Fitness Seller

Miss Beachproof 2011 --Naomi

Bezoekers in dit topic

Echt zwaar ruk dat het niet dit keer niet gelukt maar laat je vooral niet gek maken, de volgende keer gaat het je gewoon lukken :D.

@Mack10: Mooie ronde schouders bij een vrouw zijn toch waanzinnig mooi? Als ik iets jammer vind dan zijn het wel van die ''hoekige schouders'' waarbij de botten zichtbaar zijn.

F*ck tieten maar, mijn droomvrouw heeft rockhard abs en mooie ronde schouders. Zo, dat moest echt even gezegd worden :D.
 
Echt zwaar ruk dat het niet dit keer niet gelukt maar laat je vooral niet gek maken, de volgende keer gaat het je gewoon lukken :D.
Ik ga dr iig voor, ik weet dat ik 't kan en dat ik examenklaar ben, maarja je moet het wel laten zien op het moment dat die kerel erbij zit!

F*ck tieten maar, mijn droomvrouw heeft rockhard abs en mooie ronde schouders. Zo, dat moest echt even gezegd worden :D.

Dr zouden meer jongens/mannen zoals jij moeten zijn dan zou het harde werk van de dames die super hard trainen in de gym voor een strak lijf meer gewaardeerd worden, waar je nu vaak hoort "hou maar op nu is het genoeg" of "laat dat spieren kweken maar aan mannen over, vrouwen moeten mooi zacht zijn"....
 
Dr zouden meer jongens/mannen zoals jij moeten zijn dan zou het harde werk van de dames die super hard trainen in de gym voor een strak lijf meer gewaardeerd worden, waar je nu vaak hoort "hou maar op nu is het genoeg" of "laat dat spieren kweken maar aan mannen over, vrouwen moeten mooi zacht zijn"....


Dat soort uitspraken van mannen zijn de reden dat maar weinig vrouwen zwaar durven te trainen of zelfs maar te beginnen met oefeningen als de deadlift en squat, terwijl deze oefeningen juist zorgen voor de mooie ronde vormen :p.

Ik wijt het aan het ego van de de mannen die zulke uitspraken doen, ze zijn gewoon doodsbenauwd dat hun vrouw/vriendin verder komt dan zij zelf. Ook hopen ze dat ze zelf op deze manier ook minder hun best moeten doen om er lekker strak/sterk bij te lopen omdat hun vrouw/vriendin het ook niet ''moet'' van hun.

Het zou juist een bron van motivatie moeten zijn als vrouwen er zo mooi bij lopen, dat is het iig wel al voor mij :D.
 
Laatst bewerkt:
Vandaag eerst gewerkt in de kas, daarna 35minuten cardio.
Nu weer scriptie-time
 
Hoe gaat die hier???
 
Hoe gaat die hier???
Weinig tot geen tijd om te trainen...maar qua fysiek gaat 't op zich wel goed, kben iig redelijk droog als ik zaterdag foto's ga maken.

Net mt mn zusje een klein half uurtje in het bos gejogd:D

Ik zie er alweer naar uit om het na de contest op een vreten te zetten en meer massa creëren.
 
Succes met het laatste deel van de contest!
 
Oeps....heb me tegoed gedaan aan 6pannekoeken met poedersuiker....
 
Kon je niet meer wachten tot na de foto's :D
 
Ik slaap bij mn zusje (omdat we samen aan de scriptie werken) en dan is mn voeding altijd een beetje minder dan wanneer ik thuis ben :P, dit moest gewoon ff!
 
Oeps....heb me tegoed gedaan aan 6pannekoeken met poedersuiker....

:lick: Lekker! Je kunt het ook makkelijk hebben hoor! Niets om je voor te schamen meis. :)
 
Ik vraag me nou af hoe je je thaiboksen precies met bodybuilding combineerd, ik faal er best wel hard in, kan je het uitleggen? ???
 
Ik heb er geen speciaal schema ofzo voor, normaal gesproken doe ik mn normale thaibokstrainingen 3x in de week en probeer daarom heen mn KT te plannen. En mn voeding is gewoon bb gericht. Ik vind het soms alleen lastig met benen trainen, want ik kan best thaiboksen met een beetje spierpijn in mn armen en rug etc, maar lowkicks ontvangen op spierpijnbenen is echt niet leuk.

Hoezo faal je er hard in dan? Wat lukt er niet??
 
Oeps....heb me tegoed gedaan aan 6pannekoeken met poedersuiker....

Ha! Dat eet ik elke dag :D na de training een paar lekkere havermoutpannekoeken met honing! Nu kan ik komen met ''als jou macro's het maar toestaan'', maar ik vind het gewoon lekker :cool:.

Ben heel benieuwt wat er gaat gebeuren wanneer jij eens écht gaat bulken :).
 
Ben heel benieuwt wat er gaat gebeuren wanneer jij eens écht gaat bulken :).
Ik ook!! Als ik plotsklaps in DLB transformeer hoor je mij niet klagen hahaha:p
 
Mooi filmpje :thumbs:
 
Kep al een hond haha...die is zelfs nog blonder dan ik:D
Resized-ZYDDS.jpg


Oh en ik zal vast beginnen met het dansje oefenen....heb ik waarschijnlijk sneller onder de knie dan dat ik haar fysiek bereik haha
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven