AndroidHealthClinic

Contest Log (v) Miss H Beachproof log

• Topic Starter Topic Starter
whaha lol:p

Ik train tegenwoordig in een oude van dagen gym:D..nooit geen ergeernis meer. Alleen zijn altijd alle cardio apparaten bezet; maar is een mooi excuus om geen cardio te doen:)...
Ga je nu trouwens 2 dagen low carb, 1 dag gewoon doen?..ik doe deze week (5 vsn de 7 dagen) 's avonds geen of weinig carbs. Bevalt tot nu toe goed:)

oude van dagen gym vond ik heerlijk. Maar het is nu te ver weg helaas:( maar Ja t plan is 2dagen low carb en 1 dag wat hoger. Ben benieuwd:) zo blijf je maar zoeken en zoeken;)

hahaha, was wel grappig aan de bar he

k*t SHRUGS VERGETEN, hahahaha

Toch top getrained, mn bench komt al in de buurt he! ooit ga ik zo sterk als jij worden :D

Haha Ja ik baalde echt als een stekker man. :( maar als je lekker zo door gaat komt dat helemaal goed! Je bench was echt netjes vandaag!

Hahaha ja was t maar waar..haha..zou eigenlijk wel gewoon moeten!! maar ja..helaas pindakaas.. ohh pindakaas..hmmmmmm
Is al voor mijn gevoel eeuwen geleden..lol

Ja ik doe mijn best:p

Mijn kereltje net ruzie in de gym met één of andere kapsonestrut..
Mevr hield 3 bankjes bezet, mannetje vraagt (waar zijn haar handdoekje,fles etc over gedrapeerd heeft) of hij t bankje kan gebruiken??!
Zegt ze: je ziet toch dat mijn spulletjes erop staan??
terwijl ze met hele andere dingen bezig is..
En bankje niet nodig heeft..
Hij zegt heel gauw je spullen eraf..
Okee hij t bankje..zij een kop als een oorwurm.
Hij is bezig in de smith..zij ernaast de buikspieren aan t doen..
staat een bankje blijkbaar voor madam in de weg..
Mannetje kijkt ff andere kant op,rustpauze tussen de set, schuift zij dat bankje in de smith??
WTF, zeg..ik weet t niet hoor..maar die denkt zeker dat de gym van haar is>>mafketel..
Jullie ook wel s van dit soort vreemde figuren in jullie gym??:p
Ik heb gelukkig geen last van, altijd rustig op de tijdstippen dat ik train..

Heel verhaal, vond t wel een soort van grappig ff te vertellen:D

:roflol: @ Pindakaas :heart:

Had je dat borderline geval niet ff een gooi kunnen geven? Gewoon zo hup weg ermee? :)

Haha ik was er zelf niet bij..hij ging na mij trainen ivm die kleine en toen kwam hij met dit verhaal terug..maar ik weet wie t is en ze loopt alleen maar aandacht te trekken. K*tkind:p trainen heeft ze ook nog nooit van gehoord..maar hoe ik mijn mannetje beetje inschat tijdens trainen..is ie niet de meest tactische geweest hoor..whaha;)

Hahaha ja was t maar waar..haha..zou eigenlijk wel gewoon moeten!! maar ja..helaas pindakaas.. ohh pindakaas..hmmmmmm
Is al voor mijn gevoel eeuwen geleden..lol

Ja ik doe mijn best:p

Mijn kereltje net ruzie in de gym met één of andere kapsonestrut..
Mevr hield 3 bankjes bezet, mannetje vraagt (waar zijn haar handdoekje,fles etc over gedrapeerd heeft) of hij t bankje kan gebruiken??!
Zegt ze: je ziet toch dat mijn spulletjes erop staan??
terwijl ze met hele andere dingen bezig is..
En bankje niet nodig heeft..
Hij zegt heel gauw je spullen eraf..
Okee hij t bankje..zij een kop als een oorwurm.
Hij is bezig in de smith..zij ernaast de buikspieren aan t doen..
staat een bankje blijkbaar voor madam in de weg..
Mannetje kijkt ff andere kant op,rustpauze tussen de set, schuift zij dat bankje in de smith??
WTF, zeg..ik weet t niet hoor..maar die denkt zeker dat de gym van haar is>>mafketel..
Jullie ook wel s van dit soort vreemde figuren in jullie gym??:p
Ik heb gelukkig geen last van, altijd rustig op de tijdstippen dat ik train..

Heel verhaal, vond t wel een soort van grappig ff te vertellen:D

Sommige mensen zijn ook echt niet lekker he:P

Hehe daarom train ik lekker thuis.. :) Geen cortisol verhogende personen die me lastig vallen..

Ja dan heb je er idd geen last van nee..ach gelukkig komt t niet zo vaak voor:)

Miss H...ik beken..ik was verkleed als vrouw in jullie gym om lekker te zieken..;)

Ik train tegenwoordig in een oude van dagen gym:D..nooit geen ergeernis meer. Alleen zijn altijd alle cardio apparaten bezet; maar is een mooi excuus om geen cardio te doen:)...
Ga je nu trouwens 2 dagen low carb, 1 dag gewoon doen?..ik doe deze week (5 vsn de 7 dagen) 's avonds geen of weinig carbs. Bevalt tot nu toe goed:)

oude van dagen gym vond ik heerlijk. Maar het is nu te ver weg helaas:( maar Ja t plan is 2dagen low carb en 1 dag wat hoger. Ben benieuwd:) zo blijf je maar zoeken en zoeken;)

ik train in zo'n health center , maar op de tijden wanneer ik train in de ochtend dus schiet de leeftijd altijd enorm omhoog
ideaal want ik kan altijd overal bij - nadeel is wel een spotter is er bijna niet te vinden :D

Miss H...ik beken..ik was verkleed als vrouw in jullie gym om lekker te zieken..;)
Ohh, ik ben geschokt..dat had ik niet van je verwacht..:eek::p

Dank je wel Peetje:)

ik train in zo'n health center , maar op de tijden wanneer ik train in de ochtend dus schiet de leeftijd altijd enorm omhoog
ideaal want ik kan altijd overal bij - nadeel is wel een spotter is er bijna niet te vinden :D

Tja elke voordeel heeft ook zn nadeel..maar dan maar zonder spotter..kan je tenminste wel alles doen, zonder dat er look a' like bbuilders aanwezig zijn..:p;)

Vandaag las ik lekker wat te junken in..mjammie..ik vind dat ik dat wel verdiend heb..
Gister en vandaag alweer veel gelopen met de hond..niet hardlopen maar wel wandelingen van zo'n 45min in de duinen..it count for something right;)
Morgen met die kleine jongen naar sppeltuin eerst wandelen met hondje en dan met die kleine de speeltuin in, ben je ook zat actief toch:p
Anyway maandag weer trainen..
Ik kan niet wachten als ik straks weer gewoon weer een schema van 5x kan aanhouden, vind ik toch het lekkerst..

Wel even melden wat je gesnoept hebt:-)):-))

Af en toe is dat echt lekker idd, lekker wandelen met de hond:)

Wel even melden wat je gesnoept hebt:-)):-))
Oh een heerlijke pannekoek met kaas en spek in het pannekoekenhuis..:p en nog wat honingdropjes..
Zoooo lekkerrrrr
En overdag gewoon netjes mijn bruine bol met kipfilet..hoewel een patatje wel heel aanlokkelijk was heb ik m niet genomen..

Af en toe is dat echt lekker idd, lekker wandelen met de hond:)
Ja heerlijk, elke dag gaan we zoieso 1x per dag naar het bos..en als het toelaat 2x..en een keer of 2 a 3 keer per week naar de duinen ofzo..
Gisteren bij Austerlitz geweest en daar kan je ook heerlijk wandelen en er was een speeltuin voor die kleine jongen dus 2 vliegen in 1 klap..

Vandaag om 16u trainen..ik moet werken van 10 tot 16 en dan gooi ik de sportschool dicht en gooi ik er even een prive-sessie tegenaan! Heerlijk geen klanten erbij en de muziek knalhard!!!
Borst dag vandaag!!

Oh een heerlijke pannekoek met kaas en spek in het pannekoekenhuis..:p en nog wat honingdropjes..
Zoooo lekkerrrrr
En overdag gewoon netjes mijn bruine bol met kipfilet..hoewel een patatje wel heel aanlokkelijk was heb ik m niet genomen..

Ja heerlijk, elke dag gaan we zoieso 1x per dag naar het bos..en als het toelaat 2x..en een keer of 2 a 3 keer per week naar de duinen ofzo..
Gisteren bij Austerlitz geweest en daar kan je ook heerlijk wandelen en er was een speeltuin voor die kleine jongen dus 2 vliegen in 1 klap..

Vandaag om 16u trainen..ik moet werken van 10 tot 16 en dan gooi ik de sportschool dicht en gooi ik er even een prive-sessie tegenaan! Heerlijk geen klanten erbij en de muziek knalhard!!!
Borst dag vandaag!!

Haha, superchill! :D Train ze! En lekker joh, die pannenkoek!

Dat is wel heel relax zeg. Ik wist niet dat je in de sportschool werkte:):). Nu snap ik je stats ook beter:)
Enne die pannekoek klinkt wel heel lekker. in een pannehoekenhuis zijn ze echt wel beter en groter:) dan thuis:)

Terug
Naar boven