Fitness Seller

Miss Beachproof 2011 --Naomi

Bezoekers in dit topic

Wauw! Mooi foto!!wil je nog buffer worden?:D
Eigenlijk wel, ik zie me zelf nog niet als echt gespierd. Net zei visite bij mn moeder nog "zooww wat heb jij schouders gekregen" maar ik zie dat bij mezelf niet. Ik wil graag zo gespierd worden dat het ook wat is al je je spieren niet aanspant.
 
Zeker een mooie foto, al zeker duidelijk massa!
Ik denk trouwens dat je echt heule flinke massa moet hebben wil je het zo kunnen zien hoor onder de kleding..
Ik zou t ook wel willen maar mensen zeggen vaak alleen wat tegen mij als ik aan t trainen ben of blote armen heb maar anders helemaal noppo!
Maar you look good girl!

---------- Toegevoegd om 23:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:25 ----------

Oh enne nog gefeliciteerd!!
 
Eigenlijk moest ik van mezelf gisteravond de hele avond leren, maar ik kon me op een gegeven moment toch niet bedwingen om even snel beneden iets te doen. Gisteren voor het eerst DL met lange stang en 'echte' gewichten gedaan, ipv met dumbbells die ik voorheen alleen had. Ook BOR voor het eerst met barbell. Maar aangezien ik alleen schijven van 10kg heb kunnen lenen, kan ik niet nuanceren met de gewichten.

Wide grip chin up
2 x BW (oee yeahh eerste keer dat ik voor een tweede keer omhoog kom, maar ze zijn toch iets te zwaar om echt te reppen.

Underhand chin-up
5,5 x BW
4 x BW
4 x BW
3 x BW
1,8 x BW (haha iig bijna 2, maar toch net niet)

DeadliftDus voor het eerst met serieuze gewichten. Al is 40kg nog niet veel soeps. Gewichten zijn exclusief stang, ik moet die stang nog ff wegen.
8 x 40kg
8 x 40kg
8 x 40kg
7 x 40kg (pfiewww valt toch best tegen dat DL-en, is mn lichaam dus echt nog niet gewend, helemaal shaky, maar toch nog ff BOR)

BORGewicht is zonder barbell
12 x 20
10 x 20
10 x 20
10 x 20

Echt jammer dat ik niet meer kleinere gewichten erbij heb, want dit was eigenlijk weer te licht. Maar aangezien ik het gevoel had dat mn onderrug in brand stond na het DL-en was dit wel ff genoeg.

Toch blij dat ik nog ff ben wezen trainen.
 
Toch lekker getraind ja!
 
Lekker zeg, zo even tussen het leren door.

Al spierpijn van het deadliften?
 
Jaaa mijn god!! Ik dacht vanmorgen toen ik opstond...Zoww geen spierpijn...maar hoe langer ik wakker ben hoe meer spierpijn ik begin te voelen!! Zo 'zwaar' Dl-en was mn rug dus nog niet gewend!!! Maarja, ik ben iig blij dat ik nu kan beginnen met het fatsoenlijk trainen van mn onderrug.
 
Haha, ja, ken 't. Je kunt vast ook al zwaarder, maar pas de dagen erna kom je erachter dat dat toch niet zo'n goed plan is. :D
 
DL spierpijn vind ik echt vreselijk..soms weerhoudt het mij er zelfs van om de oefening te doen:o..Door deze contest wordt iedereen geloof ik wel fanatieker:D
 
Ohh, ik vind DL-spierpijn juist lekker! :D
 
Spierpijn of niet ik ga hard DL-en de komende tijd...die onderrug moet en zal groeien!!
amen
 
Echt jammer dat ik niet meer kleinere gewichten erbij heb, want dit was eigenlijk weer te licht. Maar aangezien ik het gevoel had dat mn onderrug in brand stond na het DL-en was dit wel ff genoeg.

Toch blij dat ik nog ff ben wezen trainen.

gewoon even bestellen via fitness-seller.nl, heb je ze zo in huis ;)
 
^I know, maar ik moet mn geld momenteel aan andere dingen besteden-->rijbewijs :(
 
^I know, maar ik moet mn geld momenteel aan andere dingen besteden-->rijbewijs :(

tja das ook belangrijk idd.. hoewel je voor 8 euro een schijfje van 5 kg hebt :o
 
Zal vast wel in je al in je log staan, maar dan moet ik alle pagina's door:p
Hoe combineer je KT met MT?
Ik vond het lastig, want dan had je mega spierpijn van KT en dan de volgende dag weer hard sparren.
Ik had het gevoel dat ik niet optimaal kon presteren. Snel leeg, enz.

Natuurlijk veel suc6.
 
kleine stang 8 kilo, grote 18 kilo.

Mijn spierpijn komt soms pas na twee dagen opzetten:o
Goed hoor de DL, nog een strakker buikje:), en de rest.
 
Zal vast wel in je al in je log staan, maar dan moet ik alle pagina's door:p
Hoe combineer je KT met MT?
Ik vond het lastig, want dan had je mega spierpijn van KT en dan de volgende dag weer hard sparren.
Ik had het gevoel dat ik niet optimaal kon presteren. Snel leeg, enz.

Natuurlijk veel suc6.
Hey,
Ja is niet altijd even makkelijk te combineren. Als ik bijvoorbeeld spierpijn heb in mn benen is het echt niet fijn om lowkicks te ontvangen. Hetzelfde geldt voor lange combinaties maken met spierpijn in mn schouders, triceps, biceps...Dan heb je idd het gevoel dat je snel leeg bent en niet vol kunt gaan, daar heb ik ook altijd een hekel aan, want ik wil wel, maar 't gaat dan gewoon echt niet!

Ik heb dan ook geen vast schema qua spiergroepen die ik train met KT, ik kijk gewoon waar ik geen last van heb. De komende weken doe ik echter bijna alleen KT thuis denk ik, aangezien ik het anders niet gedraaid krijg met afstuderen en tentamens.
 
Pfoe nog steeds hele erge spierpijn in mn rug! Hele dag geleerd en toch maar weer ff beneden een beetje getraind! Kword er zo onrustig van van dat stilzitten, :eek::eek::eek:<-- zo'n gevoel ongeveer

Military press Exlcusief gewicht barbell
8 x 20kg
8 x 20kg
7 x 20kg
6 x 20kg
4 x 20kg

Dumbbell lateral raises
8 x 7kg
8 x 7kg (toch te zwaar om netjes uit te voeren, 1kilotje minder dan maar)
12 x 6kg
10 x 6kg
7 x 6kg

Barbell rear delt row exclusief gewicht barbell
10 x 20kg
10 x 20kg
10 x 20kg
10 x 20kg (kleine pauze bij de 7)

Man ik heb echt nog erge last van de spierpijn van het deadliften...alleen omdat ik de hele dag al zin had in side bends die nog ff gedaan

Dumbbell Side Bends
10 x 22,5kg
10 x 22,5kg
10 22,5 kg
10 x 22,5kg

Zo nu op naar mn shakeje en daarna kleine pizza met een heel blikje tonijn..mmmhhhh
 
Sterke mp zeg. En knap om je schouders te trainen na een dag studeren, bij mij zit mn nek en traps dan echt helemaal vast, heel vervelend. Maar wel lekkere oefeningen om een dag naar uit te kijken!
 
Goed bezig, lekker dat de gym onder je zit:0
 
^is niet egt een gym hoor. We hebben gewoon thuis het een en ander in de tuinkamer staan om mee te trainen.
 
Back
Naar boven