AndroidHealthClinic

Contest Log (v) Miss H Beachproof log

Vandaag om 16u trainen..ik moet werken van 10 tot 16 en dan gooi ik de sportschool dicht en gooi ik er even een prive-sessie tegenaan! Heerlijk geen klanten erbij en de muziek knalhard!!!
Borst dag vandaag!!
Ehm..waar zeg je dat ik kan komen trainen vandaag?:D:o

Dat wordt vandaag een lekkere training :D

Zooo das pas chill!! Je eigen sportschool!

Trainze dan maar!;)

Oh een heerlijke pannekoek met kaas en spek in het pannekoekenhuis..:p en nog wat honingdropjes..
Zoooo lekkerrrrr
En overdag gewoon netjes mijn bruine bol met kipfilet..hoewel een patatje wel heel aanlokkelijk was heb ik m niet genomen..

Ja heerlijk, elke dag gaan we zoieso 1x per dag naar het bos..en als het toelaat 2x..en een keer of 2 a 3 keer per week naar de duinen ofzo..
Gisteren bij Austerlitz geweest en daar kan je ook heerlijk wandelen en er was een speeltuin voor die kleine jongen dus 2 vliegen in 1 klap..

Vandaag om 16u trainen..ik moet werken van 10 tot 16 en dan gooi ik de sportschool dicht en gooi ik er even een prive-sessie tegenaan! Heerlijk geen klanten erbij en de muziek knalhard!!!
Borst dag vandaag!!

Pff en ik dan haha :D

• Topic Starter Topic Starter
Haha, superchill! :D Train ze! En lekker joh, die pannenkoek!
Zeker chill en die pannenkoek was HEERLIJK hahaha

Dat is wel heel relax zeg. Ik wist niet dat je in de sportschool werkte:):). Nu snap ik je stats ook beter:)
Enne die pannekoek klinkt wel heel lekker. in een pannehoekenhuis zijn ze echt wel beter en groter:) dan thuis:)
Ja die pannenkoeken zijn zeker beter dan thuis..vooral groter ook:D
Haha wat hebben mijn stats er nou mee te maken?? Ik sta gewoon achter de bar hoor:p hahaha

Ehm..waar zeg je dat ik kan komen trainen vandaag?:D:o
Hahaha luxe hé:p

Dat wordt vandaag een lekkere training :D
Dat viel dus eigenlijk wel tegen, gigantische koppijn:mad:

Zooo das pas chill!! Je eigen sportschool!

Trainze dan maar!;)
Haha was t maar een eigen sportschool..naja in ieder geval voor even dan hahaha

Okee vandaag Borst-tri

Bench press:
8x40kg
8x45kg
8x50kg
8x55kg
5x60kg ik had zon giga koppijn dat t niet een toptraining was helaas..

Incline bench press:
8x30kg
8x34kg
8x37,5kg
8x40kg
7x44kg

Incline db press:
8x14kg
8x14kg'
8x16kg
8x19,5kg
6x22kg voelde echt zooo zwaar aan vandaag..
Moet ook zeggen dat de rust mininmaal was tussen de sets, een sec of 30 a 45 en dat merk je ook wel in kracht..

Db flyes
8x8kg
8x9kg
8x10kg
8x10kg
5x12kg, verdiende niet de schoonheidsprijs maar okee..die heb ik nog niet eerder gepakt..

French press:
8x17kg
8x17kg
8x19,5kg pr:cool:
7x19,5kg
5x19,5kg

supersetje dippen+pushdown stangetje
6xbw+ 8x30kg
6xbw+8x35kg
5xbw+8x40kg
5xbw+7x45kg
3xbw+7x45kg

dippen lukte echt niet meer zeg..helemaal shakend de laatste rep eruit gepropt..pushdown ging redelijk..

Toen was ik op en knalde mijn kop echt zowat uit elkaar maar goed..we hebben weer getraind..

O:40gr brinta met magere melk

T:300gr magere kwark met 30gr hazelnoten,1 kiwi en 1 abrikoos.

L: broccoli en pangafilet.

