XXL Nutrition

Contest Log (v) Miss Beachproof 2011 - AbFab's log

• Topic Starter Topic Starter
Anders miste ik einde van de etappe :)

Ja, eet normaal vaak komkommer bij die rijst maaltijd, of tomaten als t pasta is. Wat smaakt nog meer koud?

Laatst bewerkt:
De Tour de France zal bijna aangekomen zijn he.. Als dat geen reden is weet 'k het ook niet meer :P

sorry, maar hij is allang binnen. hahaha

Inderdaad verdwijnt mijn massa ook op mijn benen als ik ga hardlopen. Gelukkig heb ik trouwens al genoeg excuses op nooit te hardlopen:D..

Je voeding ziet er aardig uit alleen voor jezelf is het wel belangrijk om uit te rekeningen hoeveel Kcal het precies zijn. Wel een beetje weinig vet.

Staan nergens hoeveelheden bij je voedingsschema

Je voeding ziet er aardig uit alleen voor jezelf is het wel belangrijk om uit te rekeningen hoeveel Kcal het precies zijn. Wel een beetje weinig vet.[/QUOTE]

Ongeveer 1900kcal.
Komt nog vet bij van olie om in te bakken en boter. Verder naar beneden geschroefd, omdat het veel kcal levert maar niet vult.

Je voeding ziet er aardig uit alleen voor jezelf is het wel belangrijk om uit te rekeningen hoeveel Kcal het precies zijn. Wel een beetje weinig vet.

Ongeveer 1900kcal.
Komt nog vet bij van olie om in te bakken en boter. Verder naar beneden geschroefd, omdat het veel kcal levert maar niet vult.

Van wat niet mack? Roerei zijn twee eieren, rookvlees twee plakjes, rest staat er bij.

Ongeveer 1900kcal.

Van wat niet mack? Roerei zijn twee eieren, rookvlees twee plakjes, rest staat er bij.

Ongeveer 1900kcal.

Hehe, Tapatalk zei dat ik niet kon posten.

Hoeveel geroosterd brood dan?
Waar ligt je onderhoud op?

1 roggen boterham. Onderhoud op zo'n 2400.

Dit is gewoon zelfde schema als al die tijd, maar met nootjes, tartaar en wat carbs geschrapt. Daarom voeding van die dag als voorbeeld.

Zo, sinds donderdag niet getraind, wel hard gewerkt en met mn scriptie bezig geweest. Voeding gaat na avondje uit eten vrijdag en verkeerde verhoudingen.zaterdag, weer prima. Denk dat ik het zo elke week blijf doen. Straks even wegen en dan weer knallen. Nog drie weekjes!

Contest is in augustus afgelopen?
Hoe vaak doe je cardio?

31 juli!

Sowieso 3 keer per week na training en probeer ook twee keer te gaan hardlopen, maar dat schiet er nogal s bij in. :o

haha dat laatste herken ik wel!!
Komop nog ff 3 weekjes knallen we gewoon lekker door :)

Motivatie is gelukkig het probleem niet ;)

Kom alleen zoveel tijd te kort. Zit heel veel code te debuggen, dus als ik tussendoor even ga, weet ik niet meer waar ik mee bezig was :)
Nu dus maar eens savonds sporten!

Dat was even lekker. Wel nog steeds 61.5 kg.

Squat
1 x 10 x 20
2 x 10 x 30
2 x 08 x 40
2 x 08 x 50
2 x 08 x 60
Afwisselend setje wijde en setje smalle stand.

SLDL
2 x 10 x 40
2 x 08 x 50

Walking BB lunges
2 x 20 x 15
2 x 16 x 20
Tussendoor overhead presses gedaan.

Cable kickback
4 x 08 x 6.25
2 x 08 x 8.75

Calve press
1 x 20 x 100
1 x 20 x 110
1 x 20 x 120

Cardio
Zwemmen, 1.25 km, 28 min, schoolslag.

Hardlopen, 30 min, 4.5 km, 320 kcal.

En dat om zeven uur smorgens in de stromende regen.
Voelt wel erg Rocky :)

Terug
Naar boven