- Waardering
- 11
zondag 19 augustus 2007
je bevestigt hem als volgt:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Wat hij juist doet? Volgens mij isoleer je je biceps iets beter en/of smokkel je wat minder doordat je ellebogen op hun plaats moeten blijven...
Heb hem aangeschaft omdat ik zo eens wat afwisseling in mn training kan steken...
Thanks. Klopt, zo kan je thuis ook eens wat trainen, (zonder pottekijkers
) 
Heb gezien dat je terug bent van Kreta. Kan je weer beginnen trainen
vandaag dezelfde training gedaan als die van maandag 13 augustus (fullbody training - 'Push-routine'), maar geprobeerd om elke oefening iets te verbeteren. Ofwel in de laatste set meer reps met hetzelfde gewicht, ofwel in de laatste set het gewicht verhogen t.o.v. de vorige training en proberen weer 8 reps te halen.
Bench Press
60 kg - 20 reps
90 kg - 8 reps
100 kg - 5 reps
100 kg - 8 reps (mn broer even laten spotten; laatste 2 reps klein beetje geholpen)
Military Press met losse barbell (zittend en laten zakken tot in de nek)
40 kg - 16 reps
60 kg - 8 reps
80 kg - 4 reps (weer even laten spotten; 2e, 3e en 4e rep redelijk wat hulp gehad) Pft, deze set was even zwaar. Dacht dat ik 70 kg had opgehangen, maar na afloop van de set zag ik pas dat het 80 kg was.
Voorlopig nog teveel om de oefening een beetje grondig uit te voeren. Dus volgende set, de bedoelde 70 kg genomen:
70 kg - 8 reps (spotter; laatste 2 héél lichtjes geholpen)
Close Grip Bench Press
70 kg - 8 reps
75 kg - 8 reps
80 kg - 5 reps
Squat
70 kg - 16 reps
90 kg - 8 reps
110 kg - 8 reps
120 kg - 7 reps
Calf Raises op 1 been met dumbbell van 52 kg in de hand
1e setje: 10 reps links + 10 reps rechts
2e setje: 10 reps links + 10 reps rechts
3e setje: Bodyweight Calf Raises, 2 benen tegelijk - 20 reps
4e setje weer met dumbbell en 1 been tegelijk: 10 reps links + 10 reps rechts
opmerking:
Training viel redelijk goed mee vandaag. Heb, zoals de bedoeling was, bij elke oefening meer gewicht genomen of meer reps gedaan dan de vorige training. Dus voor vandaag ben ik tevreden
Wat doet die biceps blaster juist, ik heb de foto gezien maar snap niet hoe je het moet bevestigen?
je bevestigt hem als volgt:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Wat hij juist doet? Volgens mij isoleer je je biceps iets beter en/of smokkel je wat minder doordat je ellebogen op hun plaats moeten blijven...
Heb hem aangeschaft omdat ik zo eens wat afwisseling in mn training kan steken...Thanks. Klopt, zo kan je thuis ook eens wat trainen, (zonder pottekijkers
) 
Heb gezien dat je terug bent van Kreta. Kan je weer beginnen trainen

vandaag dezelfde training gedaan als die van maandag 13 augustus (fullbody training - 'Push-routine'), maar geprobeerd om elke oefening iets te verbeteren. Ofwel in de laatste set meer reps met hetzelfde gewicht, ofwel in de laatste set het gewicht verhogen t.o.v. de vorige training en proberen weer 8 reps te halen.
Bench Press
60 kg - 20 reps
90 kg - 8 reps
100 kg - 5 reps
100 kg - 8 reps (mn broer even laten spotten; laatste 2 reps klein beetje geholpen)
Military Press met losse barbell (zittend en laten zakken tot in de nek)
40 kg - 16 reps
60 kg - 8 reps
80 kg - 4 reps (weer even laten spotten; 2e, 3e en 4e rep redelijk wat hulp gehad) Pft, deze set was even zwaar. Dacht dat ik 70 kg had opgehangen, maar na afloop van de set zag ik pas dat het 80 kg was.
Voorlopig nog teveel om de oefening een beetje grondig uit te voeren. Dus volgende set, de bedoelde 70 kg genomen:70 kg - 8 reps (spotter; laatste 2 héél lichtjes geholpen)
Close Grip Bench Press
70 kg - 8 reps
75 kg - 8 reps
80 kg - 5 reps
Squat
70 kg - 16 reps
90 kg - 8 reps
110 kg - 8 reps
120 kg - 7 reps
Calf Raises op 1 been met dumbbell van 52 kg in de hand
1e setje: 10 reps links + 10 reps rechts
2e setje: 10 reps links + 10 reps rechts
3e setje: Bodyweight Calf Raises, 2 benen tegelijk - 20 reps
4e setje weer met dumbbell en 1 been tegelijk: 10 reps links + 10 reps rechts
opmerking:
Training viel redelijk goed mee vandaag. Heb, zoals de bedoeling was, bij elke oefening meer gewicht genomen of meer reps gedaan dan de vorige training. Dus voor vandaag ben ik tevreden