Shiz
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 24
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 79kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bij push incline fly toegevoegd
Bij pull seated row en concentration curl
Legs lunges en soms nog wat backsquats for the lulz
Als ik echt nog tijd en zin heb dan nog wel eens iets extra's for tri's, side delts of rear delts
Lijkt me echt een hel om tot 45 reps te gaan, vind bij sommige oefeningen 30 al (te) veel.
45 reps side lateral raises, uwot.

Maar zoals gisteren en ook vandaag ga ik hier om 17.30u weg en train ik van 18-19.15u ongeveer. Daarna werk ik thuis weer verder, gelukkig kan dat. Trainingen hou ik wel gewoon bij en gaan ook lekker.Even een log-update.
Ik heb de afgelopen dagen erg weinig tijd gehad om de trainingen te loggen hier. Ik werk van 08.00-22.30u zo ongeveer omdat het ontzettend druk is op werkMaar zoals gisteren en ook vandaag ga ik hier om 17.30u weg en train ik van 18-19.15u ongeveer. Daarna werk ik thuis weer verder, gelukkig kan dat. Trainingen hou ik wel gewoon bij en gaan ook lekker.
De omzetting naar het oude Kelei schema bevalt me prima! Het volume voor bijvoorbeeld pullups/chinups die je samen op 1 dag doet is wel veel, maar goed te doen. Ik merk dat ik het prettiger vind om me te focussen op bepaalde spiergroepen op een bepaalde dag, waarbij de myo-reps heerlijk zijn en blijven. Ben ook iets droger geworden, gewicht is ongeveer hetzelfde dus het gaat de goede kant op! Lekker deze voeding aanhouden en zo doorgaan. Over 2/3 weken evalueer ik weer en dan kijk ik of ik m'n voeding verder aan pas of dat ik wat cardio ga toevoegen. Het is sowieso de planning om richting de zomer wat ochtendcardio op nuchtere erbij te gaan doen 3/4x per week en kijken wat dat brengt. Ik zie om me heen spectaculaire resultaten daarvan, dus wil dat wel eens proberen.
Last van aanhechtingen is stukken minder geworden. Heb alleen wat last van m'n elleboog bij pullups, maar niet vervelend en veel minder dan voorheen. Gewichten blijven of hetzelfde of gaan nog iets omhoog, ondanks het kleine tekort in kcals voor ongeveer 5 weken achtereen nu.
Even update hier. Vorige week uiteindelijk donderdag t/m zaterdag getraind. Ging erg lekker, maar was vrijdag al niet helemaal fit. Zaterdag kon ik niet voluit gaan omdat ik toch niet helemaal lekker was. Zaterdagavond/zondag helemaal drama, gewoon griep en koortsig. Afgelopen 2 nachten als een k*t geslapen, dus de komende dagen wordt het ook uitzieken (en wel werken helaas). Schiet niet echt op zo. Afgelopen 2 weken zijn niet echt optimaal geweest qua training..
Maar goed, zodra ik weer helemaal beter ben pak ik het ritme van 5x p/w wel weer op, komt goed.