Fitness Seller

Contest Log (v) Miss H Beachproof log

• Topic Starter Topic Starter
Je bent lekker op tempo met hardlopen :)

Ja ik moet zeggen t gaat best lekker..
Morgen moet ik even kijken hoe ik de dag inplan, want we gaan niet naar de Gym, that's for sure..
We gaan lekker varen, beetje zwemmen etc..heerlijk:D
Maar ik voel mij ook niet zo heel tof, veel verkouden etc..
Ik merk t gelijk aan mijn lijf want ik hou giga vocht vast!:(
Terwijl mijn voeding hartstikke goed gaat want ik eet al deze hele week geen brood meer maar rijst..
Maar goed, zal wel weer loslopen..

Lekker uitrusten en genieten meid.
Vocht kan ook zijn van wat anders dan brood.

Verkoudheid heerst nogal:(. Ik heb wat last van een loopneus, heel irritant tijdens sporten. Gelukkig hebben ze in de sportschool genoeg papier hangen :) Veel plezier met varen

Oee lekker varen en zwemmen!! Enjoy!

toch niet varen:( die kleine is ziek en moeders gaat er achter aan ben ik bang:(

:( Vervelend zeg :(
Beterschap voor allebei!!

Ahh, wat jammer..

Dat is balen met zulke mooie dagen. veel sterke en rust samen lekker uit:o:)

:( Vervelend zeg :(
Beterschap voor allebei!!
Dank u, echt doorzetten wil t niet maar over is het ook nog niet helemaal..:rolleyes:

ja was echt flink balen..:(

Dat is balen met zulke mooie dagen. veel sterke en rust samen lekker uit:o:)
dank u, en dat hebben we ook echt even gedaan...

Ik ben nog niet helemaal lekker maar ga straks toch weer even rondje hardlopen..

Nu had ik een vraagje..miss heel dom, maar ik kan het ff niet vinden op t forum..

Mijn lichaam reageert momenteel door lekker vast te gaan houden en van de bijna 3kg die ik kwijt was ben ik nu weer 1.7kg weer omhoog:(
Dit had ik in voorbereiding ook maar nu zit ik te denken aan een hoge kh dag en dan laag..maar ik weet nou niet meer precies hoe t zat..
Kan iemand mij klein zetje in goede richting geven.
Ik denk dat mijn lichaam zich heel snel aanpast aan de hoeveelheid eten die die binnen krijgt..
Ik word er super frusty van in elk geval..:mad:
Ik had al bij verschillende topics gekeken maar ik kan t niet vinden..kan mij toch herinneren dat ik hier zoiets heb gelezen???

Hey beterschap nog!
Ja, snap dat je er frusty van wordt...
Wat wil je precies weten? Kan me van vorig jaar herinneren dat ik 2 lage kh dagen had en 1 hoge... maar ook bij lage kh dagen bij vrijwel elke maaltijd wel iets van kh maar wel minimaal.

Misschien stom, maar ik hou nu vocht vast. Heel simpel, het is warm, waarschijnlijk is het morgen of maandag weer minder als de temperaturen dalen:o

Hey beterschap nog!
Ja, snap dat je er frusty van wordt...
Wat wil je precies weten? Kan me van vorig jaar herinneren dat ik 2 lage kh dagen had en 1 hoge... maar ook bij lage kh dagen bij vrijwel elke maaltijd wel iets van kh maar wel minimaal.

Dank je, ja ik bedoel hoe hoog of hoe laag je dan in je kh's moet zitten ongeveer..
En wat neem je dan bv voor een training?? Anders gaat die er ook onder lijden gok ik..
Vorig jaar heb ik in 3 mnd tijd(wedstrijdvoorbereiding 3 x een aanpassing gehad in mijn dieet) dat werkt niet optimaal want mijn lichaam went eraan wat resluteerde in 5kg aankomen een maand voor de wedstrijd..ik hield t opeens allemaal vast??! Dan wil ik nu dus eigenlijk s proberen of ik mijn lichaam beetje kan foppen als t ware..

Misschien stom, maar ik hou nu vocht vast. Heel simpel, het is warm, waarschijnlijk is het morgen of maandag weer minder als de temperaturen dalen:o

Ja miss, maar mijn lijf is wel gewoon raar en dan ben ik er weer bang voor dat t extreem lang duurt ofzo..
:mad:
'
Ik heb zooo netjes gegeten de laatste tijd..geen brood maar rijst, broccoli etc en dan dit..nou dan ben ik echt in staat om er mee te stoppen hoor..
Maar goed, ik ga straks weer even stukkie hardlopen..beetje frustratie achterlaten daar:(

Pff vervelend Miss! Maar misschien toch de warmte! Ik hoop met je mee!:D

Ik heb zooo netjes gegeten de laatste tijd..geen brood maar rijst, broccoli etc en dan dit..nou dan ben ik echt in staat om er mee te stoppen hoor..
Maar goed, ik ga straks weer even stukkie hardlopen..beetje frustratie achterlaten daar:(
Nee joh...ni stoppe...gewoon koppie omhoog en verder. Je weet iig dat het geen vet is wat erbij is gekomen, dus het komt vanzelf wel weer goed!

Mijn lichaam reageert momenteel door lekker vast te gaan houden en van de bijna 3kg die ik kwijt was ben ik nu weer 1.7kg weer omhoog:(
Dit had ik in voorbereiding ook maar nu zit ik te denken aan een hoge kh dag en dan laag..maar ik weet nou niet meer precies hoe t zat..
Kan iemand mij klein zetje in goede richting geven.
Ik denk dat mijn lichaam zich heel snel aanpast aan de hoeveelheid eten die die binnen krijgt..
Ik word er super frusty van in elk geval..:mad:
Ik had al bij verschillende topics gekeken maar ik kan t niet vinden..kan mij toch herinneren dat ik hier zoiets heb gelezen???

Carb cycling? Hoge carbs op trainingsdagen, en lage carbs op rustdagen?

@naomi Ja je hebt ook gelijk..even een dipje maar we zijn er weer:) thnx

@sanne Ja alleen hoe doe je dat dan als je wel 5x in de week traint? Ik noem Maar wat en hoe laag is laag in kh.'s?

Hoe ik het deed was als ik trainde nam ik in de ochtend havermout met whey en rozijntjes. De rest van de dag low-carb maar wel 1 keer 250 gr kwark (bevat maar 10 kh dus valt wel mee) en dan 1,5 uur voor het trainen nam ik rond de 40 gr volkoren pasta met saus en groente.
En daarna alleen eieren en voor het slapen kwark. Tussen de training en voor de rest wel een whey shake en dextrose, dat wel.

Op rustdagen liet ik de havermout en pasta weg, en iets meer vetten eten dan. Heeft bij mij al een stuk geholpen alleen bij mij ligt alles in de war vanwege dat ik niet kan trainen eventjes... Vond het wel een relaxt eetschema, vooral als je gek bent van pasta en die zilvervlies rijst beetje zat bent!

Laatst bewerkt:
@skatermarvin Ja ik hoop ook heel hard mee;) bedankt Haha

okee zoiets dus..Ja eigenlijk zitten overal wel kh's in natuurlijk.bedankt. Ik ben t vandaag even aan t uit puzzelen..thnxx

top figuur al zag ik! succes

Terug
Naar boven