T:3 eiwitten gebakken in de pam-spray
trainen

A: stoofpotje met boontjes,uien en hamlappen

T: probably kwark..

echt te weinig gegeten vandaag maar was te druk op mijn werk dus had niet veel tijd helaas..

---------- Post added ma 13 jun 2011 at 19:25 ----------

Jij hebt gewoon lekker getraind..in de drukte vandaag:p

:bow::bow::bow::bow:, meer kan ik echt niet zeggen over die pressen, echt indrukwekkend, Hoe krijg je de db uberhaupt gelift???
Toch een mooie training weggezet:):D:D

:bow::bow::bow::bow:, meer kan ik echt niet zeggen over die pressen, echt indrukwekkend, Hoe krijg je de db uberhaupt gelift???
Toch een mooie training weggezet:):D:D

Haha die vraag is mij ook wel eerder gesteld..
Ik pak ze uit t rek en ga gelijk in 1 beweging liggen, dus rol als t ware gelijk vanuit zit naar ligstand..maar zo af en toe zet ik ze net verkeerd neer op mijn heupen en heb ik weer zon mooie blauwe plek..auwie:o

Ja training was okee..ik kon beter en t lukte niet echt..mede door mijn hoofdpijn..grrr

En rollen maar, hahaaha. Nu snap ik waarom jij graag in je eentje train, als de zaak gesloten is . Hahaha

En rollen maar, hahaaha. Nu snap ik waarom jij graag in je eentje train, als de zaak gesloten is . Hahaha
Hahaha ssttttt:p

Ja jezus, echt niet normaal he?! gelukkig dat bankje en de rest gewoon vrij waren toen ik aankwam :D

Toch is je bench best goed!
ja ik had alleen gehoopt dat ik weer die 62,5 zou kunnen pakken maar die zat er niet in vandaag..naja maybe next time..
Die 70kg wil ik toch ook een keer halen:D

Hahaha ik ben geloof ik nooit tevreden, ja als ik een pr heb op dat moment, maar met de volgende training wil ik eigenlijk weer nog zwaarder..tja..dat gaat niet altijd lukken hé...hahaha klotesport ook:)

Daar hebben meer mensen last van....aaahhhuuummm, volgens mij heet ze stuiterbal:):)
Dat is toch goed anders ben je maar zon watjé. Als je het snel goed vind en dan kom je zeker nooit waar je wilt komen:):)

Dat is helemaal waar..alleen zelfs toen ik wedstrijdshape was, was ik nog niet tevreden en als ik het nu terug zie dan denk ik van, wat liep ik weer te zeiken..ach vrouwen hé..zullen we maar zeggen..

Nee hoor dat ik hoe je met de sport omgaat, dat hebben mannen ook als ze op dat niveau trainen (of hoger). Je wordt steeds kritischer. maar vrouwen kunnen wel goed zeiken.
Waar ik niet tegen kan van vrouwen vaak is dat ze goed zijn in zeiken en dan nikt aan het probleem doen:o

Wij moeten eenmaal wat te zeuren hebben, dat is eenmaal een eigenschap van een vrouw:p. Als we niet zouden zeuren, dan zouden we te snel tevreden zijn met ons resultaten en daardoor te weinig op 100% trainen.

Knappe training ondanks je hoofdpijn:).

Hahaha ja de meeste vrouwen in de sportschool zijn daar heel goed in:)
Wij horen daar in elk geval niet bij;)
OP dat niveau klinkt wel heel leuk trouwens..

Ik weet niet welk niveau, weet alleen je foto:):)

Wij moeten eenmaal wat te zeuren hebben, dat is eenmaal een eigenschap van een vrouw:p. Als we niet zouden zeuren, dan zouden we te snel tevreden zijn met ons resultaten en daardoor te weinig op 100% trainen.

Knappe training ondanks je hoofdpijn:).

Ja das ook een goeie redenatie Catty;):p

relativerende vrouwen - altijd nice;)
sterke training Miss H - je bent denk ik een van de
sterkste dames
je triceps zullen wel aardig verrot aan gaan voelen
na vandaag

Terug
Naar boven