Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Her en der optrekken doe ik ook altijd...als ik van de keuken naar de kamer loop hebben we hele dikke kozijnen om de doorgang, dus daar kan ik altijd mooi aan hangen. En ik heb nog zo'n stang tussen de deur. Dus mij zie je geregeld in huis ergens aan hangen haha!hm okee Ja 1 miss 2x lukt me wel maar ik denk dan van ik kan t beter correct uitvoeren dan iedere keer 1a 2 keer..maar her en der optrekken is ook een idee.moet ik wel even gaan nadenkenlol..ik zie me al gaan
![]()
Mmmmm lekker nootjes. Ik houd heel erg van pecannoten maargoed die zijn dan weer vetter dan walnoten en cashews zeker?![]()
Maar met die 1400 kcal van jou mag er best wat meer naar binnen.

Mooi hoor die press. enne die lunges is al zwaar als ik eraan denk
. Mooi hoor.
Optie: Volgende keer even tegen de klant zeggen: Heeft u een moment geduld a.u.b![]()
Ja ik doe mijn best

)en een beetje zichzelf aan het bewonderen
.

.. En gisteren zei ik tegen een meid dat haar techniek niet goed is met de squat. Ze ging met haar knieen naarvoren toe, maar die keek niet zo vrolijk toen ik dat zei. Het is maar een tip, zei ik 
Haha het irritatie log ach weer s wat anders
maar hoe kan jij haar Nou in dr string zien? Kleed jij je om in de dames kleedkamer?en Ja als ze een rare kop trekken als je een tip heeft zou ik er ook al klaar mee zijn. Stelletje chaggis
altijd die vrouwen hé
![]()
. Zij zit altijd op dezelfde plaats en precies in mijn zicht. Ik vind het wel grappig om te zien
Vrouwen zijn vrouwen he, hebben altijd wel wat te zeuren 
foutje..tigercatty ik had mijn antwoord geschreven maar ik dacht dat jij feyoso wasdus mijn antwoord klopt niet helemaal en ik zit nu op mijn telefoon en kan niet veranderen..vandaar
![]()

Hij is bezig in de smith..zij ernaast de buikspieren aan t doen..
staat een bankje blijkbaar voor madam in de weg..
Mannetje kijkt ff andere kant op,rustpauze tussen de set, schuift zij dat bankje in de smith??