Milly
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 72
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 66kg
Vooruit, dan start ik ook maar een 'log'.
Ik ben sinds twee maanden bezig met fitness/krachttraining en het voelt goed, zo goed dat ik nu van 2x naar 3x per week ga. Ik lees hier van alles over schema's, maar wat nou het beste is voor een beginner is me helaas nog niet duidelijk.
Ik ben pas net begonnen met squats en doe geen leg press i.v.m. een knieoperatie dit jaar. Ik bouw dus voorzichtig op.
Wat ik doe (vergeef me dat ik de benamingen nog niet allemaal ken):
Warming up: roeiapparaat, upper body trainer (staand)
Adductor
Abductor
Deadlift
Squat (voor zover dat gaat, gisteren voor het eerst gedaan maar bovenrug is nog niet lenig genoeg)
Bovenbenen apparaat (zittend)
Biceps: dumble curl staand
Triceps: bent over triceps extension
Schouders side raise en front raise
Lat pulldown in nek
Low row
Butterfly
Rechte buikspieren: hangend benen optrekken naar borst
Schuine buikspieren: zijwaarts driehoek aan touw trekken en zolang mogelijk vasthouden recht voor me
Vraag aan jullie: wat valt op en/of wat kan eventueel beter?
Bedankt alvast voor het meedenken!
Ik ben sinds twee maanden bezig met fitness/krachttraining en het voelt goed, zo goed dat ik nu van 2x naar 3x per week ga. Ik lees hier van alles over schema's, maar wat nou het beste is voor een beginner is me helaas nog niet duidelijk.Ik ben pas net begonnen met squats en doe geen leg press i.v.m. een knieoperatie dit jaar. Ik bouw dus voorzichtig op.
Wat ik doe (vergeef me dat ik de benamingen nog niet allemaal ken):
Warming up: roeiapparaat, upper body trainer (staand)
Adductor
Abductor
Deadlift
Squat (voor zover dat gaat, gisteren voor het eerst gedaan maar bovenrug is nog niet lenig genoeg)
Bovenbenen apparaat (zittend)
Biceps: dumble curl staand
Triceps: bent over triceps extension
Schouders side raise en front raise
Lat pulldown in nek
Low row
Butterfly
Rechte buikspieren: hangend benen optrekken naar borst
Schuine buikspieren: zijwaarts driehoek aan touw trekken en zolang mogelijk vasthouden recht voor me
Vraag aan jullie: wat valt op en/of wat kan eventueel beter?
Bedankt alvast voor het meedenken!

)