- Waardering
- 666
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik vind dat je toch mooie volumes draait bro'
hoe? de schouders een weekje niet?! als straf morgen de schouders dubbel en dik aanpakken!!!
![]()
) broer was jarig, dus rustdagje genomen.damn brute trainingen de laatste tijd Melkje!
Doe je quads en hamstrings apart trainen deze week?
wou er 5 doen, maar ging net niet)
)

wrm doe je zoveel sets van 8 reps met 60 als 8x70 je ook lukt?Military Press met losse barbell (zittend en laten zakken tot achterkant nek)
60 kg - 8 reps
60 kg - 8 reps
60 kg - 8 reps
70 kg - 8 reps
wrm doe je zoveel sets van 8 reps met 60 als 8x70 je ook lukt?
dus ik dacht ik laat het hier maar bij. Maar bij dat laatste setje dacht ik **** it die 70 kg moet ook nog wel lukken, en ja hoor... 
:
, maar NIET dus...
De zwaartekracht was sterker dan ik en de dumbbells werden halverwege mijn 6e herhaling weer naar de aarde gezogen

5 reps, ik dacht: die 6e rep zit er ook nog wel in, maar NIET dus...
De zwaartekracht was sterker dan ik en de dumbbells werden halverwege mijn 6e herhaling weer naar de aarde gezogen
![]()
![]()

)
Gooi je training eens massaal om, een FB of UB/LB ofzo. Hoewel jij eigenlijk best veel varieerteen dag of 5 rust kan ook je kracht ten goede komen. Ik doe na een week of 6 FB even 1 of 2 weken een split, ik ben er nog niet helemaal uit.

)
)