Fitness Seller

Miss Beachproof 2011 --Naomi

Bezoekers in dit topic

Ik ben heel benieuwd naar je foto's, succes nog even:)
 
Kep al een hond haha...die is zelfs nog blonder dan ik:D
Resized-ZYDDS.jpg


Oh en ik zal vast beginnen met het dansje oefenen....heb ik waarschijnlijk sneller onder de knie dan dat ik haar fysiek bereik haha

Cute dog :) hoe heet hij/zij? Als je nog geen naam voor het beestje hebt moet je hem/haar maar Dumbbell noemen! ''Kom bij het baasje, Dumbbell!'' ''Wil Dumbbell nog een koekje?'' ''Zit Dumbbell!'' :D:D
 
Ik ben heel benieuwd naar je foto's, succes nog even:)
Ik ben zelf ook benieuwd hoe ze gaan lukken. Heb geen depleten en loaden of iets dergelijks gedaan. Ik hoop dat morgen de zon een beetje schijnt want dan heb ik betere lichtinval op de plek waar ik foto's wil maken:p

Cute dog :) hoe heet hij/zij? Als je nog geen naam voor het beestje hebt moet je hem/haar maar Dumbbell noemen! ''Kom bij het baasje, Dumbbell!'' ''Wil Dumbbell nog een koekje?'' ''Zit Dumbbell!'' :D:D
Hij heet Benjie!
 
Ik ben zelf ook benieuwd hoe ze gaan lukken. Heb geen depleten en loaden of iets dergelijks gedaan. Ik hoop dat morgen de zon een beetje schijnt want dan heb ik betere lichtinval op de plek waar ik foto's wil maken:p


Hij heet Benjie!


Benjie Dumbbell von Squattenstein ? :D:D:D:D

Ga je foto's schieten in het park ofzo? Ergens buiten?
 
nee binnen bij het raam, waar het licht van de zijkant komt, tegen een witte muur!

Kheb dr net twee uur zonnebank opzitten haha, lampen werken niet meer zo goed, maar ik verdwijn iig niet meer in de witte muur haha
 
Schattig hondje heb je.
Succes met de foto's!
Hier is het grijs en donker, hopelijk is het bij jou beter weer vandaag.
 
Schattig hondje heb je.
Succes met de foto's!
Hier is het grijs en donker, hopelijk is het bij jou beter weer vandaag.
Hier is het ook grijs en donker, helaas, dan maar met iets minder licht foto's maken, wachten op beter weer heeft weinig zin denk ik haha:p
 
Ik heb gister de foto's gemaakt, maar er was teveel licht! Zo is er dus altijd wel wat, haha. Hoop dat je tevreden bent met het resultaat.
 
Het is bijna zover he, succes met de foto's je kan ze toch lichter bewerken evt?
 
Ik heb gister de foto's gemaakt, maar er was teveel licht! Zo is er dus altijd wel wat, haha. Hoop dat je tevreden bent met het resultaat.

Het is bijna zover he, succes met de foto's je kan ze toch lichter bewerken evt?
Was toch wel genoeg licht!! Kga er zo mee aan de slag met uitkiezen en collage maken etc....kvind het wel lastig welke ik moet kiezen, want het is zooooooo lastig om alles tegelijk aan te spannen, ik vergeet steeds iets:p
 
Sneak peak....
P1010794-2-1-1-1.jpg

Mmmmhh ik zit nu heerlijk 4 boterhammen met nutella te eten, heb ook al friet op met veeeeeeeeeeeeel mayonaise!!!

Vanaf morgen gaan we weer gewoon door met netjes eten en proberen richting de 60kg te gaan, ik woog gister nog maar 55,1kg toen ik de fotos maakte, 3,5kg minder dan toen de contest begon. Morgen ga ik me ook aanmelden bij een goedkope gym hier int dorp! Ik ga dus denk ik wel door met loggen in de dames sectie!
 
Laatst bewerkt:
Ziet er echt mooi uit al :) Die rechtsonder vind ik het mooiste van wat ik nu kan zien. :p
 
Wow nice!! ziet er goed uit!
 
Het ziet er idd goed uit. Linksonder is een mooie een.
 
Nais Madame!!
 
en jij ook super foto's'!!! :)
 
thanks!!
 
leuk je haar!! :)
 
waar?? which picture, ksta toch overal met zwarte rondjes op mn gezicht?
 
Back
Naar boven