Fitness Seller

Drangonky's Log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Na maandag aardig hersteld, helaas nog niet helemaal 100% de oude rug maar voldoende om dingen te kunnen :bow2:
Leg press, 130KG - 2X15, 1X7 (voorlopig even niet, vervangen door Abductor machine, 48KG – 3X15)
Leg extension (single leg), 50KG - 1X14, 1X12, 1X9 (iets lager in gewicht..)
Leg Curl (single leg), 40KG - 1X13, 1X11. 1X9
Lat Pull, 65KG - 1X12, 1X8, 1X6
Seated Row, 40KG, 1X8, 1X6, 1X4 (vorm was slecht)
Vertical BP, 15KG, 1X60 - 25KG, 1X13, 1X11 (op herhaling om plateau te doorbreken)
Peck Front, 35KG, 1X13, 1X10, 1X8
MP, 15KG, (oude blessure schouder speelde op)
Upright Row Cable, 12.5KG, 1X15, 1X15, 1X13
Biceps Curl, 35KG, 1X7, 30KG- 1X7, 1X6
Triceps Push Down, 22.5KG - 1X15, 1X13, 1X10
Aansluitend nog 20minuten, wind vol tegen, gefietst. Hopelijk wordt het volgende week weer mooier weer want dan kan ik weer meer fietsen zonder half verkleumd en zwaar pissig (k*t wind) thuis te komen.:orly:
 
Abductor machine, 48KG – 3X15 (urghh lies voelde ik gisteren al maar nu weer)
Leg Curl (single raise), 40KG 1X14, 1X9, 1X7 (linkerbeen had er geen zin in)
Leg extension (single raise), 50KG 1X15, 1X12, 1X8 (hier blijft rechts achter)
Lat Pull, 65KG - 1X14, 1X9, 1X7
Seated Row, 20KG (EXT)– 3X15
Incline BP, 25KG - 1X15, 1X10, 1X8 (bagger)
Peck Front, 35KG - 1X13, 1X10, 1X9
MP, 15KG- (niet gedaan ivm schouder)
Cable Side Raise (Thuis met een ketllebell), (niet gedaan ivm schouder)
Biceps Curl (per arm), 35KG - 1X7, 1X6, 1X6 (opstartprobleem verholpen door met andere arm te helpen)
Triceps Push Down, 22.5KG - 1X15, 1X13, 1X10 (OMG ik voel zowaar iets van spierpijn in mn core bij deze oefening)
Aansluitend nog even 5m Jacobs Ladder (tijd geleden) en nog 20minuten fietsen. Al met al een goede workout op wat kleine dingen na.
Verbouwing in de sportschool is nog steeds druk bezig al is het bij de apparaten etc redelijk rustig (op de bekende bouwgeluiden na). Komt iig een flink stuk sportschool bij en nog een groot deel aan een extra verdieping (crossfit). Hopelijk kijken ze daarna meteen de apparaten even grondig na want met een wapperende kabel een cable cross doen is niet echt fijn (gelukkig heeft niet iedereen door dat de ander wel goed is:cool:) Verbouwing zou overigens tot eind Februari duren maar vermoed dat er nog zeker een maand werk in zit (dames wc/douche realiseren, extra ruimte stuken/ tegelen, trap monteren, bovenverdieping realiseren/ opbouwen en dan nog alles voorzien van nieuwe vloer...).???
 
Zeikpost :grumble:
Volgens mij ben ik afgelopen week alleen maar gegroeid in omvang..keurig netjes 400-500 kcal onder onderhoud maar trok vanmiddag mn spijkerbroek maar die zat toch anders dan donderdag...zeg maar strakker:fire: Ik snap er helemaal niks van. Al 2 dagen groene thee drinken en veel extra water omdat ik weet dat veel ballast vocht is maar kennelijk gaat er toch iets niet goed. Morgen maar even een goede cardio neerzetten en hopen dat het vocht weggaat, iig een deel:janken:
 
Hoe gaat het met je gewicht?
 
Ik durf me eerlijk gezegd nog niet te wegen. Was van plan deze week zonder weegmoment door te komen en dmv broektest het in de gaten te houden maar die broektest zegt iig dat er iets niet goed gaat. Vrijdag zat de broek nog redelijk en nu zit hij gewoon strak ondanks de 800kcal die ik sindsdien geschrapt heb en redelijk zoutloos gegeten. Maw ???
Ervaring leert dat ik makkelijk 4/5 kilo aan kan komen in 1 dag maar dat is na een vreetkick. Zal morgen eens wegen, ook om de schade te bepalen..
 
