AndroidHealthClinic

Contest Log (v) Miss Beachproof 2011 - AbFab's log

Bedankt!

Fronts had ik tijdje niet gedaan, dat merk je wel hoor.

Vind dropsets echt heerlijk om te doen. Mensen begrijpen t alleen nooit; die zien mij helemaal kapot gaan, kijken eens naar het apparaat, 10 kg, wtf?! :D

Dikke /care wat andere mensen denken ;).

Gaat duidelijk goed! Ben benieuwd naar de pics. Wanneer laat je ze nemen? Ben iig blij dat het er al op zit bij mij :D. Handige tip is trouwens op voorhand het poseren een beetje oefenen.... :o

Oh, en helemaal vergeten, eindelijk definitie op mn schouders!
Jeeej!!! Weet je nog die foto waar we maanden geleden over zeiden, die strepen willen wij ook op onze schouders!! Dat is dus alweer een stap dichterbij!

Ben benieuwd naar je eindfoto's, nog een paar dagen knallen!! Zet 'm op

• Topic Starter Topic Starter
Ja, inderdaad Naomi, dat doel heb ik nog steeds voor ogen.

Ga dit weekend naar t buitenland, maar me daar in toom houden ;) Dus toch gewoon volgende vrijdag pas foto's maken. Heb al beetje geoefend en ga volgende week even zonnebankje pakken.

Echt wel lastig hoor verplicht fullbody pics. Kan nooit alles tegelijk aanspannen :o

Ja, inderdaad Naomi, dat doel heb ik nog steeds voor ogen.

Ga dit weekend naar t buitenland, maar me daar in toom houden ;) Dus toch gewoon volgende vrijdag pas foto's maken. Heb al beetje geoefend en ga volgende week even zonnebankje pakken.

Echt wel lastig hoor verplicht fullbody pics. Kan nooit alles tegelijk aanspannen :o
Dat zonnebankje heb ik ook nog in de planning....en idd 4full body pics zijn lastig, span je je armen goed aan, vergeet je je buik etc etc...en ik wil het liefste mn benen niet op alle fotos hebben haha

Haha... Ik heb ook moeite met alles tegelijk aanspannen :o

Hmm... zonnebankje... goed idee :D

Maaruh... Er was maar 1 full body pic verplicht? :scratch:

Haha... Ik heb ook moeite met alles tegelijk aanspannen :o

Hmm... zonnebankje... goed idee :D

Maaruh... Er was maar 1 full body pic verplicht? :scratch:
als je de regels leest lijkt het alsof er 4 full body fotos verplicht zijn...misschien toch ff aan leon vragen

Komop dames niet zo onzeker :p

Haha, peptalk van Killy. Kom op dan!

Ik las ook max. 4 foto's, maar wel allemaal fb. Maar eens even navragen inderdaad.

Even nagevraagd; maar 1 foto verplicht fullbody, rest mag je zelf weten.

Zolang ik maar geen foto's te zien krijg van 1 arm of iets dergelijks.

Gewoon wat basic poses? Back, front ect, verheug me wel op de side chest :trollface:

succes met de laatste loodjes!

Als je een camera hebt, maak dan een filmpje... dan zit er zeker momenten tussen waarop het je wel degelijk lukt om een goede fullbody pose neer te zetten. Op de pc inladen, zoeken naar het juiste moment en daar een screenshot van maken: hoppa! Klaar foto! Succes met de laatste anderhalve week!

Sue, wat een topidee! Ga ik zeker proberen.
Kan anders ook m'n camera op zelfontspanner heel veel foto's na elkaar laten schieten.

Killy, gewoon één kuit op de foto zetten :trollface:

Inclined benchpress
1 * 10 * 20
3 * 08 * 25

Declined DB press
4 * 08 * 10

DB flyes
1 * 10 * 6
3 * 08 * 8

Bench dips
1 * 10 * bw
2 * 08 * 10

CGBP (ez bar)
3 * 08 * 20

Cable pushdown
1 * 10 * 8.75
1 * 08 * 11.25
1 * 08 * 13.75

Calve press
1 * 20 * 75
3 * 20 * 100

Cardio
Crosstrainer, 30 min, 4 km, 275 kcal.

Laatst bewerkt:
Zou wel lekker branden die high rep calves :D
Ik wil trouwens best helpen met die foto's, dan zet je de cam aan en maak ik wel print screens :trollface:

Grapjas... ;)

Doe altijd high reps, schijnen ze t beste van te groeien. Wissel wel af qua tempo.

Train jij nu altijd op Straatweg?

Nee voornamelijk bij aad de hoog, jeff gaat ook maar 1-2x per week die kant op.
Moet alleen de laatste altijd werken wanneer de jongens die kant op gaan, maar 31ste is muscle board trainings dag dus dan ga ik eff lekker knallen in de hardcore gym :)

Ga kijken of ik ergens daar op kamers kan voor mijn studie ,je lift gewoon net eff wat meer daar.

Laatst bewerkt:
Ahaaaa.

Jeej! HB en ijzer in mn bloed zijn eindelijk in orde. Ijzerreserves nog steeds aan de lage kant, dus genoeg ijzerrijke dingen eten, maar verder geen problemen meer.
HB is in half jaar van 5.6 naar 9.8 gegaan.
Nice :)

Ijzer omhoog krijgen in de cut lijkt me een aardige uitdaging.
Heb soms zelf op 5000kcal nog last van bloedarmoede :(

Goede reden om alleen nog steaks te eten ;)

Terug
Naar boven