Fitness Seller

Contest Log (v) Miss Beachproof 2011 --Naomi

succes

• Topic Starter Topic Starter
Aangezien onze hond ook in de cut zit (lees: hij heeft overgewicht en moet iets afvallen van de dierenarts) hebben we samen ff cardio gedaan-->skaten.

Vanavond KT

Aangezien onze hond ook in de cut zit (lees: hij heeft overgewicht en moet iets afvallen van de dierenarts) hebben we samen ff cardio gedaan-->skaten.

Vanavond KT

Altijd leuk om samen met de hond te gaan sporten.
De mijne mag helaas niet meer mee, heeft heupproblemen :(. Na 10' op snelheid begint hij te treuzelen en kan ik hem meetrekken ... mis zijn gezelschap wel soms onderweg.

mooie startfoto trouwens, ik denk idd ook niet dat er nog veel vet afmoet of kan, ziet er al heel goed uit!

succes en veel plezier!

Haha grappig, ik heb een oudduitse herder van bijna 7mnd en die heeft tonnen energie dus die wil maar wat graag mee als vrouwtje gaat hardlopen..
Vandaag maar mee begonnen, vooruit dan maar..
En ik moet zeggen het is wel een stuk leuker met haar mee:)

Vandaag borst en biceps. Eindelijk is de onverklaarbare spierpijn in de biceps over eens kijken wat ze aankunnen vandaag. Heel lang geleden dat ik borst fatsoenlijk getraind heb, dus was even afwachten hoe het zou gaan. Ook voor de eerste keer dat ik het aantal herhalingen en kilo’s precies bijhoud tijdens mn training op de laptop ivm contest logje!

Dumbbell Bench press
8 x 13kg
8 x 13 kg
10 x 13 kg
9 x 13kg
Incline dumbbell press
10 x 10,5 kg
10 x 10,5 kg
10x 10,5 kg
8 x 10,5 kg (ik wilde er 10 doen maar ging echt niet meer)

Dumbbell biceps curl
10 x 10,5 kg
10 x 10,5 kg
15 x 10,5 kg
12 x 10,5 kg

Dumbbell Hammer curl (langzaam uitgevoerd)
8 x 8,5 kg
8 x 8,5 kg
10 x 8,5 kg
10 x 8,5kg

Underhand chin-ups (unassisted)
5 x BW
3,5 x BW (ogen ter hoogte van de stang)
3 x BW

Ik had me voorgenomen hierna nog buiten te gaan rennen, maar ik heb me toch bedacht.

Vandaag van de buurman die ff geen zin meer heeft in bodybuilding een lange halterstang en barbell en gewichten kunnen lenen voor de komende maanden, kan ik eindelijk beginnen met mijn superachtergebleven onderrug aan te pakken, want met die gewichten die ik aan dumbbells heb is dat nog niet echt gelukt. Yes!!

Laatst bewerkt:
Nette chin-ups!! Knap hoor.
Rest van de training ziet er ook goed uit!
Weer een voldaan gevoel nietwaar??:)

Ja lekker voldaan! Misschien komt dat euforische gevoel bij mij ook wel eens omdat ik wel eens met een pre-workout train, haha...

Ik zit nu met een glimlach te genieten van mn boterhammen met 3gebakken eieren ketchup en kipfilet!mmmmhhh

Hmm jammie..enjoy

Vanmorgen eerst gewerkt (bijbaantje in een rozenkas), thuis gegeten, na 1,5 uur PW erin en gethaibokst.

Behoorlijk diep gegaan qua conditie-->combinaties in intervallen + sparren

Met sparren behoorlijk hard op een blok getrapt, dr zit nu een deuk in mn scheenbeen, en hij wil maar niet uitdeuken??? Oja, en spierpijn in mn borstspieren van gisteren.

Ik ben wel heel traag, maar ik ben van de partij.:hello::wave:
Ik vind het heel leuk dat ik je kan volgen:D
Je ziet er goed uit:)

Thanks, leuk dat je me ook volgt!

Vandaag rust, alleen ff geskate met de hond. En ik heb mega-spierpijn in mn borstspieren au au.

Vandaag ff theorie-examens oefenen, morgen theorie-examen auto!!

Succes morgen! Mijn zoon (intelligent!) is nu al 3 x gezakt:mad::mad:
Oh en doe mij die borstspierpijn maar...hoe ik ook train, ik heb nooit dat voldane spierpijn gevoel in borst helaas:o

Yesss....theorie-examen rijbewijs B is binnen!!! 0 fout in de theorie en 2 in de gevaarherkenning!! So I'm happy.

Vandaag geen training, net alleen ff een beetje "tuin-fitness" gedaan= vriendin geholpen in de tuin met een paar stenen verplaatsen, boom verplaatst en takken afgezaagd.

Hier nog ff een fotootje met triceps (koud), die was er nog niet. Is ook de laatste tot einde contest. Ik hoop dan iets meer definitie te hebben.
30meitriceps2.jpg

Laatst bewerkt:
Wauw, mooie foto. Arm ziet er buff uit!
En gefeliciteerd met je theorie!

Gefeliciteerd met je theorie :D. Mooie armen :)

beetje laat, maarre Naooms doet ook mee!! haha succes i follow u!
und gefeliciteerd met het behalen van je theorie! Toppie!!

Flinke arm inderdaad. Van harte met het behalen van je theorie. Praktijk ook al gepland?

Flinke arm inderdaad. Van harte met het behalen van je theorie. Praktijk ook al gepland?
Nee, ik ga morgen mn rijschool ff bellen om de lessen in de laten plannen. Ik ga zo'n 10 daagse cursus doen en daarvoor moet je eerst je theorie hebben voordat ze je lessen in plannen. Ik denk dat ik midden juli begin, hopelijk is mn masterthesis dan af...als ik het maar voor 1 september heb ivm lease-auto van het werk.

Wauw! Mooi foto!!wil je nog buffer worden?:D

Terug
Naar boven