Miss H
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 733
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 69kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
..nooit geen ergeernis meer. Alleen zijn altijd alle cardio apparaten bezet; maar is een mooi excuus om geen cardio te doen
...
Hahaha ja was t maar waar..haha..zou eigenlijk wel gewoon moeten!! maar ja..helaas pindakaas.. ohh pindakaas..hmmmmmm
Is al voor mijn gevoel eeuwen geleden..lol
Ja ik doe mijn best
Mijn kereltje net ruzie in de gym met één of andere kapsonestrut..
Mevr hield 3 bankjes bezet, mannetje vraagt (waar zijn haar handdoekje,fles etc over gedrapeerd heeft) of hij t bankje kan gebruiken??!
Zegt ze: je ziet toch dat mijn spulletjes erop staan??
terwijl ze met hele andere dingen bezig is..
En bankje niet nodig heeft..
Hij zegt heel gauw je spullen eraf..
Okee hij t bankje..zij een kop als een oorwurm.
Hij is bezig in de smith..zij ernaast de buikspieren aan t doen..
staat een bankje blijkbaar voor madam in de weg..
Mannetje kijkt ff andere kant op,rustpauze tussen de set, schuift zij dat bankje in de smith??
WTF, zeg..ik weet t niet hoor..maar die denkt zeker dat de gym van haar is>>mafketel..
Jullie ook wel s van dit soort vreemde figuren in jullie gym??
Ik heb gelukkig geen last van, altijd rustig op de tijdstippen dat ik train..
Heel verhaal, vond t wel een soort van grappig ff te vertellen![]()
@ Pindakaas 

trainen heeft ze ook nog nooit van gehoord..maar hoe ik mijn mannetje beetje inschat tijdens trainen..is ie niet de meest tactische geweest hoor..whaha
Haha Ja ik baalde echt als een stekker man.maar als je lekker zo door gaat komt dat helemaal goed! Je bench was echt netjes vandaag!
Hahaha ja was t maar waar..haha..zou eigenlijk wel gewoon moeten!! maar ja..helaas pindakaas.. ohh pindakaas..hmmmmmm
Is al voor mijn gevoel eeuwen geleden..lol
Ja ik doe mijn best
Mijn kereltje net ruzie in de gym met één of andere kapsonestrut..
Mevr hield 3 bankjes bezet, mannetje vraagt (waar zijn haar handdoekje,fles etc over gedrapeerd heeft) of hij t bankje kan gebruiken??!
Zegt ze: je ziet toch dat mijn spulletjes erop staan??
terwijl ze met hele andere dingen bezig is..
En bankje niet nodig heeft..
Hij zegt heel gauw je spullen eraf..
Okee hij t bankje..zij een kop als een oorwurm.
Hij is bezig in de smith..zij ernaast de buikspieren aan t doen..
staat een bankje blijkbaar voor madam in de weg..
Mannetje kijkt ff andere kant op,rustpauze tussen de set, schuift zij dat bankje in de smith??
WTF, zeg..ik weet t niet hoor..maar die denkt zeker dat de gym van haar is>>mafketel..
Jullie ook wel s van dit soort vreemde figuren in jullie gym??
Ik heb gelukkig geen last van, altijd rustig op de tijdstippen dat ik train..
Heel verhaal, vond t wel een soort van grappig ff te vertellen![]()

Ik train tegenwoordig in een oude van dagen gym..nooit geen ergeernis meer. Alleen zijn altijd alle cardio apparaten bezet; maar is een mooi excuus om geen cardio te doen
...
Ga je nu trouwens 2 dagen low carb, 1 dag gewoon doen?..ik doe deze week (5 vsn de 7 dagen) 's avonds geen of weinig carbs. Bevalt tot nu toe goed![]()
oude van dagen gym vond ik heerlijk. Maar het is nu te ver weg helaasmaar Ja t plan is 2dagen low carb en 1 dag wat hoger. Ben benieuwd
zo blijf je maar zoeken en zoeken
![]()

Ohh, ik ben geschokt..dat had ik niet van je verwacht..Miss H...ik beken..ik was verkleed als vrouw in jullie gym om lekker te zieken..![]()

Dank je wel Peetje

ik train in zo'n health center , maar op de tijden wanneer ik train in de ochtend dus schiet de leeftijd altijd enorm omhoog
ideaal want ik kan altijd overal bij - nadeel is wel een spotter is er bijna niet te vinden![]()

Oh een heerlijke pannekoek met kaas en spek in het pannekoekenhuis..
en nog wat honingdropjes..Ja heerlijk, elke dag gaan we zoieso 1x per dag naar het bos..en als het toelaat 2x..en een keer of 2 a 3 keer per week naar de duinen ofzo..Af en toe is dat echt lekker idd, lekker wandelen met de hond![]()
Oh een heerlijke pannekoek met kaas en spek in het pannekoekenhuis..en nog wat honingdropjes..
Zoooo lekkerrrrr
En overdag gewoon netjes mijn bruine bol met kipfilet..hoewel een patatje wel heel aanlokkelijk was heb ik m niet genomen..
Ja heerlijk, elke dag gaan we zoieso 1x per dag naar het bos..en als het toelaat 2x..en een keer of 2 a 3 keer per week naar de duinen ofzo..
Gisteren bij Austerlitz geweest en daar kan je ook heerlijk wandelen en er was een speeltuin voor die kleine jongen dus 2 vliegen in 1 klap..
Vandaag om 16u trainen..ik moet werken van 10 tot 16 en dan gooi ik de sportschool dicht en gooi ik er even een prive-sessie tegenaan! Heerlijk geen klanten erbij en de muziek knalhard!!!
Borst dag vandaag!!
Train ze! En lekker joh, die pannenkoek!