Denk niet dat je broektest de manier is om dat bij te houden. Je hormonen beïnvloeden je hormoonhuishouding en je hormoonhuishouding beïnvloed je omvang. Ik heb er standaard 1-2 cm erbij voor m'n menstruatie en mijn broeken zitten dan ook echt een stuk strakker.
 
Denk niet dat je broektest de manier is om dat bij te houden. Je hormonen beïnvloeden je hormoonhuishouding en je hormoonhuishouding beïnvloed je omvang. Ik heb er standaard 1-2 cm erbij voor m'n menstruatie en mijn broeken zitten dan ook echt een stuk strakker.

Heb hetzelfde. En tijdens de eerste paar dagen menstruatie dan weer een stuk droger en minder vocht, en daarn weer back to normal
 
Training van vandaag:
Abductor machine, 48KG – 3X15 (lies is nog gevoelig)
Leg Curl (single raise), 40KG 1X14, 1X12, 1X (linkerbeen had er geen zin in)
Leg extension (single raise), 50KG 1X15, 1X12, 1X9 (hier blijft rechts achter)
Lat Pull, 65KG - 1X14, 1X12, 1X9
Seated Row, 40KG - 1X8, 1X6, 1X5 (voelde goed)
Vertical BP, 30KG - 1X11, 1X9, 1X7 (mwah)
Peck Front, 35KG - 1X14, 1X11, 1X7
MP, 15KG- (niet gedaan ivm schouder)
Cable Side Raise (Thuis met een ketllebell), (niet gedaan ivm schouder)
Biceps Curl (per arm), 35KG - 1X7, 1X6, 1X6 (apparaat was verdwenen)
Triceps Push Down, 22.5KG - 1X15, 1X13, 1X10
Al met al een hele sterke training en waar ik soms na een half uur kijk hoe lang ik al bezig ben heb ik nu niet gekeken. Moet ook zeggen dat er behoorlijk wat rumoer was door alle verhuizingen van oude en nieuwe apparatuur. Vorkheftrucks die voorbij rijden, scheldende mannen en het lekkere weer icm een lekker windje door het openstaan van de garagedeuren (voor de vorkheftruck) Was wel weer een hoop gezoek maar het vooruitzicht dat er nieuwe apparatuur komt is fijn (omdat de meeste app. beschadigd of het zitje kapot ging) Ben benieuwd, ik mis iig nu al een biceps apparaat die ik heerlijk vond maar houd hoop. De apparaten zijn van Panatta maar ik zag dat sommige al een beschadiging hadden (wss door zelfstandig transport maar toch) Ik ken het merk niet mss hebben jullie er ervaringen mee?

Denk niet dat je broektest de manier is om dat bij te houden. Je hormonen beïnvloeden je hormoonhuishouding en je hormoonhuishouding beïnvloed je omvang. Ik heb er standaard 1-2 cm erbij voor m'n menstruatie en mijn broeken zitten dan ook echt een stuk strakker.
Ondanks dat ik de pil doorslik zal ik wss toch 'last' hebben van die hormoonschommelingen :grumble: Eigenlijk houd ik mezelf alleen maar voor de gek door me niet te wegen maar dit werkt ook niet echt bevorderlijk voor mn gemoed. Schade valt op de weegschaal, gezien de broek, alleszins mee. Sinds de AYCE 15maart ben ik niet meer gaan wegen maar meer dan 7000kcal extra tussen toen en pasen heb ik niet gegeten. In totaal 5k erbij sinds laatste weging en dan ben ik al een week aan het cutten/IIFYM'en. Anyway ik baal best wel maar weet ook wel dat het uiteindelijk wel goed gaat komen (vooral vocht etc..) maar wel liever vandaag dan morgen:eyes:. Ik moet alleen oppassen met doorslaan en niet tekorten maken van 1000+kcal. Genoeg leerpunten dus, het herkennen gaat me al wel goed af :janken:
 
Training van vandaag:
Abductor machine, 48KG – 3X15
Leg Curl (single raise), 40KG 1X14, 1X9, 1X7 (linkerbeen had er wederom geen zin in, quadricep schoof de hele tijd onder het kussentje )
Leg extension (single raise), 50KG 1X12, 1X9, 1X7 (zeer slechte setjes, extra setje op laag gewicht als compensatie)
Lat Pull, 65KG - 1X14, 1X12, 1X10
Seated Row, 40KG - 1X8, 1X6, 1X5
Incline BP, 30KG - 1X15, 1X10, 1X8 (gewicht kan ook 25kg zijn geweest maar 90% zeker op 30kg)
Peck Front, 35KG - 1X12, 1X8, 1X7 (zeer slechte setjes, extra setje op laag gewicht als compensatie)
MP, 15KG- (niet gedaan ivm schouder)
Cable Side Raise (Thuis met een ketllebell), (niet gedaan ivm schouder)
Biceps Curl (per arm), 35KG - 1X7, 1X6, 1X6 (apparaat was verdwenen, als compensatie met bar van 12.5kg gedaan maar voelde niet goed bij pols)
Triceps Push Down, 22.5KG - 1X13, 1X9, 1X7 (zeer slechte setjes, extra setje op laag gewicht als compensatie)
Al met al een slechte training, keek na 10m al op de klok, eigenlijk alleen mn begin oefening ging goed, lat pull. Gisteravond was het laat geworden door een EHBO avond waarbij ik zelf tijdens een oefening ook onbedoeld slachtoffer ben geworden (aangereden door een niet vaststaand karretje en een te veel steunende man. Gevolg een beurse plek op mn scheenbeen en een schouder/bovenarm die steeds stijver wordt), kan zijn dat een korte nacht niet ten goede is gekomen.
Gym was alweer een stuk rustiger maar alles was nog wel een rotzooi en op elkaar gedrukt. Vrijwel alle oude apparaten staan er nog en autistisch als ik ben gebruik ik die nog zo lang mogelijk. Wss zijn alle apparaten net iets zwaarder/lichter en zoooo geen zin om alles weer uit te zoeken. Biceps curl is nog steeds vermist wat heel jammer is omdat het mn favo is, mss toch maar over gaan op halter training waarbij mn elleboog op een kussen rust (o.i.d.). Baal ook enorm van mn linkerbeen die op de leg curl maar niet lekker wil gaan liggen. Ik wil mn voet zo recht mogelijk houden maar zodra ik dit doe voel ik mn quadricep 'glibberen' onder het drukkussentje..gatver/au.
Gewicht is t.o.v. gisteren 600gram minder dus er lijkt nu toch iets te gebeuren :cool:
 
Jeejtje vervelend dat die verbouwing zo lang duurt. Hopelijk voor jou werken de nieuwe apparaten hetzelfde. Zal vast niet veel schelen:D
 
Training van vandaag:
Abductor machine, 48KG – 3X15
Leg Curl (single raise), 40KG 1X14, 1X10, 1X11 (linkerbeen lag beter)
Leg extension (single raise), 50KG 1X14, 1X10, 1X10 (zeer slechte setjes, extra setje op laag gewicht als compensatie)
Lat Pull, 65KG - 1X15, 1X13, 1X11
Seated Row, 40KG - 1X8, 1X6, 1X5
Incline BP, 30KG - 1X10, 1X8, 1X7 (gewicht was eerder dus 25KG)
Peck Front, 15KG (EXT) - 3X15
MP, 15KG- (niet gedaan ivm schouder)
Cable Side Raise (Thuis met een ketllebell), (niet gedaan ivm schouder)
Biceps Curl (per arm), 35KG - 1X7, 1X6, 1X6 (apparaat is verdwenen, als compensatie halter van 8KG op bench 1X11, 2X8)
Triceps Push Down, 22.5KG - 1X15, 1X11, 1X7 (zeer slechte setjes, extra setje op laag gewicht als compensatie)
Paar oefeningen die geweldig gingen en een paar die nergens over gingen.
Weet niet of het nieuwe of gebruikte toestellen zijn die binnen gekomen zijn maar in 2 dagen tijd zijn er al 3 extra apparaten kapot gegaan waarvan 2 pecks...beloofd veel goeds (al zit de leg extension bij even 'droog' oefenen lekker zacht..)
 
Besloten om vandaag eens een 'rommel- training' in te lassen. Weinig zin en mn kracht was ook niet denderend dus dan maar wat aankloten. Veel reps icm weinig KG, vooral gericht op vorm en bepaalde oefeningen gepakt die ik normaal niet doe. Tevens de nieuwe apparaten een beetje getest, ze zitten iig erg lekker, maar de leg curl is geen optie. Het kussentje zit vast aan de haak van het beengedeelte waardoor mn scheenbeen zeer begon te doen en alles behalve comfortabel.
Ik zit toch wel een beetje met de progressie van mn borst. Ik voel bij de incline en vertical BP zo goed als niks in mn borst en enkel in mn bovenarmen dus vraag me af of ik het wel goed doe, al lijkt het op youtube redelijk overeen te komen. Iemand tips, suggesties of ervaringen? Mss moet ik toch eens de platte BP proberen met losse stang, IDK
Overigens sinds 11 april 3kg gezakt in gewicht, van het weekend heerlijk in bed tv gekeken met het beengedeelte omhoog en.....ik kan mn broek weer enigszins normaal aan:cheer:
 
Jaaahhhhh ik heb ge-benched!!!!:cheer: Geen idee hoe zwaar zo'n losse bar weegt maar die was goed te doen op 1X15, 3X12. De eerste set was al slingerend maar de 2e ging al een stuk rechter omhoog. Ogen keurig onder de bar, grip op schouderhoogte maar dan...ik zie vanalles voorbij komen qua vorm van de ellebogen en op youtube is niet zo snel een duidelijke vorm terug te vinden (ja 90graden.. maar vervolgens de armen/ellebogen langs je lichaam of meer in een hoek parallel aan je schouders) Iemand advies?? :help:
Verder lekker afwisselen waarbij focus vooral op rug/schouder/armen lag. Nieuwere oefeningen vol gedaan en de oude even op half gewicht (of lager) en focus op excentrische beweging. Eigenlijk best even lekker om het patroon te doorbreken en mss meteen een halve deload.
 
Vandaag eens alles in dropsets gedaan, begonnen met het gewicht wat ik normaal pak en dat tot failure dan x omlaag en weer failure en dan weer omlaag tot failure, Moet zeggen dat ik bij een aantal oefeningen best krakkemikkig eraf kwam maar ook weer anderen waar ik bij de laatste rep dacht 'als ik dit tot failure moet doen zit ik hier over een uur nog'. Al met al een gemixt gevoel hierbij, ben zo gewend aan mn 3 setjes dat 1xdropsets geestelijk voelt als 1 set, neiging wel weerstaan om nog een rondje te doen. Positief is wel dat ik nu een aantal uur later nog steeds het idee heb dat ik iets gedaan heb, op normale gym-dagen is het na het omkleden al weg enkel een moe gevoel.
Gisteren ook nog wat video's gekeken van BP en nu zou mn vorm goed moeten zijn incl 'tucken'. Heb in de sportschool stiekem nog wel even afgekeken maar de mensen die ik vertrouw op hun vorm waren er niet, enkel de jonge binkies en hoodies waren er. 2X5KG op de bar was wel pittig maar ging iig niet heel schommelend omhoog.
 
'Helaas' geen spierpijn gehad van mn dropsets van vrijdag, wel de hele dag een licht tintelend gevoel in mn benen. Had verwacht/gehoopt er iets meer voldoening uit te halen.

Training van vandaag:

Abductor machine, 48KG – 3X15
Leg Curl (single raise), 40KG 1X9, 1X7, 1X9 (linkerbeen lag aardig, erna als compensatie nog 2 benen op 40KG)
Leg extension (single raise), 50KG 1X13, 1X10, 1X10
Lat Pull, 70KG - 1X10, 1X7, 1X6
Seated Row, 40KG - 1X8, 1X6, 1X5 ////(vervangen door Rowing machine convergent) 50KG, 1X15, 2X10
Vertical BP, 30KG - 1X15, 1X10, 1X9
BP, 30KG - 1X5, 3X3 (barbell vermoedelijk 20KG + 2X5KG schijven, vooral moeite met uitdrukken. Rechts schommelt een beetje)
Peck Front, 35KG - 1X13, 1X10, 1X9
MP, 15KG- 1X10, 1X6, 1X5
Cable Side Raise (Thuis met een ketllebell) 4KG - 3X15
Biceps Curl (per arm), 35KG - 1X7, 1X6, 1X6 (apparaat is verdwenen, als compensatie halter van 8KG op bench 1X11, 2X8)
Triceps Push Down, 22.5KG - 1X13, 1X11, 1X7
Triceps Machine, 25KG - 1X15, 2X10
Lateral deltoids, 10KG - 1X15, 2X10
Verder nog een onderarm oefening toegevoegd, oprollen van een hangend gewicht. Na de sessie nog 700kcal weggefietst. Al met al redelijk tevreden, sommige oefeningen vooruit anderen iets achteruit.
 
