- Waardering
- 1.151
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 88kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
zo weer even kijken bij mike
goeie dips mike
goeie opbouw ook t.a.v de triceps

zeeer tevreden dus! 
vandaag alleen rug gedaan, wel echt hard geknald en veel PR's gezet met deadlift!
Rug
Deadlift
6 x 50
6 x 80
1 x 120 (PR!!)
3 x 120 (PR!!)
3 x 130 (PR!!)
1 x 140 (PR!!)
misschien zou 150 ook nog wel lukken, maar dit is al 30 kg hoger als me laatste keer deadliften dus ik mag niet klagen.
Vooral niet na ~1 maand deadliften pas
Chin up's
7 x bw
5 x bw
4 x bw
BOR
10 x 20
10 x 40
10 x 50
6 x 60
6 x 60
slechter als vorige keer, maar goed genoeg
Close grip pull down (lats)
deze
12 x 8/25
12 x 11/25
9 x 15/25
Dumbbell rows
10 x 13
10 x 17
10 x 17
Comment training: Ik voelde me net god na de deadlifts toen ik de gym uitliepzeeer tevreden dus!
maat van mij die kreeg de 120 al niet omhoog dus die stond toe te kijken, hij hele tijd kom op jonge nog 10 erbij.
toen weer nog 10 erbij mike kom op!.
werkt goed motiverend
. Dat heeft ie mogen doen.Maten werken idd erg motiverend. Mijn neef zei tegen me : als je de 150 Deadlift trakteer ik je. Dat heeft ie mogen doen.
Maar dat zijn echt een hoop PR's na elkaar , hoe komt dat? Nooit echt hoger dan 120 durven gaan ofso? Netjes btw !

Ik zou meer meegaan met die andere maat. Zolang de techniek goed zit en je er achteraf niet te veel last van hebt. Zeker voor een maand is dit heel erg goed. Ik deadlift al een stuk langer en zit nog altijd maar aan 1x155
.
ik had deze week dinsdag een rust dag ipv woensdag, en daarom heb ik nu woensdag, donderdag, en vandaag achter elkaar gas moeten geven. viel beetje tegen dus maar dat maakt niet uit.
jij ook fijn weekend!
Lekkere training!
Volgende keer 10x60 op de bank, als ik het kan kan jij het ook![]()
goed rusten deze week. Ondanks volgende week vakantie neem ik een abo op je log...
Complimenten trouwens voor je foto's - ondanks dat ze niet 100% netjes zijn gemaakt (scheef enzo) heb je een érg nette rug! Rest van je lijf ook op de foto zetten?