- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Veel gedaan zeg, hoelang ben je hier mee bezig geweest?
Goede gewichten wel maar waarom bench in de smith?
En waarom bij flyes niet zwaarder gegaan als je toch 16 reps aankan?

anderhalf uurtje getraind, vandaag. Van 20u to 21.30u...
bench in smith omdat we bij ons in de gym geen losse bench hebben![]()
heb de laatste 6 dagen al 2 volledige borsttrainingen gedaan en vandaag dus nog eens 2 borstoefeningen. Was nog wat stijf, dus daarom iets lichtere gewichten en wat meer reps vandaag...
edit: borst mag nog wel wat extra groeien, dus kon wel eens voor een keertje 3 keer per week, vond ik
wat ik morgen doe weet ik nog niet, misschien voor de 2 de keer een beetje benen deze week![]()

damn, bruut alweer hoor broertje
3x in de week borst, 2x benen... je gaat hard man![]()

dammm drie keer borst .......dat moet wel groeien zo
, was echter maar eens éénmalig 3 keer per week, ga er waarschijnlijk geen gewoonte van maken, hoor... 

Goede training Steven. Alleen zeggen die blokjes me niet zoveel.
Hoog volume heb je wel. Lang mee bezig geweest vermoed ik.
Sterk dat je je deadlift nog op het einde van de training doet!

Netjes, maar 34 setjes, is dat niet wat van het goede te veel? Kan je niet beter een paar oefeningen droppen en wat hoger gaan in gewicht en lager in reps?
Denk dat zo'n blokje 5 kg is, maar kan ook 7,5 kg ofzo zijn ...
setjes van 10 tal repsHeb voor rug bijna 1,5 jaar aan een stuk redelijk hoog volume aan oefeningen gedraaid. Rug was toendertijd, samen met benen, mn beste spiergroep, dus denk dat deze aanpak wel werkt voor mij. Af en toe kan ik wel eens een training wat wisselen. Maar zal meestal gelijkaardig lopen ...

Dat is nu nog eens een verstandig antwoord, als het voor je werkt, dan werkt het!!
Verder nette trainingen man, je bent volgens mij veel sterker dan je gewichten laten uitschijnen, je bent meer een highrepman heb ik de indruk? Maar zoals ik al zei, whatever does the job, will do the job. Je bent in ieder geval echt sterk, wat alleen maar wijst op kwaliteitsmassa imo.
Verder, thx voor t compliment 

)