Laatst bewerkt:
Training van vandaag:
Abductor machine, 48KG – 3X15
Leg Curl (single raise), 60KG (EXT) 3X15 (beetje last van knie)
Leg extension (single raise), 50KG (EXT) 3X15 (beetje last van knie)
Lat Pull, 70KG - 1X11, 1X9, 1X7
Rowing Machine Convergent 50KG, 1X10, 2X7 (ging helemaal nergens over)
Incline BP, 30KG - 1X10, 1X7, 1X6
BP, 30KG - 1X6, 3X4 (barbell vermoedelijk 20KG + 2X5KG schijven, vooral moeite met uitdrukken. Rechts schommelt een beetje)
Peck Front, 20KG (EXT) - 3X15
MP, 15KG- 1X10, 1X6, 1X5
Cable Side Raise (Thuis met een ketllebell) 4KG - 3X15
Biceps Curl (per arm), 35KG - 1X7, 1X6, 1X6 (apparaat is verdwenen, als compensatie biceps Machine 30KG 1X15, 2X10)
Triceps Push Down, 25KG - 1X9, 1X7, 1X6
Triceps Machine, 30KG - 1X11, 2X8
Lateral deltoids, 10KG - 3X15
Erna nog even compleet knock-out gegaan op de (cardio)fiets en 870kcal weggefietst, knie voelde niet helemaal ok maar was opzich aardig te doen.
 
Training van vandaag:
Abductor machine, 48KG – 3X15
Leg Curl, 30KG - 3X10 (knie-behoudende sets)
Leg extension, 30KG - 3X10 (knie-behoudende sets)
Lat Pull, 70KG - 1X10, 1X7, 1X6 (afgeleid)
Rowing Machine Convergent 50KG, 1X12, 2X8 (beter dan dinsdag)
Incline BP, 30KG - (vervangen door de 'losse' Incline BP, 30KG - 1X5, 1X4, 1X3 (..en een beetje, kreeg hem niet in rek. Erna nog wat met alleen barbell geoefend)
BP, 30KG - 1X10, 1X8, 1X7, 1X5 (erna nog wat met alleen barbell geoefend)
Peck Front, 20KG (EXT) - 3X15
MP, 15KG- 1X10, 1X6, 1X5 (hield niet over)
Cable Side Raise (Thuis met een ketllebell) 4KG - 3X15
Biceps Machine, 35KG - 1X8, 2X6
Triceps Push Down, 25KG - 1X10, 1X8, 1X7
Triceps Machine, 30KG - 1X11, 2X8
Lateral deltoids, 15KG - 1X13, 2X10
Knie deed met cardio-fietsen weer pijn, niet voluit kunnen gaan maar toch 670kcal in 30m.
Gewicht gaat weer de goede kant op na stilstand, sinds 18 april 1.6k eraf. Heb niet echt het idee dat ik (nog) te snel ga, geen krachtverlies. Omgerekend in die dagen gemiddeld 220kcal in de min dus vermoed dat het een combinatie is van een (te) laag ingeschat verbruik icm vocht. Voorlopig doe ik het er iig goed op.
 
Lekker bezig, vooral dat fietsen, ik doe het je niet na :)

En inderdaad, groot gedeelte zal ook vast vocht zijn dus ik denk dat het prima verloopt zo. Kracht zou denk ik, als je goed cut, eerder stagneren dan achteruit gaan, want spiermassaverlies zou minimaal moeten zijn.
 
Lekker bezig, vooral dat fietsen, ik doe het je niet na :)

En inderdaad, groot gedeelte zal ook vast vocht zijn dus ik denk dat het prima verloopt zo. Kracht zou denk ik, als je goed cut, eerder stagneren dan achteruit gaan, want spiermassaverlies zou minimaal moeten zijn.
dank je, fietsen is mn sterke punt en vind het (relatief) leuk, zeker als ik een beetje lekker erbij zit qua fysiek. Ik gok dat ik ongeveer 100 kcal onder mn dagelijks onderhoud zit bij Myfitnesspal, werkt psychologisch beter dat ik rode cijfers zie en dan houd ik extra marge. Helaas heb ik dat nog nodig om mezelf voor de gek te houden al moet ik zeggen dat ik al weken erg goed bezig ben, max 2x 200 kcal over mn dag-tax heen. Sleutelbeenderen komen ook weer naar voren toe dus we zijn de goede weg ingeslagen.

