleen rug gedaan, wel echt hard geknald en veel PR's gezet met deadlift!

Rug

Deadlift
6 x 50
6 x 80
1 x 120 (PR!!)
3 x 120 (PR!!)
3 x 130 (PR!!)
1 x 140 (PR!!)

misschien zou 150 ook nog wel lukken, maar dit is al 30 kg hoger als me laatste keer deadliften dus ik mag niet klagen.
Vooral niet na ~1 maand deadliften pas

Chin up's
7 x bw
5 x bw
4 x bw

BOR
10 x 20
10 x 40
10 x 50
6 x 60
6 x 60
slechter als vorige keer, maar goed genoeg

Close grip pull down (lats)
deze
12 x 8/25
12 x 11/25
9 x 15/25

Dumbbell rows
10 x 13
10 x 17
10 x 17

Comment training: Ik voelde me net god na de deadlifts toen ik de gym uitliep :P zeeer tevreden dus! :lifter:
maat van mij die kreeg de 120 al niet omhoog dus die stond toe te kijken, hij hele tijd kom op jonge nog 10 erbij.
toen weer nog 10 erbij mike kom op!.
werkt goed motiverend

Laatst bewerkt:
Hee lekker getraind man!

Je deadlift op dit moment meer dan mij :P

Gefelicitieerd met de 140 !!!

vandaag alleen rug gedaan, wel echt hard geknald en veel PR's gezet met deadlift!

Rug

Deadlift
6 x 50
6 x 80
1 x 120 (PR!!)
3 x 120 (PR!!)
3 x 130 (PR!!)
1 x 140 (PR!!)

misschien zou 150 ook nog wel lukken, maar dit is al 30 kg hoger als me laatste keer deadliften dus ik mag niet klagen.
Vooral niet na ~1 maand deadliften pas

Chin up's
7 x bw
5 x bw
4 x bw

BOR
10 x 20
10 x 40
10 x 50
6 x 60
6 x 60
slechter als vorige keer, maar goed genoeg

Close grip pull down (lats)
deze
12 x 8/25
12 x 11/25
9 x 15/25

Dumbbell rows
10 x 13
10 x 17
10 x 17

Comment training: Ik voelde me net god na de deadlifts toen ik de gym uitliep :P zeeer tevreden dus! :lifter:
maat van mij die kreeg de 120 al niet omhoog dus die stond toe te kijken, hij hele tijd kom op jonge nog 10 erbij.
toen weer nog 10 erbij mike kom op!.
werkt goed motiverend

Maten werken idd erg motiverend. Mijn neef zei tegen me : als je de 150 Deadlift trakteer ik je :). Dat heeft ie mogen doen.

Maar dat zijn echt een hoop PR's na elkaar , hoe komt dat? Nooit echt hoger dan 120 durven gaan ofso? Netjes btw !

Maten werken idd erg motiverend. Mijn neef zei tegen me : als je de 150 Deadlift trakteer ik je :). Dat heeft ie mogen doen.

Maar dat zijn echt een hoop PR's na elkaar , hoe komt dat? Nooit echt hoger dan 120 durven gaan ofso? Netjes btw !

Ik deadlift nog maar een maandje ongeveer dus was er nog niet van gekomen.
en me andere maat waar ik mee train (die is nu een weekje weg)
is er altijd zo een van: voorzichtig, ik pak niet te veel want straks is me rug kapot.

maar vandaag was ik met een andere maat en heb ik gewoon alles gegeven. najah nog niet alles ik was al wel tevreden :P

Ik zou meer meegaan met die andere maat :). Zolang de techniek goed zit en je er achteraf niet te veel last van hebt. Zeker voor een maand is dit heel erg goed. Ik deadlift al een stuk langer en zit nog altijd maar aan 1x155 :(.

Ik zou meer meegaan met die andere maat :). Zolang de techniek goed zit en je er achteraf niet te veel last van hebt. Zeker voor een maand is dit heel erg goed. Ik deadlift al een stuk langer en zit nog altijd maar aan 1x155 :(.

jah ik voel hem in me onderrug dus dan is het goed lijkt mij.
toen die maat 1 x 120 probeerde schoot er pijn in zijn bovenrug dus die ging niet meer mee verder

Vandaag alweer getraind ja :P ik had deze week dinsdag een rust dag ipv woensdag, en daarom heb ik nu woensdag, donderdag, en vandaag achter elkaar gas moeten geven. viel beetje tegen dus maar dat maakt niet uit.
Gewoon alles gegeven zoals het hoort!

