Fitness Seller

Contest Log (v) Miss Beachproof 2011 --Naomi

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag rustig armen en borst getraind, niet noemenswaardig, aangezien ik geen spierpijn wilde creëren voor mn laatste rijles morgen en examen donderdag maar toch iets wilde doen omdat ik me toch niet op mn scriptie kon concentreren--> ik me op zit te fokken dat ik morgen tijdens mn laatste rijlessen helemaal perfect moet rijden zodat het donderdag ook goed gaat!! WHAAAAAAAAAAAAAAA spannunddddddddddd

Voor de training nog even een beetje geëxperimenteerd waar ik nu het beste foto's kan maken met de zelfontspanner, ik heb wel een plekje waar de ligt inval super is, maar daar krijg ik het niet voor elkaar om een full body fotos te maken, wat nu dus wel verplicht is. Dus ik denk ik toch maar ff iemand vragen om foto's te maken...
Hieronder vast een voorproefje,
PICT0989-2.jpg
Ik probeer voor het einde van de contest nog wel iets bruiner :D, nu zijn alleen mn armen en schouders redelijk gekleurd! En ook ga ik weer iets minder brood eten, zodat ik maybe nog iets vocht kwijt raak, zodat mn benen misschien nog iets meer definitie tonen

• Like
Waarderingen: Lork
Moooi! Ben jaloers! :D En donderdag al rijexamen, woeh, spannend! Maar komt wel goed, toch? Het gaat toch goed?

Ik vind het er behoorlijk mannelijk uitzien, vooral het bovenlichaam.
Echt, zonder dollen.

Goede bovenbenen hoor.
Voor de rest goed droog.
In de winter tijd voor massa?;)

Rijles examen is altijd klote, want normaal rijd je nooit zo:p
Suc6

Successsssssss!

(gave foto, inderdaad goed licht. Kan trouwens nog steeds niet begrijpen dat je bovenbenen 57 cm omtrek zijn..die van mij lijken ongeveer hetzelfde maar zijn maar 52 cm?)

goed fysiek al!! succes de komende weken!

hoe is die hier?:D hoe is het met thaiboxen is je blessure al over?:)

Mooie foto zeg, staat er heeel goed bij

Laatst bewerkt:
Damn wat een gaaf fysiek! Ik vind je buik echt super mooi :D.

@DANNYxx: Ik vind dit juist een stuk mooier/vrouwelijker dan van die 'zacht ogende' fysieken. Vrouw met abs = geweldig :cool:.

Ik vind het er behoorlijk mannelijk uitzien, vooral het bovenlichaam.
Echt, zonder dollen.
Dat mag je best vinden:D Irl valt het denk ik best wel mee, aangezien ik maar een klein ding ben en geen 1,80m ofzo.

Goede bovenbenen hoor.
Voor de rest goed droog.
In de winter tijd voor massa?;)

Rijles examen is altijd klote, want normaal rijd je nooit zo:p
Suc6
Thanks, en quads zijn nu juist de spieren die ik het minste train met KT ivm thaiboksen (lowkicks ontvanen au au als je spierpijn hebt), als ik met 20kg squat krijg ik al spierpijn haha!! In de winter is het idd tijd voor meer massa, als dat gaat icm thaibokswedstrijden, mocht ik daar genoeg tijd voor hebben met mn nieuwe baan en nieuwe studie anders stort ik me vol op massa!!

Ik vind het rijexamen wel erggg spannend! Mn instructeur zegt dat ik er klaar voor ben, dus op hoop van zegen dan maar!!

Successsssssss!

(gave foto, inderdaad goed licht. Kan trouwens nog steeds niet begrijpen dat je bovenbenen 57 cm omtrek zijn..die van mij lijken ongeveer hetzelfde maar zijn maar 52 cm?)

Misschien omdat ik een vette ass heb, en daardoor meer vet achter op de benen heb, waardoor ze een grotere omtrek hebben.

goed fysiek al!! succes de komende weken!
Thanks
hoe is die hier?:D hoe is het met thaiboxen is je blessure al over?:)

Mooie foto zeg, staat er heeel goed bij
Ja scheenbeen is inmiddels uitgedeukt, maar op die plek nog wel gevoelig. Thaiboksen heeft zomerstop met trainingen nu, dus ik ga de maand augustus alleen KT doen.
Damn wat een gaaf fysiek! Ik vind je buik echt super mooi :D.

