Fitness Seller

Milly's log

Ez bar is zo een 8-10 kg. Wij hebben volledig metalen die zijn zwaarder dan degene met plastic uiteinden.
Die schijfjes zijn helemaal niet zo duur. Anders gewoon zelf kopen.

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag weer getraind, ik had twee trainingen gemist door zaken rond het overlijden en de uitvaart van m'n schoonmoeder vorige week. Ik moest me ertoe zetten om naar de sportschool te gaan. Toen ik er was en m'n begeleider zag hoe ik erbij stond, heeft ie me gelijk gemotiveerd en heeft met me mee getraind, super fijn! Uiteindelijk flink zwaar bezig geweest dus lekker! Ben er nog moe van. ;)

Nu nog aanstaande vrijdag door zien te komen - sterfdag van mijn moeder een jaar geleden - en dan hoop ik van harte dat we voorlopig even geen ellende te verduren krijgen. Het wordt tijd voor het voorjaar en zon!

Ik durfde eerder nog niet echt te squatten vanwege knie maar deed wel de goblet squat. Heb nu weer voorzichtig backsquats gedaan met 20-30-40. Ging goed, afwachten of mijn knie er niet op gaat reageren.

Kettlebell swings
BOR
DL
SQ
Dumbbell BP
Peck Deck
OHP
St Lat Pushdown
Leg Curl
SLDL voor de rek

Ik ben nog te lui om de gewichten erbij te zetten. Wie weet komt dat nog. ;)

Jeetje meid... wat een tegenslag. Kan me voorstellen dat het even lastig was weer te trainen. Maar heerlijk dat je zo een begeleider hebt!
En super dat squatten ook weer gaat.

Sterkte vrijdag alvast. :kiss: Het zijn lastige dagen maar ik zal aan je denken hoor.
Laten we hopen dat het nu allemaal even positief vooruit mag gaan zonder tegenslagen!

Gewoon lekker je grenzen verleggen...en als je ff tegenslag hebt dan is trainen juist lekker...grommen en gaan

Sterkte Milly. Hopelijk is het trainen even weg van alles zijn, en met je lijf bezig zijn. Wel voorzichtig met je knie natuurlijk.

Sterkte milly :)

• Topic Starter Topic Starter
Thanks allemaal! :thumb:

Terug
Naar boven