Borst

Bench Press
10 x 40
10 x 50
10 x 60
4 x 70
6 x 60

Incline DB press
12 x 14
10 x 17
8 x 20

Cable cross over
12 x 4/25
5 x 8/25 (slecht dus)
10 x 6/25

Reversed pec deck
12 x 9/25
10 x 12/25
10 x 15/25

Schouders
Zal goed doen na een heel weekend rust de volgende week, want de mp, db press ging nog nooit zo bagger

Militairy Press
10 x 30
8 x 40
10 x 35

Dumbbell Press
10 x 12
10 x 13
10 x 14

DB Front raise
10 x 12 (iedere hand)
8 x 14
7 x 15

Cable leteral raise
3 x 10 x 2e blokje

Plate Shrugs
3 x 15 x 25kg

Comment: Niet zo'n hoge gewichten maar ging verder wel lekker.
druppels vielen weer van me gezicht af dus heb genoeg gas gegeven.

4x70 bench netjes!
Nu lekker weekend!

Zweten en alles geven, zo hoort dat!:)

Nu ben ik wat meer als 2 maanden bezig, en volgende week één week vakantie. gelijk een deload dus.
Heb een 4 daagse en 5 daagse split gedaan.

Nu wil ik denk na die vakantie (21 augustus) beginnen met een fullbody schema (ub/lb)
Wie heeft tips voor mij voor het maken van een goed fullbody schema.

hier is mijn begin: http://forum.dutchbodybuilding.com/f141/goed-fb-schema-217494/#post4065850

Laatst bewerkt:
Vanaf vandaag het UB/LB schema begonnen. ik was toevallig in me eentje en al in een half uur klaar. zat een hoog tempo in.

UB1

#1 Bench Press
12 x 40
12 x 50
6 x 60
Ik durfde het niet aan om voor de 8-10 keer te gaan, aangezien ik niet tot fail mag gaan + geen spotter erbij heb.

#2 Close Grip Bench Press
12 x 30
10 x 40
10 x 40

#3 Leteral raise (extra slow uitgevoerd)
12 x 5
12 x 6
10 x 7

#4 Pull up's
bij assisted machine, is een wijde grip
3 x BW
3 x BW
7 x BW (bij deze set het bankje gebruikt en op blokje 7 gezet)
bij de andere sets geen hulp bankje

#5 Yates Row
12 x 40
10 x 60
10 x 60

#6 Reverse Pec Deck
12 x 8/25
12 x 11/25
10 x 13/25

#7 Barbell Curl
12 x 15
10 x 20
8 x 25 (laatste 3 reps klein beetje cheat)

Comment training: Had wel een voldaan idee na de training, zelfs het idee dat me borst een biceps toch best goed gepompt zijn na zo weinig oefeningen (voor die spier).

Vond het wel lekker gaan, had minder verwacht omdat ik vandaag zo hard heb gewerkt, zo hard had ik lang niet gewerkt. 3 keer zoveel gezweet als ik in de sportschool doe.

Hier is het schema dat ik nu gebruik (bijlage) beetje aangepast van die van The_Xtralarge

graag op of aanmerkingen als er iets is

Bijlagen

Lekkere training!

Volgende keer 10x60 op de bank, als ik het kan kan jij het ook :D

Wow..in een halfuurtje gedaan en toch een goed voldaan gevoel, lijkt me wel een interessant schema! Goed doorzetten nu;).

Ondanks volgende week vakantie neem ik een abo op je log...

Complimenten trouwens voor je foto's - ondanks dat ze niet 100% netjes zijn gemaakt (scheef enzo) heb je een érg nette rug! Rest van je lijf ook op de foto zetten?

Ondanks volgende week vakantie neem ik een abo op je log...

Complimenten trouwens voor je foto's - ondanks dat ze niet 100% netjes zijn gemaakt (scheef enzo) heb je een érg nette rug! Rest van je lijf ook op de foto zetten?

Bedankt, das mooi.
betere foto's komen eraan, maar hier wacht ik nog een tijdje mee. waarschijnlijk september.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven