The Xtralarge
Huge Freak
- Waardering
- 457
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 120kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Met 200gr eiwittenMaar anderzijds denk ik dat voor een hardgainer als mezelf de totale hoeveelheid calorieën (koolhydraten) van meer belang is dan de hoeveelheid eiwitten per maaltijd...

Lekker getraind! Op hoeveel kcal zit je nu dagelijks? En wat zijn je huidige stats?
Lekker benentraining kerel
Tipje voor extra kcal: olie! Coconut olie, MCT olie, Olijfolie & Lijnzaadolie.
Gewoon een eetlepel bij enkele van je maaltijden nemen. Presto, zo een hoop
kcal extra die in principe niet zo direct kunnen opgeslagen worden als vet.
Eiwitten zoals gezegd hoog houden, maar ook weer niet te hoogMet 200gr eiwitten
per dag, kom je al een heel eind.
)
Waarom zitten er geen eiwitten in de ananas/rijst maaltijd zoals kip/tonijn of biefstuk.
Dan heb je er nog niks aan brother!
Maar vreten kan je in ieder geval wel..nu nog eiwitten toevoegen topper dan gaat het helemaal goed werken.
Wtf niks aan gehad?! 7000 a 8000 kcals op deze manier will do the trick![]()
akkoord.
wat is dat nou voor bullshit?
je kunt kcals binnen krijgen wat je wilt, zolang er te weinig eiwitten bij zitten wordt je groei belemmerd.
al eet je 20.000 kcals, geen eiwitten geen spiergroei.
Zo simpel is dat.
Meer eiwitten in je voeding Milky, hier en daar een whey shake erbij, blikje tonijn, kipfiletje, bak kwark, kleine moeite. Je weet hoe het werkt.
succes
sissy training in mijn ogen, maar ja, ging niet zo lekker, wat last van rechter knie en elleboog... Ach, morgen beter :
– 4 tal setjes van 10 tot 15 reps
, maar ik blijf wel gaan, anders heb ik er toch maar spijt van en voel ik me niet veel beter
)Goede training...hoe bevalt het om elke training te squatten?
) mijn bevindingen wel posten.
Constant afgewisseld met partner. Dikwijls nog half buiten adem van mn vorige setje als ik wééral aan de beurt was. Heb geregeld wazig voor me uit gestaard, maar heb mn partner maar zo weinig mogelijk laten merken dat ik eigenlijk best hard aan het afzien was
) 
kg – 20 reps (constant spanning proberen op te houden, door halve bewegingsbaan)
kg – 15 reps
)
)