XXL Nutrition

Contest Log (v) Miss H Beachproof log

Mmmmm lekker nootjes. Ik houd heel erg van pecannoten maargoed die zijn dan weer vetter dan walnoten en cashews zeker? :(

• Topic Starter Topic Starter
Ja is ook heerlijk.. Maar ook in de cut? Dan ben ik weer gauw bang dat t weer aan plaat als vet..:s en hoeveel zou je als vrouw moeten nemen per dag of week..?

---------- Post added di 7 jun 2011 at 23:17 ----------

Oh dat weet ik niet hoor sanne..ik eet eigenlijk als ik noten eet alleen walnoten..waarom, geen idee..
Leuke avatar trouwens;)

ik probeer in de cut zoveel mogelijk van de nootjes af te blijven, vind MCT-olie altijd wel goede toevoeging in mijn shakes als vervanger voor de nootjes. Iets minder energierijk maar beter voor de vetbranding.

Gebruik ze in de cut ook, geen probleem. Zit dan ook op low carb, medium fats, high protein

hm okee Ja 1 miss 2x lukt me wel maar ik denk dan van ik kan t beter correct uitvoeren dan iedere keer 1a 2 keer..maar her en der optrekken is ook een idee.moet ik wel even gaan nadenken:) lol..ik zie me al gaan;)
Her en der optrekken doe ik ook altijd...als ik van de keuken naar de kamer loop hebben we hele dikke kozijnen om de doorgang, dus daar kan ik altijd mooi aan hangen. En ik heb nog zo'n stang tussen de deur. Dus mij zie je geregeld in huis ergens aan hangen haha!

Mmmmm lekker nootjes. Ik houd heel erg van pecannoten maargoed die zijn dan weer vetter dan walnoten en cashews zeker? :(

Dat zou je eigenlijk niks uit moeten maken, 1 van de grootste redenen dat je noten eet is juist om de goede vetten, dus dan maakt een klein beetje extra van die goede vetten toch niet uit. Want zelfs al zou de ene soort noten per 100 g inderdaad ietsje meer vetten bevatten dan de andere, bij de hoeveelheid die je meestal eet is dat verschil natuurlijk alweer een stuk kleiner.

Zou zelf gewoon gaan voor afwisseling, dan krijg je het beste van alle verschillende soorten noten binnen (vitaminen, mineralen, etc). En als je pecannoten echt veel lekkerder vindt dan andere soorten, maar per se niet meer vet binnen wil krijgen, dan eet je toch 1-2 nootjes minder :p Maar met die 1400 kcal van jou mag er best wat meer naar binnen.

Maar inderdaad, pecannoten zijn ietsje vetter dan walnoten en cashewnoten :D
Vetgehalte van enkele noten: pecan > walnoot = hazelnoot > amandel > cashew

Nou ik heb vanmorgen door mijn kwark 1 kiwi gedaan en 1 handje hazelnoten:) Oh lekker zeg! Ik ga nu mijn tilapia in de oven gooien..ik heb honger..en rijst! Ja carbs komt t maar:) thnx allemaal voor de info..

Pff zo frustrerend, vanmiddag sta op het punt om net mijn opgewarmde rijst en groente en mijn tilapia op te eten..ik had t net neergezet..vork naar mijn mond..komt er gvd een klant!!
**** en ik had al zo'n honger, wat had ik de pest er ff in zeg..
Nou ik heb m maar heel snel geholpen..en toen kon ik eindelijk ff redelijk rustig eten..
Merk wel weer dat ik heel erg naar mijn maaltijden toe leef hoor:)

Training vandaag:Schouders+benen

Powercleanen:
5x17kg
5x21kg
5x23,5kg
5x23,5kg
3x26kg

Mp
8x17kg
8x21kg
8x21kg
8x23,5
7x23,5

db shoulder press
8x12kg
8x14kg
8x14kg
8x16kg
5x16kg

walking lunges
5x16 stappen met maar 20kg, maar verzuur echt als een malle:mad:

Losse squats
20x20kg
20x20kg
20x20kg
20x25kg
20x25kg

leg extension
5x20x35kg

leg curl
5x20x35kg

Ik baal, want ik ben shrugs vergeten:mad:
En t was gewoon een rare training, maar dat komt denk ik ook omdat ik niet aan t maxen ben met benen.. Maar alles veel herhalingen..
Nu maar hopen dat dat t gewenste resultaat heeft;)

Eten vandaag:
40gr brinta+magere melk

T:250gr mgere kwark+kiwi+handje hazelnoten:p

L: mijn 50gram rijst,berg broccoli en tilapiafilet..

T: 40gr rijst en 1 rode grapefruit..
Trainen..

