XXL Nutrition

Milosevic dood

Naar politiek toe geschopt.

innocent abroad zei:
Door nu Serviers onder de duim te houden en de andere groepen te laten bloeien creeer je de voedingsbodem voor een latere herhaling van dit alles, alleen zullen dan Serven de slachtoffers zijn. .

Dit vind ik een heel mooi argument. Maar het Servische volk blijft hardnekkig ontkennen dat Servie enige vinger in de pap heeft gehad in de oorlogen van voormalig Joegoslavie. Als je kijkt naar Slovenen, die zijn naar mijn mening een uitstekende weg ingeslagen.Hetzelfde kan ook gezegd worden van Kroatie, die al kandidaat lid is en uitstekende kansen heeft om plaats te nemen in de EU.

Ik ga zelf bijna elk jaar naar dat gebied toe en vanuit ervaring spreek ik dat de Serviers nog steeds in oude gewoontes vervallen. De Serviers die terugkeren naar gebieden onder Bosnisch bewind hebben evenveel rechten als alle andere inwoners en ze worden helemaal niet gediscrimineerd, geprovoceerd of achtergesteld, natuurlijk incidentele uitzonderingen daargelaten. Deze mensen die terugkeren zijn dan ook gematigd ingesteld, in de Servische gebieden en de verre binnenlanden zijn de gevoelens jegens Bosniers en Kroaten nog steeds hetzelfde als voor de oorlog en misschien zelfs erger dan voorheen.

innocent abroad zei:
Ik heb btw tijdens een discussie het doel voor ogen om tot een hogere aanname van waarheden te komen ipv mijn gelijk te halen zoals de meesten. Misschien kun jij dan ook antwoorden met dat doel voor ogen. Ik zeg niet dat Serviers dappere, eerlijke wrekers zijn, maar geef een schets van de situatie in de Balkan. Als je denkt dat die schets te wensen overlaat, geef dan aan waarom en leg me dan geen woorden in de mond om die te weerleggen. Daar heb ik niks aan. Als je daarentegen met nieuwe info of inzichten of aanpassingen komt die meer 'sense' maken dan die van mij, leer ik daarvan.

Ik leg je geen woorden in mond en heb verder alleen maar respect voor je mening. En waardeer je argumenten ten zeerste, des te meer omdat je het vanuit een neutrale optiek bekijkt. Maar een ding moet je niet vergeten en dat is dat Servie uiteindelijk de oorlog begon en dat er dan aan de andere kant van de linie ook beesten ontstaan dat is iets wat je van tevoren in moet calculeren in een oorlog. Dat Hitler die de WO II begon dan in 1944 grote verliezen moet incasseren op het front en bij de burgerbevolking is uiteindelikj zijn eigen schuld; hij heeft zich in zo'n situatie gebracht.

maar ja, weet je ik heb niet zin in zulke discussies. de feiten spreken voor zich. de wereld, besides rusland en het servische volk, is het unaniem eens hoe en wat er in de oorlogen gebeurde en dat servie het grootste aandeel had..

Ik geloof niet zo in god. Hij zal in het hiernamaals best wel gestraft worden... maar niet door god.

klempic zei:
Dit vind ik een heel mooi argument. Maar het Servische volk blijft hardnekkig ontkennen dat Servie enige vinger in de pap heeft gehad in de oorlogen van voormalig Joegoslavie. Als je kijkt naar Slovenen, die zijn naar mijn mening een uitstekende weg ingeslagen.Hetzelfde kan ook gezegd worden van Kroatie, die al kandidaat lid is en uitstekende kansen heeft om plaats te nemen in de EU.

Ik ga zelf bijna elk jaar naar dat gebied toe en vanuit ervaring spreek ik dat de Serviers nog steeds in oude gewoontes vervallen. De Serviers die terugkeren naar gebieden onder Bosnisch bewind hebben evenveel rechten als alle andere inwoners en ze worden helemaal niet gediscrimineerd, geprovoceerd of achtergesteld, natuurlijk incidentele uitzonderingen daargelaten. Deze mensen die terugkeren zijn dan ook gematigd ingesteld, in de Servische gebieden en de verre binnenlanden zijn de gevoelens jegens Bosniers en Kroaten nog steeds hetzelfde als voor de oorlog en misschien zelfs erger dan voorheen.

Ik leg je geen woorden in mond en heb verder alleen maar respect voor je mening. En waardeer je argumenten ten zeerste, des te meer omdat je het vanuit een neutrale optiek bekijkt. Maar een ding moet je niet vergeten en dat is dat Servie uiteindelijk de oorlog begon en dat er dan aan de andere kant van de linie ook beesten ontstaan dat is iets wat je van tevoren in moet calculeren in een oorlog. Dat Hitler die de WO II begon dan in 1944 grote verliezen moet incasseren op het front en bij de burgerbevolking is uiteindelikj zijn eigen schuld; hij heeft zich in zo'n situatie gebracht.

maar ja, weet je ik heb niet zin in zulke discussies. de feiten spreken voor zich. de wereld, besides rusland en het servische volk, is het unaniem eens hoe en wat er in de oorlogen gebeurde en dat servie het grootste aandeel had..

Ik vind het jammer dat je 'geen zin hebt' in deze discussie. Ook omdat je zegt dat je elk jaar naar de Balkan vertrekt zou je denken dat dit je meer aangaat dan een standaard persoon.

Als je geen zin hebt om te reageren hoeft het niet, maar wat vind je van deze berichten?

dit boek van Peter Brock, verslaggever die lang in de Balkan heeft gezeten en verketterd: http://www.gmbooks.com/Merchant2/me...Code=gmb&Product_Code=815MC&Category_Code=800

Over Kroatie en Servenmoord in 1991: [Link niet meer beschikbaar]

Hier nog wat losse artikeltjes:
http://www.groene.nl/1997/36/ab_servie.html
http://www.groene.nl/1999/44/jbab_kosovo.html
http://www.geocities.com/mediacontrole/moslims25102004.html
http://www.sdnl.nl/promo-4.htm

Kun je die misschien weerleggen (zonder te zeggen dat de groene amsterdammer een k*tbron is... dat is het ook, maar het artikel staat op zichzelf)?

Karma voor innocent. Observeer, verdiep en destilleer.

JuggerNaut zei:
Slobo is dood...jammer dat hij ontsnapt aan zijn straf hier op aard. God zijn oordeel zal er niet minder om zijn.

prima uitspraak !!:D

eind goed..........al goed, jammer dat t nog zolang heeft moeten duren........:p

innocent abroad zei:
Ik vind het jammer dat je 'geen zin hebt' in deze discussie. Ook omdat je zegt dat je elk jaar naar de Balkan vertrekt zou je denken dat dit je meer aangaat dan een standaard persoon.

Als je geen zin hebt om te reageren hoeft het niet, maar wat vind je van deze berichten?

dit boek van Peter Brock, verslaggever die lang in de Balkan heeft gezeten en verketterd: http://www.gmbooks.com/Merchant2/me...Code=gmb&Product_Code=815MC&Category_Code=800

Over Kroatie en Servenmoord in 1991: [Link niet meer beschikbaar]

Hier nog wat losse artikeltjes:
http://www.groene.nl/1997/36/ab_servie.html
http://www.groene.nl/1999/44/jbab_kosovo.html
http://www.geocities.com/mediacontrole/moslims25102004.html
http://www.sdnl.nl/promo-4.htm

Kun je die misschien weerleggen (zonder te zeggen dat de groene amsterdammer een k*tbron is... dat is het ook, maar het artikel staat op zichzelf)?

ik wil er niet op ingaan omdat ik me er over op kan winden en waar ik niks mee opschiet; het is zinloos. jij kunt het als buitenstaander makkelijk relativeren en over mee praten.
in respons op je artikelen, zoals ik al zei,een oorlog heeft nooit winnaars en als je die begint dan moet je ook kunnen incasseren. you get what you give

De hoeveelheid artikelen die over wandaden van Kroaten en Bosniers schrijven zijn een fractie van de hoeveelheid artikelen die zijn geschreven over de wandaden van de Serviers.
En bij een zaak zijn er altijd meerdere kanten van het verhaal. Nogmaals, feit blijft dat 200000 Bosniers die in 1992 nog op deze aarde rondwandelden er nu niet meer zijn.

Je hebt de artikelen niet gelezen, want er wordt daarin middels cijfers van betrouwbare instelling aangetoond dat die aantallen Bosniers die gedood zijn sterk zijn overdreven*. Ook wordt er een verklaring gegeven over het feit dat er veel meer artikelen en boeken verschijnen over de wandaden van Serven ten opzichte van die van Kroaten en Bosniers.

Maar ben je zelf van Bosnische of Kroatische afkomst daar je jezelf geen buitestaander noemt? (een vraag uit pure interesse).

* We weten nu dat het getal van 200.000 in de Bosnische oorlog gedode Moslims, zoals opgegeven door de regering in Sarajevo, schromelijk overdreven is. Het Rode Kruis, de VN en het Sipri in Stockholm schatten het totaal aantal slachtoffers onder alle partijen tussen de 25.000 en 60.000. Toch werd het getal 200.000 jarenlang zonder bezwaar of bronvermelding gehanteerd. Uit eigen onderzoek - voorzover de fatsoenlijke armoede van deze krant dat toelaat - kan ik niet anders dan concluderen dat ook de Servische 'femicide' niet meer is dan een propagandathema, met graagte overgenomen door journalisten, politici en feministische 'onderzoeksters'.

Veel mensen slachtoffers hadden hem liever gestraft gezien...hij wist t gewoon te ontkomen. Slim van hem...hij wist dat ie dood zou gaan dat hij niet lang te leven had. Telkens maar de rechtzaken zeg maar uitstellen dat hij zo ziek was blablabla..... En het is hem nog gelukt ook!! Veel mensen zijn blij dat hij dood is dat alles voorbij is...hopen dat zij nu wel verder kunnen gaan met hun leven. Hoop wel dat ze de andere vriendjes van Milosevic snel kunne oppakken en wel kunnen straffen.

innocent abroad zei:
Je hebt de artikelen niet gelezen, want er wordt daarin middels cijfers van betrouwbare instelling aangetoond dat die aantallen Bosniers die gedood zijn sterk zijn overdreven*. Ook wordt er een verklaring gegeven over het feit dat er veel meer artikelen en boeken verschijnen over de wandaden van Serven ten opzichte van die van Kroaten en Bosniers.

Maar ben je zelf van Bosnische of Kroatische afkomst daar je jezelf geen buitestaander noemt? (een vraag uit pure interesse).

Wie bedoelt hij met ' WE '? Vreemd vind ik het dat jij zonder enige kritiek alles zomaar klakkeloos aanneemt van een nietszeggend artikel geschreven door een individueel persoon zonder enige autoriteit. Ben jij Servisch? Bovendien is zijn claim dat de VN en de Rode Kruis het aantal slachtoffers tussen de 25000-65000 schatten een leugen, want:

The death toll after the war was originally estimated at 200,000 by the Bosnian government. This figure is still quoted most often by the Western media.

The United Nations' agencies had previously estimated 278,000 dead and missing persons in Bosnia and Herzegovina. They also recorded around 1,325,000 refugees and exiles.

Research done by the International Criminal Tribunal in 2004 determined a more precise number of 102,000 deaths and estimated the following breakdown: 55,261 were civilians and 47,360 were soldiers. Of the civilians, 1,973 were Bosnian Serbs while 30,514 were Bosnian Muslims and 1,973 Bosnian Croats. Of the soldiers, 21,399 were Bosnian Serbs, 2,619 were Bosnian Croats, and 30,173 were Bosnian Muslims. [2]

The most recent figures come from the Research and Documentation Center in Sarajevo, which was working closely with the aforementioned ICTY. The table to the right demonstrates their numbers as they were released in December 2005 with about 95% of the research complete.

Bron: http://en.wikipedia.org/wiki/Bosnian_war (zie onderaan pagina voor originele bron)

Wie zit er nu eigenlijk propaganda te bedrijven,door cijfers te manipuleren van erkende en in hoog aanzien verkerende wereldorganisaties?

Ik geloof er niks van. Sharon is ook al dood verklaard, en dat was ook niet waar.

• Topic Starter Topic Starter
Hij ligt al onder de grond lieverd ;)

klempic zei:
Wie bedoelt hij met ' WE '? Vreemd vind ik het dat jij zonder enige kritiek alles zomaar klakkeloos aanneemt van een nietszeggend artikel geschreven door een individueel persoon zonder enige autoriteit. Ben jij Servisch? Bovendien is zijn claim dat de VN en de Rode Kruis het aantal slachtoffers tussen de 25000-65000 schatten een leugen, want:

The death toll after the war was originally estimated at 200,000 by the Bosnian government. This figure is still quoted most often by the Western media.

The United Nations' agencies had previously estimated 278,000 dead and missing persons in Bosnia and Herzegovina. They also recorded around 1,325,000 refugees and exiles.

Research done by the International Criminal Tribunal in 2004 determined a more precise number of 102,000 deaths and estimated the following breakdown: 55,261 were civilians and 47,360 were soldiers. Of the civilians, 1,973 were Bosnian Serbs while 30,514 were Bosnian Muslims and 1,973 Bosnian Croats. Of the soldiers, 21,399 were Bosnian Serbs, 2,619 were Bosnian Croats, and 30,173 were Bosnian Muslims. [2]

The most recent figures come from the Research and Documentation Center in Sarajevo, which was working closely with the aforementioned ICTY. The table to the right demonstrates their numbers as they were released in December 2005 with about 95% of the research complete.

Bron: http://en.wikipedia.org/wiki/Bosnian_war (zie onderaan pagina voor originele bron)

Wie zit er nu eigenlijk propaganda te bedrijven,door cijfers te manipuleren van erkende en in hoog aanzien verkerende wereldorganisaties?

eyyyy INNOCENT ABROAD wil je alsjeblieft op mn post reageren of geef mij anders karma voor de oersterke weerlegging van jou post

klempic zei:

Nogmaals, ik reageer niet om mijn gelijk te halen en ik ben geen Servier, noch kies ik partij voor ze, maar door andere standpunten in te nemen en door alle bronnen en artikeltjes te raadplegen kom ik tot een goed beeld van de situatie. Laat die 'ik heb lekker gelijk, want ik dis je in mijn post'-mentaliteit dus los aub.

Ik zie dat je info hebt opgezocht die mijn post zou moeten weerleggen. Daar ben ik blij om - dan kunnen we verder kijken.

We zijn het er over eens dat het 200.000-260.000 getal dat is gehandhaafd afkomstig is van de Bosnische overheid en niet op onafhankelijk onderzoek is gebaseerd. Het getal begon bij 160.000 en nam gedurende een aantal maanden met 20.000 toe...

De United Nations heeft haar getal van 280.000 op geen enkel eigen onderzoek gebaseerd. Zoek dat maar op. Een journalist (nee, geen Servier, maar een Europeaan) traceerde de oorsprong van dat getal wederom terug tot Bosnische gasten.

Dan het ICTY-getal. Dat is gebaseerd op eigen onderzoek en is grootschalig aangepakt. Het is het meest betrouwbare getal dat we hebben. Echter, ik schrok mezelf een ongeluk toen ik dat stukje op wikipedia las! Mensen hebben heel subtiel een getal in de bron veranderd voordat ze het op wikipedia plaatsten!!

Research done by the International Criminal Tribunal in 2004 determined a more precise number of 102,000 deaths and estimated the following breakdown: 55,261 were civilians and 47,360 were soldiers. Of the civilians, 1,973 were Bosnian Serbs while 30,514 were Bosnian Muslims and 1,973 Bosnian Croats. Of the soldiers, 21,399 were Bosnian Serbs, 2,619 were Bosnian Croats, and 30,173 were Bosnian Muslims.

Let op het dikgedrukte getal - het sterftecijfer van Serviers. Nu volgt een fatsoenlijke quote die overal op internet is te vinden:

102,000 killed in Bosnia
Published on Nov. 14, 2004
By Kjell Arild Nilsen, NTB (Norwegian News Agency)

The number of people killed in the war in Bosnia-Herzegovina was around 102,000, according to research done by the International Criminal Tribunalfor the former Yugoslavia (ICTY). This is half of earlier estimates.

The most common and most widely used number of killed persons in the Bosnia war has been around 200,000. But research shows that this number is too high.

Researchers at the court estimate the correct number to be a bit over 102,000.
This number deviates somewhat from a documentation project going on in Bosnia, and project leader Mirsad Tokaca concludes that the number of killed was between 130,000 and 150,000.

Civilians and military

102,622 civilians and military personnel were killed, Tabeau and Bijak conclude. 55,261 civilians and 47,360 soldiers were killed, including Bosnian Muslims, Bosnian Serbs and Bosnian Croats.

The researchers estimate the number of killed civilian Muslims and Croats tobe around 38,000, while the number of killed civilian Serbians was about 16,700.
Among military personnel, the researchers think close to 28,000 people were killed in the government army, mostly Bosnian Muslims.

On the Serbian side, 14,000 soldiers were killed, while a bit over 6,000 Bosnian Croatian soldiers lost their lives because of actions of war.

Het grappige is dat dat wikipedia artikel naar dit stukje verwijst: http://www.freerepublic.com/focus/f-news/1291965/posts. Hier staat ook gewoon het goede dodental onder Serviers in...
Hier heb je een vertaling van het Deense krantenartikel dat over het Joegoslavie Tribunaal getal handelt: http://grayfalcon.blogspot.com/2004/11/bosnia-death-toll-revealed.html

Wat blijkt hieruit? Dat er evenveel Servische burgers (17000) zijn gevallen dan Croaten en Moslims (te samen 38000). Hieruit komt een heel ander beeld naar voren dan dat Serviers de aggressors zijn in dit epos.

Nogmaals, dit is niet om mijn gelijk te halen, maar om mensen 'aan het denken te zetten' en zelf op onderzoek uit te gaan voordat ze een 'Milosovic is een boef net als alle Serven en alle Moslims en Croaten zijn lieve schatten'-mening vormen.

Als je weer iets vind waarvan je denkt dat dat mijn post weerlegt, post dat dan opdat we dichter bij de werkelijkheid komen voor zover er een werkelijkheid bestaat.

P.S. Ik beloof hierbij plechtig dat ik niet meer zou posten en dat ik geen nieuwe clones op DBB aanmaak, dus mods: please, laat deze post staan. Het zou erg tekenend zijn om zo'n belangrijke post in dit interessante topic te verwijderen.

de gouden tak zei:
Nogmaals, ik reageer niet om mijn gelijk te halen en ik ben geen Servier, noch kies ik partij voor ze, maar door andere standpunten in te nemen en door alle bronnen en artikeltjes te raadplegen kom ik tot een goed beeld van de situatie. Laat die 'ik heb lekker gelijk, want ik dis je in mijn post'-mentaliteit dus los aub.

Ik zie dat je info hebt opgezocht die mijn post zou moeten weerleggen. Daar ben ik blij om - dan kunnen we verder kijken.

We zijn het er over eens dat het 200.000-260.000 getal dat is gehandhaafd afkomstig is van de Bosnische overheid en niet op onafhankelijk onderzoek is gebaseerd. Het getal begon bij 160.000 en nam gedurende een aantal maanden met 20.000 toe...

De United Nations heeft haar getal van 280.000 op geen enkel eigen onderzoek gebaseerd. Zoek dat maar op. Een journalist (nee, geen Servier, maar een Europeaan) traceerde de oorsprong van dat getal wederom terug tot Bosnische gasten.

Dan het ICTY-getal. Dat is gebaseerd op eigen onderzoek en is grootschalig aangepakt. Het is het meest betrouwbare getal dat we hebben. Echter, ik schrok mezelf een ongeluk toen ik dat stukje op wikipedia las! Mensen hebben heel subtiel een getal in de bron veranderd voordat ze het op wikipedia plaatsten!!

Let op het dikgedrukte getal - het sterftecijfer van Serviers. Nu volgt een fatsoenlijke quote die overal op internet is te vinden:

Het grappige is dat dat wikipedia artikel naar dit stukje verwijst: http://www.freerepublic.com/focus/f-news/1291965/posts. Hier staat ook gewoon het goede dodental onder Serviers in...
Hier heb je een vertaling van het Deense krantenartikel dat over het Joegoslavie Tribunaal getal handelt: http://grayfalcon.blogspot.com/2004/11/bosnia-death-toll-revealed.html

Wat blijkt hieruit? Dat er evenveel Servische burgers (17000) zijn gevallen dan Croaten en Moslims (te samen 38000). Hieruit komt een heel ander beeld naar voren dan dat Serviers de aggressors zijn in dit epos.

Nogmaals, dit is niet om mijn gelijk te halen, maar om mensen 'aan het denken te zetten' en zelf op onderzoek uit te gaan voordat ze een 'Milosovic is een boef net als alle Serven en alle Moslims en Croaten zijn lieve schatten'-mening vormen.

Als je weer iets vind waarvan je denkt dat dat mijn post weerlegt, post dat dan opdat we dichter bij de werkelijkheid komen voor zover er een werkelijkheid bestaat.

P.S. Ik beloof hierbij plechtig dat ik niet meer zou posten en dat ik geen nieuwe clones op DBB aanmaak, dus mods: please, laat deze post staan. Het zou erg tekenend zijn om zo'n belangrijke post in dit interessante topic te verwijderen.

hoe weet je dat de UN het op geen enkel onderzoek heeft gebaseerd; alleen maar omdat één journalist dat schrijft? Wie heeft voor jou meer overtuigingsskracht: de VN met al zijn leden of één
journalist? Zou je eventueel een link kunnen plaaten van op zn minst dat ene artikel van die ene journalist..

in eerdere post geef je aan dat er ongeveer een totaal van 25000-65000 slachtoffers vielen en nu opeens ben je het mij eens dat er wel inderdaad ongeveer 102000 slachtoffers vielen zoals de ICTY het aangeeft. wat is er gebeurd met je? change of mind or heart?

kun je nog zeggen waarom je niet ingaat op mijn constatering dat jou journalist de bronnen van het UN, Rode Kruis etc. heeft misbruikt?

verder is er volgens mij een fout gemaakt in wikipedia, want er wordt gezegd dat van de 102000 er '55,261 were civilians', dan volgt de ontleding van dat getal in de drie etnische groepen '1,973 were Bosnian Serbs while 30,514 were Bosnian Muslims and 1,973 Bosnian Croats', als je deze bij elkaar optelt kom je uit op een totaal van ongeveer 35000 terwijl er wordt geschreven van 55261. Het kan niet anders of er is een fout gemaakt. Dus daar moet je niet te zwaar aan tillen.

de serviers waren ook de agressors. wie zorgde voor de brandhaard in ex-joegoslavie door slovenie, kroatie, bosnie en kosovo binnen te vallen? wie bestookte bevolkte steden met granaten om zoveel mogeljk moslims te vermoorden, want de uitroeiing van moslims was het doel in bosnie. zoek maar in limewire van de toespraak van karadzic uit 1992 waarin hij in het parlement expliciet aangeeft dat het bosnische volk wellicht uitgeroeid zou worden.

ach jonge je kan zeggen wat je wilt, maar alles is plain simple. en gelukkig is de wereld het eens wie en wat in de afgelopen 15 jaar in ex-joegoslavie. het is toch niiet voor niets dat vooral serviers in Den Haag vertoeven?

Overzien we misschien niet dat milosevic geen hand had op het volk? Milosevic wilde op het begin meewerken aan een vredesakkoord, maar amerika en europa lieten het afweten. Ik ben de naam van het akkoord kwijt, het was een achternaam van een persoon. Een engels man. (ik dacht iig te weten dat het niet het stanton? akkoord was).

Ik snap echter niet dat je alle wandaden van een volk op 1 man kan afschuiven. Milosevic heeft zelf toch niet iemand neer geschoten? Dus hij zou indirect de schuldige zijn.

Ik zag bijvoorbeeld een serv die een bosnier interviewde opstraat en gewoon vroeg:"waarom heb jij die mensen geslagen en vermoord"
en die opa wist van niks, hij zei dat hij niet wist waar die man het overhad, en wederom vroeg die interviewer met een neerbuigende toon waarom die opa dat had gedaan.

Milosevic is zeker schuldig, maar ik denk dat hij eerder medeplichtig is netzoals de rest, dan hoofdverdachte. Niemand was een lieverdje daar.
Wat de situatie in kosovo betreft, als Frieslan autonomie wil, zal nederland dat dan geven?

SageFrancis zei:
Wat de situatie in kosovo betreft, als Frieslan autonomie wil, zal nederland dat dan geven?

Klopt ongeveer, maar niet helemaal.

Uitleg: Stel je voor dat in de provincies Noord-Brabant en Zuid-Holland veel Marrokanen komen wonen en die terroriseren de Nederlandse bevolking en langzamerhand vertrekken steeds meer Nederlanders uit die provincies omdat het te onveilig voor ze is. Daarnaast planten de Marrokanen zich voort als parasieten en na pakweg 30 jaar bestaan deze twee provincies voor 95% uit Marrokanen. En dan gaan ze onafhankelijkheid eisen en beschouwen ze deze twee provincies als hun land.

Wat zou de Nederlandse regering doen en hoe zou het Nederlandse volk hierop reageren?

Terug
Naar boven