- Waardering
- 1.075
- Lengte
- 1m90
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Correct
Haha, die gaan wel lekker ja! Ik zit trouwens te denken om ook even dat PPL (oude Kelei) schema te gaan proberen. Even een switch om te kijken hoe dat aanvoelt. Iemand anders dat al geprobeerd?

Merk van de training van gisteren dat ik mijn rug weer wat meer voel op een goede manier. Vooral die 50 reps Chest Supported DB Rows waren gruwelijk. Flinke pump in de rug daarna, aangevuld met de pump van de pull/chinups.
Nee ik heb het bankje op twee van die stepjes staan waar al die vrouwen geil op zijn. Dan lig ik ook helemaal horizontaal. Als ik m'n armen helemaal strek raak ik net de grond, dus ik ga altijd net daarvoor terug omhoog. Maar dan krijg ik wel een ROM van 95% ongeveer![]()
Zo doe ik het nu ook qua rom alleen dan zonder steps. Ik ga vandaag eens proberen om mijn bench iets (kan heel lichtjes) incline te zetten om te kijken of ik dan helemaal los van de grond kan voor full ROM.
Man. Ik merk wel weer dat ik het schema heb omgegooid. Spierpijn als een malle, terwijl dat al een tijdje niet echt meer was voorgekomen #feelsgoodman