A: van die Honig wereldgerechten Roti..ff makkelijk..en ik vond dat ik t wel verdiend had na 2 lage carb-dagen:)

T: waarschijnlijk alleen kwark.

En ik ben sinds 3 dagen op de fiets naar mijn werk, toch weer 20 minuutjes heen en terug..ach alle kleine beetjes helpen.
Voorop gesteld dat mijn benen al verzuurd zijn als ik de straat nog niet uit ben..
En daarnet helemaal na mijn beentraining, wat had ik een spijt:o

Pijn is fijn :D

Mooi hoor die press:):). enne die lunges is al zwaar als ik eraan denk:o. Mooi hoor.
Optie: Volgende keer even tegen de klant zeggen: Heeft u een moment geduld a.u.b:D

Miss H knalt zich erdoorheen!

Mooi hoor die press:):). enne die lunges is al zwaar als ik eraan denk:o. Mooi hoor.
Optie: Volgende keer even tegen de klant zeggen: Heeft u een moment geduld a.u.b:D

Hahaha ja was t maar waar..haha..zou eigenlijk wel gewoon moeten!! maar ja..helaas pindakaas.. ohh pindakaas..hmmmmmm
Is al voor mijn gevoel eeuwen geleden..lol

Miss H knalt zich erdoorheen!
Ja ik doe mijn best:p

Mijn kereltje net ruzie in de gym met één of andere kapsonestrut..
Mevr hield 3 bankjes bezet, mannetje vraagt (waar zijn haar handdoekje,fles etc over gedrapeerd heeft) of hij t bankje kan gebruiken??!
Zegt ze: je ziet toch dat mijn spulletjes erop staan??
terwijl ze met hele andere dingen bezig is..
En bankje niet nodig heeft..
Hij zegt heel gauw je spullen eraf..
Okee hij t bankje..zij een kop als een oorwurm.
Hij is bezig in de smith..zij ernaast de buikspieren aan t doen..
staat een bankje blijkbaar voor madam in de weg..
Mannetje kijkt ff andere kant op,rustpauze tussen de set, schuift zij dat bankje in de smith??
WTF, zeg..ik weet t niet hoor..maar die denkt zeker dat de gym van haar is>>mafketel..
Jullie ook wel s van dit soort vreemde figuren in jullie gym??:p
Ik heb gelukkig geen last van, altijd rustig op de tijdstippen dat ik train..

Heel verhaal, vond t wel een soort van grappig ff te vertellen:D

Hahaha epic :D

hahaha,:D

Ik heb wel dat mannen voor mijn beeld in de spiegel gaan staan(wat is dat een vrouw kijkt niet naar de uitvoering van de oefening:rolleyes:)en een beetje zichzelf aan het bewonderen:(.
HALLO, ik ben bezig met een uitvoering enne wegwezen:mad::mad:

---------- Post added wo 8 jun 2011 at 20:39 ----------

Oeps deze hoorde in de topic irritatie:o

Ik heb altijd een dame die in haar string voor de spiegel in de kleedkamer haar staat te bewonderen... En toch kijkt ze nooit vrolijk :D.. En gisteren zei ik tegen een meid dat haar techniek niet goed is met de squat. Ze ging met haar knieen naarvoren toe, maar die keek niet zo vrolijk toen ik dat zei. Het is maar een tip, zei ik :P

Haha het irritatie log ach weer s wat anders:)
maar hoe kan jij haar Nou in dr string zien? Kleed jij je om in de dames kleedkamer?:) en Ja als ze een rare kop trekken als je een tip heeft zou ik er ook al klaar mee zijn. Stelletje chaggis;) altijd die vrouwen hé:)

foutje..tigercatty ik had mijn antwoord geschreven maar ik dacht dat jij feyoso was:)dus mijn antwoord klopt niet helemaal en ik zit nu op mijn telefoon en kan niet veranderen..vandaar:)

Haha het irritatie log ach weer s wat anders:)
maar hoe kan jij haar Nou in dr string zien? Kleed jij je om in de dames kleedkamer?:) en Ja als ze een rare kop trekken als je een tip heeft zou ik er ook al klaar mee zijn. Stelletje chaggis;) altijd die vrouwen hé:)

Uhm ik moet anders bij de heren omkleden :p. Zij zit altijd op dezelfde plaats en precies in mijn zicht. Ik vind het wel grappig om te zien :D Vrouwen zijn vrouwen he, hebben altijd wel wat te zeuren :D

---------- Post added wo 8 jun 2011 at 21:52 ----------

foutje..tigercatty ik had mijn antwoord geschreven maar ik dacht dat jij feyoso was:)dus mijn antwoord klopt niet helemaal en ik zit nu op mijn telefoon en kan niet veranderen..vandaar:)

Geef niet :D

Terug
Naar boven