Mindfields
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 75
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
Training was verder wel ok ja. Ik kijk even aan hoe het gaat met de energie de komende dagen. Verwacht niet dat een deload nodig is. Vanavond weer trainen, maar wel wat beter eten vantevoren.
---------- Toegevoegd om 20:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:54 ----------
Training van vandaag!
FSQ 75kg x11 (+1 rep)
Pfew. Vorige keer merkte ik dat ik bij de eerste 2/3 reps niet lekker kon zakken. Heb nu opgewerkt met singles en doubles tot 90kg, daarna 15kg eraf en 75 voor 11 gedaan. Dat werkte een stuk beter, maar alsnog zwaaaar. Buikspieren worden ook echt gesloopt bij de hoge reps.
Chinups (Wide grip, pronated) +6kg x8
Weer even terug gegaan in gewicht, normale reps gehaald. Voelde heerlijk in de rug!
BP (flat) 75kg x11
Geen spotter, had wel wat meer ingezeten. Maar epic pomp in de borst!
Inverse Rows +5kg x11
Burn, burn.
DB Curls (front, close) 16kg x8 (+2 kg -3 reps)
Ik moet en zal zwaarder curlen. Dat voelde prima overigens.
SKullcrushers (DB) 14kg x12
14 kan ik 12x mee, 16 maar 8. Beetje twijfel over welk gewicht te doen..
Upright Row 50kg x8 (-2 reps)
Geen idee wat hier aan de hand was. 3's gingen ontzettend makkelijk maar 10 haalde ik niet
Seated calf raises 100kg x17 / 12 / 9 / 7
Leg Curl 90kg (fullstack) x10
Prima training, meer energie dan gisteren. Niet bijzonder behalve de FSQ eigenlijk.
---------- Toegevoegd om 20:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:54 ----------
Training van vandaag!
FSQ 75kg x11 (+1 rep)
Pfew. Vorige keer merkte ik dat ik bij de eerste 2/3 reps niet lekker kon zakken. Heb nu opgewerkt met singles en doubles tot 90kg, daarna 15kg eraf en 75 voor 11 gedaan. Dat werkte een stuk beter, maar alsnog zwaaaar. Buikspieren worden ook echt gesloopt bij de hoge reps.

Chinups (Wide grip, pronated) +6kg x8
Weer even terug gegaan in gewicht, normale reps gehaald. Voelde heerlijk in de rug!
BP (flat) 75kg x11
Geen spotter, had wel wat meer ingezeten. Maar epic pomp in de borst!
Inverse Rows +5kg x11
Burn, burn.
DB Curls (front, close) 16kg x8 (+2 kg -3 reps)
Ik moet en zal zwaarder curlen. Dat voelde prima overigens.
SKullcrushers (DB) 14kg x12
14 kan ik 12x mee, 16 maar 8. Beetje twijfel over welk gewicht te doen..
Upright Row 50kg x8 (-2 reps)
Geen idee wat hier aan de hand was. 3's gingen ontzettend makkelijk maar 10 haalde ik niet

Seated calf raises 100kg x17 / 12 / 9 / 7
Leg Curl 90kg (fullstack) x10
Prima training, meer energie dan gisteren. Niet bijzonder behalve de FSQ eigenlijk.

Of het de progressie vertraagd kan ik niet zeggen, daarvoor ben ik nog te kort bezig.
)