@DANNYxx: Ik vind dit juist een stuk mooier/vrouwelijker dan van die 'zacht ogende' fysieken. Vrouw met abs = geweldig :cool:.
Thanks thanks!! Ik snap best dat sommigen dit misschien mannelijker vinden dan een 'zachte fysiek' met dikke t**ten, maar ik ben trots op mn blokkies en zou me er niet lekker bij voelen als ze zouden verdwijnen onder een laagje spek.

Laatst bewerkt:
Thanks thanks!! Ik snap best dat sommigen dit misschien mannelijker vinden dan een 'zachte fysiek' met dikke t**ten, maar ik ben trots op mn blokkies en zou me er niet lekker bij voelen als ze zouden verdwijnen onder een laagje spek.

Ik zie het zo: t**ten hoef je als vrouw niks voor te doen maar om abs te krijgen als vrouw zijnde is echt een prestatie waar ik u tegen zeg :D.

Die lijnen in je benen ook! Je lijkt niet enorm veel vocht vast te houden, maar jij kent je lijf natuurlijk beter dan wij.

Je bent iig mijn favoriet dit jaar!

Edit: Ik zat te denken op wie je nou lijkt qua fysiek en ik ben er achter: je hebt een fysiek a la Dana Linn Bailey!

http://www.youtube.com/watch?v=Y5lLdJZnr1I

Laatst bewerkt:
Wowwwwww deze dame kende ik nog niet!!! Hier ben ik echter nog ver ver ver van verwijderd!! Maar jeetje dit is echt wel precies hoe ik er uit zou willen zien!! Maybe iets minder schouders, want die lijken een beetje uit verhouding groot bij haar!!

En thanks voor je complimentjes, leuk om te horen!!

Laatst bewerkt:
Die vrouw kende ik ook nog niet.
Ook gewoon 80 banken voor reps.
Knap hoor.

Schouders overheersen inderdaad beetje.
Ook jammer van die muziek.

5 jaar ongeveer en dan zie jij er zo uit?;)

Die vrouw kende ik ook nog niet.
Ook gewoon 80 banken voor reps.
Knap hoor.

Schouders overheersen inderdaad beetje.
Ook jammer van die muziek.

5 jaar ongeveer en dan zie jij er zo uit?;)

Zijn schijven van 45lbs neem ik aan, geen kilo's. Dus reps met 60kg. Alsnog doe ik het 'r niet na hoor :p en ze ziet er idd goed uit!

Alvast sorry voor de krachttermen, maar potverdommeteringtyfushoerenzooi....ik ben gezakt!! Door de zenuwen de meest domme fout gemaakt, die normaal echt nooit maak, omdat het ook egt heeeeeeeeeel stom is.

Er kwam een auto van rechts uit een zijstraatje en ik zag 'm en dacht "hey die komt van rechts dus die moet voor"...die auto reed echter niet door en stopte, maar ik had m gewoon voor moeten laten natuurlijk, en vervolgens zie ik mezelf gewoon doorrijden en tegelijkertijd denken...he k*t die moest vooorrrrrrrrrrrr!!!

En nog iets op een kruispunt, waar ik dacht wel gezien te hebben dat ik de bocht kon maken en die man zei dat ik niet goed had kunnen zien of er verkeer voor rechtdoor kwam wat voorrang had!!

k*t k*t k*t

Laatst bewerkt:
Damn, Naomi, balen zeg! :( Lijkt me dat het echt door de zenuwen is geweest, want je wist dat hij voorrang had... Ik zou ook flink vloeken hoor! ;)

Maaruh... je staat wel mooi droog op die foto! :D 't gaat lekker! :thumb:

K*t he, ik ken t gevoel.
Zulke dingen doe je echt nooit met lessen en dan onder druk denk je opeens niet meer helder ofzo.
Baal er maar even van en dan gewoon nog een keer proberen. Ook examens rijden kun je leren!

Pfff, das balen!! Heb je al een nieuwe afspraak?

BBBAAALLLEEENNNN, en schreeuwen maar:o
zo snel mogelijk weer proberen.

Kan pas 26aug weer.....wordt wel heel krap mt t regelen van een leaseauto dan, omdat ik de papieren nu niet in kan vullen aangezien ik geen rijbewijsnr heb...aarghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh ben behoorlijk pissed op mezelf!!

Terug
Naar boven