Fitness Seller

Contest Log (v) Miss Beachproof 2011 --Naomi

Goed hoor, weet je het gewicht van de bb niet of gaat het je puur om de schijven?

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb die barbell pas kunnen lenen van een bb-ende buurman, en moet dat ding dus nog ff wegen, kben hem vergeten te vragen wat hij weegt. De volgende training zal ik de totaalgewichten vermelden!;)

Ik heb die barbell pas kunnen lenen van een bb-ende buurman, en moet dat ding dus nog ff wegen, kben hem vergeten te vragen wat hij weegt. De volgende training zal ik de totaalgewichten vermelden!;)

Weegschaal + Naomi=xxkg, weegschaal + Naomi + bb =xxkg, laatste kg's - eerste = gewicht bb:)

Hongerrrr....ik dacht deze week al iets minder te hebben gegeten, maar ben 0,0 kwijt. Dus vandaag alleen vanmorgen Kh (brinta) gegeten en de rest van de dag alleen eieren, kip en spinazie gegeten. Ik neem alleen zo voor de cardio ff een banaan door de shake voor de koolhydaten want ik voel me echt slap!!

Zometeen dus ff mezelf echt afbeulen met een cardio sessie!! Heb dr zin an! Ik weet niet of jullie de Insanity dvd's kennen van Shaun T...zo niet, neem maar van mij aan dat het best heavy is als je alles uitvoert zoals 't moet. Ben benieuwd of ik het vol ga houden!

Aan t cutten dus. Wanneer heb je weer een wedstrijd?

Staat nog niks vast, maar ik wil vast kijken op welk gewicht ik kan komen, zonder kracht ed te verliezen. En ik erger me dood aan het vet wat er op mn benen is bijgekomen, dat is eigenlijk ook de enige plaats waar het erbij is gekomen tijdens het cleanbulken. Dit thaiboks-seizoen zal het niks meer worden, ivm met afstuderen enzo, en ik ga alleen de ring in als ik 100% ben. Dus ik hoop aan het begin van het volgende seizoen (na de zomer) weer de ring in te stappen.

PS moet nog steeds aan mn cardio beginnen, maar het de finale van roland garros is zo spannend haha

Zojuist helemaal doodgegaan en voor mijn gevoel 80duizend kcal verbrand met de Insanity workout-->Max Interval Circuit (gedownload van internet)

Eerst warming up en stretching, daarna setjes van 4 oefeningen achter elkaar die 3x herhaalt worden. Met iedere herhaling gaat de intensiteit omhoog, het eerste rondje is 4 minuten, het tweede 3 minuten, het derde ook 3 minuten. In het totaal zijn er 3 setjes met 4 oefeningen.

Niet van alle namen meteen duidelijk is wat de oefening is, maar voor de volledigheid ook ff alle exercises
Eerste set van oefeningen: Pedal/Power Lunges, Ski Abs and Jacks, Power Strikes and Frog Jumps.
Tweede set oefeningen: Hook Jumps, High Knees with Twist, High/Low Jab with Squats and Floor Switch Kicks.
Derde set oefeningen: Side Suicide Jumps, Squat Hooks, Full Body Drills and Plank Punches.

Wat staat er verder nog op het menu vandaag
-kip
-tonijn met groene pepers en 0,3%mayo
-kwark
-paar nootjes

Dat is dus wel gelijk heel heftig cutten! Volgens mij wil je echt weer naar 55 kilo:eek:..ik kan dat eigenlijk niet zeggen, maar ik vind iets meer gewicht ( zeker omdat je veel spiermassa hebt en al een behoorlijk laag vetpercentage) wel mooier. Iets meer gedefineerd spiervolume is mooier dan zichtbare spieren zonder volume bedoel ik dan.

Succes met je scriptie trouwens...ik ben nooit helemaal afgestudeerd omdat ik het niet kon opbrengen om mijn scriptie te schrijven:o( dat zijn van die kleine dingem die ik wel anders zou doen als ik mijn leven opnieuw kon beginnen:D).

Nou echt heftig cutten valt wel mee, dit is ff een dagje zonder koolhydraten haha. Ofja zonder is het ook niet echt 300ml brinta en een banaan heb ik wel gegeten. Verder ik eet veel te graag boterhammen met kipfilet en ei, en rijst etc. Dus morgen eet ik gewoon weer boterhammen enzo

Ik vind mn UB ook wel goed zo, maar je hebt mn benen waarschijnlijk niet goed gezien. Daar is zo goed als geen definitie te zien, en zijkant bovenbenen/billen is eigenlijk de enige plek waar echt vet is bijgekomen tijdens het cleanbulken, dus ik hoop ook dat het er alleen daar afgaat. En aangezien ik de komende tijd mn onderrug ook graag bij wil trekken zal ik toch echt genoeg moeten blijven eten!

Wel jammer dat je nooit bent afgestudeerd! Welke studie deed je?

Laatst bewerkt:
Eet je alleen brinta als ontbijt? Of ook eiwitten?
En inderdaad een insane workout!!!
Wat studeer jij eigenlijk?

Ik ontbijt altijd alleen met melk en brinta. In het weekend wel eens met gebakken eieren en brood.

Eerst heb ik mn bachelor International Business aan de Universiteit van Tilburg gehaald, en nu volg ik daar de Master Accounting, als mn scriptie af is mag ik afstuderen. Hierna ga ik nog een post-master tot registeraccountant doen, maar dat is maar 1 dagje in de week nog ongeveer 3 jaar! De rest van de dagen ga ik werken, gelukkig heb ik al een baan voor onbepaalde tijd vanaf 1 september bij een van de big 4, dus daar hoef ik me geen zorgen meer over te maken alleen nog die scriptie pffffff

Is 55 niet te laag om dat als doel te hebben???
Volgens mij kan jij juist een beetje aan de bulk(ondanks je benen)

@sue, wat eet jij dan nog meer voor je ontbijtje???

Wow, je bent dus aardig aan de studie..knap koppie dus:)
En ik ka mij idd goed voorstellen dat zo'n workout killing is..pfff goed gedaan!

Ja ik denk dat 55 ook wel een beetje te ambitieus is, aangezien er veel meer spiermassa bij is gekomen dan vet. Achja ik zie wel wat er gebeurt. Als ik niet zou thaiboksen zou het me geen fl**ker uitmaken wat de weegschaal zegt. Maar als ik de kilo's een beetje laag hou, heb ik meestal een lengte-voordeel, omdat de meeste toch iets 'dikker' zijn dan ik.

Yep, dat kan ik mij ook goed voorstellen.
Zit je gelijk in een veel hogere gewichtsklasse dan???

Ja das altijd lastige keuze die je moet maken dan hé..tja en thaiboksen en bb..hmm niet echt eeen super combi hahaha in die zin dan;)

Aan de andere kant, die spiermassa is natuurlijk ook actieve massa, ik ben wel sterker geworden dus kan waarschijnlijk een hogere klasse wel aan, maar heb die switch in mn hoofd nog niet echt gemaakt denk ik.
Komt misschien omdat het verschil met een paar maanden geleden best groot is, ik heb jaren veel minder gewogen en dan in een relatief korte tijd best wat spiermassa erbij, daardoor zie ik mezelf nog als een kleintje.

vergelijking2008-2011-1.jpg

Laatst bewerkt:
Je zal zien als je wel die overstap heb gemaakt dat t ook voor meer rust zal zorgen! Geen gedoe met ik moet zo en zoveel wegen etc etc..

Het verschil zie je heel goed:), misschien toch een stapje hoger.
Wie niet waagt wie niet wint:):)

Terug
Naar boven