Ik heb besloten om voortaan, te proberen, om 4x per week te trainen, om en om FB training, met vernieuwd schema (verdeeld over 2 dagen).
Training van maandag
Lat Pull, 70KG - 1X12, 1X8, 1X7
Rowing Machine Convergent 50KG, 1X12, 2X8
Incline BP, 30KG - 1X4, 1X3, 1X2
BP, 30KG - 1X10, 1X8, 1X7, 1X5
MP, 15KG- 1X9, 1X6, 1X5
Lateral deltoids, 15KG - 1X13, 2X10
Cable Side Raise (Thuis met een ketllebell) 4KG - 3X15
DB Front Raise, 4KG - 1X15, 2X12
Biceps Machine, 35KG - 1X8, 2X6
Triceps Machine, 30KG - 1X11, 2X8
Wristroller, 5KG - 3Xomhoog
Seated Reverse DB Wrist Curl 4KG - Voelde vreemd in de pols
Abductor machine, 48KG – 3X15
Leg Curl, 30KG - 3X10 (knie-behoudende sets)
Leg extension, 30KG - 3X10 (knie-behoudende sets)
Fietsen: 800kcal

Training van vandaag
Reverse Lat Pulldown, 30KG - 1X11,2X9
Pully Row, 30KG - 1X9 (k*t rug), 2X10
Incline BP, 30KG - (steeds bezet)
BP, 30KG - 1X9, 1X5, 1X4, 3X3 (mweh)
MP, 15KG- niet gedaan
Cable Upright Row, 12.5KG - 1X12, 2X10
Cable Side Raise (Thuis met een ketllebell) 4KG - 3X15
DB Lateral Raise, 4KG - 1X12, 2X10
Preacher Curl, 8KG - 1X9, 2X5
Triceps Push Down, 25KG - 1X10, 1X8, 1X7
Wristroller, 5KG - 3Xomhoog
Seated Neutral DB Wrist Curl, 4KG - 3X15
Abductor machine, 48KG – 3X15
Leg Curl, 30KG - 3X10 (knie-behoudende sets)
Leg extension, 30KG - 3X10 (knie-behoudende sets)
Fietsen: 400kcal
 
Training van donderdag:
Lat Pull, 70KG - 1X13, 1X9, 1X8
Rowing Machine Convergent 50KG, 1X13, 2X9
Incline BP, 30KG - 1X4, 3X3
BP, 30KG - 1X9, 1X7, 3X4, 1X3 (hmm gaat achteruit)
MP, 15KG- 1X10, 1X6, 1X5(blehh)
Lateral deltoids, 17.5KG - 1X15, 20KG - 2X12
Cable Side Raise (Thuis met een ketllebell) 4KG - 3X15
DB Front Raise, 6KG - 1X15, 2X12
Biceps Machine, 35KG - 1X10, 2X7
Triceps Machine, 30KG - 1X15, 2X10 (vrees dat rechts helaas achterloopt door een elleboog tijden terug stijf bleef, angst dat het terugkomt remt in de beweging..kennelijk. Nu 1-armige triceps cablerow op 7.5KG)
Wristroller, 5KG - 3Xomhoog
Seated Reverse DB Wrist Curl 4KG - Voelde vreemd in de pols(mss even kijken voor vervanging)
Abductor machine, 48KG – 3X15
Leg Curl, 30KG - 3X10 (knie-behoudende sets)
Leg extension, 30KG - 3X10 (knie-behoudende sets)
Fietsen: 600kcal (zo geen zin..heet..blehh)

Die middag nog even met moeders, langzaam, gefietst en s'avonds 2 banken al power-sledgend over de galerij weggebracht.
En vanochtend een heel dubbel gevoel..even wegen..twijfelde tussen janken en hysterisch lachen..in een week 2.4KG aangekomen ondanks de 1800kcal die ik officieel (nog los van mn lage onderhoud schatting) minder heb gegeten. Zal wel vocht zijn door het warme weer maar toch...gefocust blijven :splat:
 
Back
Naar boven