XXL Nutrition

Mikeo26's log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
bedankt allemaal, komt helemaal goed.
na de vakantie op maandag gelijk weer knallen :D

Lekker bezig Mike neem van mijn een ding aan en leer het jezelf;

Geen SLDL maar een Romaniandeadlift uitvoeren!

vond die sl wel killend voor mijn onderrug.
maar moet eens een keer goed kijken hoe ik die romanian precies uitvoer, vind hem op een filmpje op die exr... site lijken op de normale dl

vakantie style: zwembroek met tanktop xxl, wel gare kop, weinig geslapen vannacht

ga is kijken hoeveel bier er opgeknald kan worden, en ik neem zo'n princess schaal mee, waar je alles op kan bakken, van vlees tot aardappels tot eieren dus ik hoop dat ik wel 3 kilo zwaarder terug kom :P

Laatst bewerkt:
en daar ben ik weer, goed gasgegeven daar. laatste avond nog een vrouwtje geschept :D
alleen ik had de eerste paar dagen veelste veel gegeten. zat op 40-50 euro per dag aan vlees en pannenkoeken, aardappelschijfjes.

wel veel plezier gehad

Klinkt goed, teveel eten is met jouw postuur niet zo'n probleem ;)

ik ga maandag weer beginnen

edit: k*t, ik dacht nog wel dat ik zoveel gegeten had (wat ok was, soms wel paar kilo vlees per dag)
sta ik net op de weegschaal is er 3 kg af.. back to 77 :(

Laatst bewerkt:
hier wat foto's van vakantie, zijn er 2 die ik van me chickie heb gekregen. had ze gemaakt van me zonder dat ik het wist haha, betere foto's zet maat van me op hyves
ik voel me gelukkig ok al wat beter, gisteren echt ziek, en vandaag al een stuk beter voor mijn gevoel. morgen ook ff werken en dan maandag weer gas geven :D

1zn2wpj.jpg

28ho9ae.jpg

Haha chille foto's ! Goed te zien dat je echt wat buffer bent dan die gast die naast je zit :D

Weer hard gaan knallen he komende weken!

ik ga straks UB1 trainen, ik verwacht er niet al te veel van aangezien ik nog half ziek ben. maar ik moet echt gaan knallen ik kan niet wachten.
ben nu op het werk.

ik zal ook proberen vandaag al jullie logjes bij te werken

en al getraind kerel?
goede vakantie gehad verder?

okee nice :)

Als je ziek bent kun je beter even wachten, half werk heb je ook niks aan (en dan schiet uitzieken ook niet op).

Sterkte!

Chille foto's :), beetje leuke vakantie gehad?

Succes met de training!

ik heb getraind vanavond maar SUPER SUPER k*t
toen ik bij de BORs was. 1e setje. haalde ik maar 8 x 50
bam, toen werd ik duizelig, werd wit, ben maar naar huis gegaan.

maar voordat ik ging trainen had ik gezijk in huis, heb toen tegen de deur aan getrapt (dom...), liep toen heel klein beetje mank. (was met die manke poot gaan trainen)
probeer al vanaf 9 uur te slapen maar me voet doet echt hard zeer hele tijd dat ik niet in slaap kan vallen. hoe ik hem ook leg hi blijft hard zeer doen.

heb al paracetemols geprobeerd etc.., daarom ben ik nu maar ff eruit gegaan lukt toch niet.

morgen met meisje afgesproken in eindhoven k*t zooi, moet wss wel ff langs de doktor want doe geen oog dicht wa ben ik toch een mong**l he

Volgende keer niet meer gaan trainen als je nog half ziek bent ;)

Sterkte met je voet!

aii klote man.
maar hier leer je weer van;)

succes met je voet.

voet ben ik niet mee naar de doktor gegaan, gisteren hele dag mank op gelopen door eindhoven. lopen gaat met weinig pijn (beetje mank)
kan hem alleen niet naar binnendraaien maarjah who cares, die functie heb ik toch ni nodig.

wel ff langs doktor geweest voor dat gehoest, heb nu 3 daags kuurtje van 500mg tabletten, hopelijk kan ik daarna weer normaal eten.

zo ff bakkie brinta en vanavond ff wat rijst met kip koken (alleen thuis)
ik probeer er nu van alles in te proppen ook al kan er eigenlijk niks in.

want ik ben 5 kg afgevallen, en ik begin het echt goed te zien.. vooral aan mijn armen heb ik het idee.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven