AndroidHealthClinic

minder vooruitgang in borst in vergelijking met rest lichaam

He! Je komt uit haarle :D Waar train je?
En succes met het trainen.. denk dat alles wel zo'n beetje is gezegd

• Topic Starter Topic Starter
train bij fitcare raalte.. jij bij middelkamp?

Ik heb ook dat mijn borst een beetje achter loopt.

Nu heb ik 2 weken rust genomen.Ale rust.Ik heb enkel mijn borst en triceps getraind.Dus rug,schouders,benen en biceps even laten wegvallen.Dit omdat ik me futloos voelde.Dus enkel borst.moet wel zeggen dat ik nu (vrijdag) nog altijd een beetje spierpijn heb van maandag.

Vanmorgen vroeg eens naar de sportschool gweest. Lekker rustig, dus alle tijd voor de spiegel met losse gewichten te trainen.
zoals jullie hebben gezegd heb ik flyes gedaan, incline bench presses en dipps gedaan, en daarna biceps oefeningen...
Moet zeggen, zat behoorlijk te trillen en geef toe dat losse gewichten 'fijner' werken! Je corrigeert jezelf en doet meer dan alleen maar 'dom' een gewicht wegduwen enzo.. ;)

Bedankt nog eens voor de tips, morgen spierpijn denk.. haha

joesatriani zei:
train bij fitcare raalte.. jij bij middelkamp?
Nee, ik train op school, normaal bij de UT in Enschede, maar dit is gesloten. Als alternatief bij Saxion nu.
Heb trouwens wel bij middelkamp getraind eerst :D

Anders eens dumbbell presses doen, gewoon vlak of een beetje incline, werkt goed voor mij.

Leophyte zei:
Nee, ik train op school, normaal bij de UT in Enschede, maar dit is gesloten. Als alternatief bij Saxion nu.
Heb trouwens wel bij middelkamp getraind eerst :D

Is UT enschede 'sportschool' gesloten ja? Ik ga waarschijnlijk AKI doen (kunstacemdemie, bij de UT in).. en werd me verteld dat ik gebruik kon gaan maken van UT faciliteiten.. raar!

joesatriani zei:
Uhm.. dankjewel alvast voor de snelle reacties!

Ik train op als volgt:
dinsdag: borst+biceps
woensdag: triceps+schouders
vrijdags: rug+ (benen)

benen tussen haken, omdat ik dit maar af en toe doe (stom natuurlijk)
Kunnen jullie hier iets over zeggen?

Ik train trouwens bijna alleen maar met apparaten, misschien iets meer combineren met losse gewichten?

groeten dennis

Ik zou triceps niet een dag na borst doen. Je spreekt je tri's behoorlijk aan tijdens veel borstoefeningen, en die moet dus even de tijd hebben te herstellen.

En niet te veel oefeningen doen he? Minder is vaak meer.

Oplettende kijker! ja, je hebt op zich wel gelijk ja!
Vooral bij dipps kun je de triceps natuurlijk ook best voelen, zal je advies misschien wel opvolgen.. dankjewel

Trouwens, als ik je gegevens zo zie hebben we beetje zelfde figuur ofniet?
Ben zelf 1.89 meter en 80 kilo's... 10% vet

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven