DANNYxx
Cool Novice
- Waardering
- 8
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 110kg
Ach, je wint toch en ik prefereer toch onderop.
lataz
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
, nu zijn alleen mn armen en schouders redelijk gekleurd! En ook ga ik weer iets minder brood eten, zodat ik maybe nog iets vocht kwijt raak, zodat mn benen misschien nog iets meer definitie tonenDat mag je best vindenIk vind het er behoorlijk mannelijk uitzien, vooral het bovenlichaam.
Echt, zonder dollen.
Irl valt het denk ik best wel mee, aangezien ik maar een klein ding ben en geen 1,80m ofzo.Thanks, en quads zijn nu juist de spieren die ik het minste train met KT ivm thaiboksen (lowkicks ontvanen au au als je spierpijn hebt), als ik met 20kg squat krijg ik al spierpijn haha!! In de winter is het idd tijd voor meer massa, als dat gaat icm thaibokswedstrijden, mocht ik daar genoeg tijd voor hebben met mn nieuwe baan en nieuwe studie anders stort ik me vol op massa!!Goede bovenbenen hoor.
Voor de rest goed droog.
In de winter tijd voor massa?
Rijles examen is altijd klote, want normaal rijd je nooit zo
Suc6
Successsssssss!
(gave foto, inderdaad goed licht. Kan trouwens nog steeds niet begrijpen dat je bovenbenen 57 cm omtrek zijn..die van mij lijken ongeveer hetzelfde maar zijn maar 52 cm?)
Thanks
Ja scheenbeen is inmiddels uitgedeukt, maar op die plek nog wel gevoelig. Thaiboksen heeft zomerstop met trainingen nu, dus ik ga de maand augustus alleen KT doen.hoe is die hier?hoe is het met thaiboxen is je blessure al over?
Mooie foto zeg, staat er heeel goed bij
Thanks thanks!! Ik snap best dat sommigen dit misschien mannelijker vinden dan een 'zachte fysiek' met dikke t**ten, maar ik ben trots op mn blokkies en zou me er niet lekker bij voelen als ze zouden verdwijnen onder een laagje spek.Damn wat een gaaf fysiek! Ik vind je buik echt super mooi.
@DANNYxx: Ik vind dit juist een stuk mooier/vrouwelijker dan van die 'zacht ogende' fysieken. Vrouw met abs = geweldig.
Thanks thanks!! Ik snap best dat sommigen dit misschien mannelijker vinden dan een 'zachte fysiek' met dikke t**ten, maar ik ben trots op mn blokkies en zou me er niet lekker bij voelen als ze zouden verdwijnen onder een laagje spek.
.Die vrouw kende ik ook nog niet.
Ook gewoon 80 banken voor reps.
Knap hoor.
Schouders overheersen inderdaad beetje.
Ook jammer van die muziek.
5 jaar ongeveer en dan zie jij er zo uit?![]()
en ze ziet er idd goed uit!