XXL Nutrition

Milly's log

Bezoekers in dit topic

Ik lees net mijn post terug. Knie leek dus goed te gaan... Maar gaandeweg na de training van maandag toch weer behoorlijk last gekregen. Ik gooi voorlopig dus toch de Leg extension eruit.
Vanochtend toch lekker getraind, geen biceps en triceps erbij gedaan maar wel alle compounds, schouders, borst, buik etc. Ben weer trots op mezelf. :) :)
 
Het 3x per week trainen bevalt me heel goed. M'n knie is weer aardig tot rust gekomen, ik heb nu de laatste drie trainingen een deadlift met kettlebell gedaan die best goed gaat. Ik merk dat ik de neiging heb om scheef te gaan, ik leun meer naar de 'goede' kant. Dus hiermee voorlopig kracht opbouwen dan.
Verder begint m'n buikvet te slinken, heerlijk! Hahaha. Verder is de sfeer op de sportschool goed, ik heb nu twee maatjes waarmee ik af en toe samen dingen doe. :)
 
Laatst bewerkt:
M'n eerste knie blessure was precies wat jij omschrijft, na de operatie was rust en nog meer rust t enige wat hielp.
Stabilisatie oefeningen doen om je knie weer aan te laten sterken en goed blijven opletten dat je de boel niet overbelast.
Zolang je de neiging hebt om scheef te gaan is t verstandig om voor de spiegel te blijven staan zodat je weet wanneer je jezelf moet corrigeren.
Leuk dat je je draai weet te vinden in je gym!
 
Laatst bewerkt:
Wat had jij precies Suus?
 
In m'n kniegewricht zwierf een botsplinter (gewrichtsmuis) rond en op een dag besloot dat stukje m'n gewricht te blokkeren.
Zat geen beweging meer in m'n knie, niet kunnen buigen of strekken.
Met een kijkoperatie is t verwijderd en met veel rust en fysio ben ik weer hersteld.
2e knieblessure was weer een heel ander verhaal maar ik ben daardoor wel aardig op de hoogte van knieën;)
 
Hmm, dus je hebt een knieabonnement? ;)
Ja shit die dingen... je moet je wel laten opereren als je gewricht blokkeert. Maar ik kreeg door die suffe kijkoperatie (wat zo onschuldig klinkt) veel meer beperkingen en pijntjes erbij en heb daar nu nog de resten van na 9 maanden. Maargoed, hopelijk ben ik er volgend jaar helemaal vanaf. :cool:
 
Haha ik hoop er nu wel van af te zijn!
Maar wat je zegt, zo'n kijkoperatie is lang niet zo onschuldig als dat ze zeggen.
 
Zo, vanochtend had ik even geen zin. Maar toch gegaan, en prima getraind. Deadlift met kettlebell gaat steeds beter, houding wordt steeds beter (rechterop en kan dieper). Straks kan ik ook gaan squatten. :-)
Er was bijna niemand in de gym, dat is aan een kant lekker want alles is vrij, maar ik vind het ook wel saai. Was blij toen ik wat gezelschap kreeg. De meesten trainen in de cardiozaal. Daar begin ik wel om op te warmen, maar daarna ga ik altijd naar de andere zaal.
 
Goed dat je toch gegaan bent! Fijn ook dat het steeds beter gaat.
Soms kan lekker rustig trainen zalig zijn. Maar ja.. soms ook wel leuk als er iemand is. Elk voordeel heeft zijn nadeel he! ;) Lekker doorgaan!
 
Nou vanochtend was het wel heeeeel rustig in de zaal! Ik was de enige... komt vast door de Sinterklaastijd. Hoop ik dan maar. Wel lekker mee kunnen blèren met de muziek. :)

Wat ik wel gaaf vindt is dat ik m'n lijf zie veranderen. Er komt gewoon meer vorm in m'n schouders en armen, yes! Ik vind dat ik behoorlijk veel winst heb al, in een maand of drie. Nog een beetje minder vet, dan zou het nog mooier worden, want ik krijg nu best dikke bovenarmen eigenlijk (voor een vrouw dan, niet voor een bodybuilder uiteraard).
Ik ben alleen bang dat als ik mijn vet naar beneden breng, dat het op de verkeerde plaatsen eraf gaat (kleinere cupmaat enzo). En ik wil juist graag het vet op m'n bovenbenen kwijt want ik ben gezegend met een zandloperfiguur, dus alles wat ik teveel heb zit zo ongeveer op m'n bovenbenen.
 
Lekker dat je al vooruitgang ziet! Dat motiveert zo fijn!
En tsja, plaatselijk vetverlies bestaat niet dus t is kiezen tussen een lager VP waardoor je je zuurverdiende spiertjes mooi ziet en een kleinere cupmaat of blijven zoals je nu bent.
Het is geen leuke keuze maar er zit niks anders op.
Ik had destijds t zelfde probleem en ben blij met de keuze die ik heb gemaakt.
 
Ja dat motiveert zeker!

Als ik zo doorga wordt m'n vet waarschijnlijk vanzelf steeds minder. Moet ook, ik wil die armen beter zien, zonder dat vetlaagje erop. :) Om over de benen maar te zwijgen.
Nouja het voelt goed en voorlopig ben ik nog lang niet zo plat als een dubbeltje. :D
 
Oke ik ga even proberen een fotootje te uploaden. Tis nog niet veel, maar ik ben toch trots op wat ik in drie maanden heb bereikt.

271113.jpg
 
Het begin is er! en vet op je armen valt wel heel erg mee imo.
Tja.. cupmaat verliezen... dat hoort er helaas bij. Ik had gehoopt met aankomen wat erbij te krijgen. maar helaas...
 
Niks mis mee hoor!
Nu blijven volhouden:)
 
Ik heb gisteravond mijn training van vanochtend gedaan. Merkte dat ik meer gewicht aankon bij verschillende oefeningen! Dat is raar. Ik train normaal altijd 's ochtends. Zou dat werkelijk uitmaken? Ik ben benieuwd bij mijn volgende ochtendtraining. Ik denk er trouwens stiekem over om morgen een vierde training te doen voor deze week... ik vrees dat ik verslaafd raak. :D
 
Oke ik ga even proberen een fotootje te uploaden. Tis nog niet veel, maar ik ben toch trots op wat ik in drie maanden heb bereikt.

Je mag best wel trots zijn hoor ! Ook al vind je het nog niet veel, het is een begin ! En je bent gemotiveerd, dus dat komt zeker goed ! Volhouden zo !!! :-)
 
Ik heb gisteravond mijn training van vanochtend gedaan. Merkte dat ik meer gewicht aankon bij verschillende oefeningen! Dat is raar. Ik train normaal altijd 's ochtends. Zou dat werkelijk uitmaken? Ik ben benieuwd bij mijn volgende ochtendtraining. Ik denk er trouwens stiekem over om morgen een vierde training te doen voor deze week... ik vrees dat ik verslaafd raak. :D
Ik merk zelf ook dat ik in de middag beter ben dan in de ochtend. het is voor iedereen verschillend. Maar het kan wel degelijk verschillen inderdaad.
hahahah.. ook verslaafd he... mijn volgende schema gaat ook 4 x per week worden en ik kijk er nu al naar uit!
 
Ik kon de verleiding niet weerstaan en heb gisteren een vetpercentagemeter besteld. Die kreeg ik vandaag binnen, dus net 3x alles opgemeten. Dacht dat ik zo'n 27% had via zo'n internetformule, maar het blijkt 23,5% te zijn. Leuk dus! ;)
 
Het begin is er! en vet op je armen valt wel heel erg mee imo.
Tja.. cupmaat verliezen... dat hoort er helaas bij. Ik had gehoopt met aankomen wat erbij te krijgen. maar helaas...

mijn ex beweerde altijd dat dit het 1e is die mindert als je gaat afvallen, maar het laatste die erbij komt als je bijkomt :D
guess it's true :p
 
Back
Naar boven