XXL Nutrition

Contest Log (v) Miss H Beachproof log

• Topic Starter Topic Starter
zou zeker wel leuk zijn. misschien tct een logje openen wie er wil en dan een lokatie bepalen en vragen voor een soort ruil???
Ja miss wel een leuk idee;)

Laten we zeggen dat bij mij en de 2 anderen met wie ik toen trainde het huilen nader stond dan het lachen;)

Hmm goeie oef dus..:p

Bah vandaag aan huis gebonden..kind ziek.
Gister weer zon nare prik gehad maar hij is er echt ziek van..oh well
Ik hoop dat t morgen over is, dan hebben we een verjaardag..
Ja ik ga lekker eten morgen..tenminste dat hoop ik:p

Zal ik ook mee doen met de uitwisseling:D..

Hopelelijk is je knulletje morgen beter! En je mag mijn weegschaal wel hebben; die heeft een afwijking van ca. 5%...wordtbeen mens heel blij van;)

Dat heb ik ook altijd:(:cool:, morgen weer een nieuwe dag:D

P.S. Ik woon in het Haagse, och jammer dat de dames zoveer uit elkaar wonen. lijkt mij echt leuk om met andere dames te trainen:o

+1
Gewoon een keer ergens meeten wat makkelijk te bereiken is een beetje in het midden. Volgens mij komen de meesten uit n-holland, z-holland, utrecht en brabant toch?
Alleen aradev komt uit Spanje dus dat word niet zo makkelijk hihi. :p

+1
Gewoon een keer ergens meeten wat makkelijk te bereiken is een beetje in het midden. Volgens mij komen de meesten uit n-holland, z-holland, utrecht en brabant toch?

Zou idd best een keer leuk zijn denk ik idd.
zit 10 km van Haarlem en 20 km van A'dam ;)

+1

Als ik kan op de nog-te-bepalen datum, I'm in!

Nou ik heb een logje geopend, Kijken of we wat kunnen regelen.
zou mij erg leuk lijken:):):)

Sterkte met je zoon:o

+1
Nood-limburg:(

Dan heb je een lekker stukje te rijden Naomi;)..lol

Hoe sta je er nu bij?? gewicht/vp?

gewicht blijft steeds rond hetzelfde hangen..vp heb ik al even niet laten opmeten. Werd ik gestoord van..was wel 0.5 op mijn bicep bij en 1cm van mijn billen af..ach ik zie t aan t einde wel.voeding gaat best wel ok hoor.hoewel ik wel 1dag in de week wel ff lekker eet:) net weer broccoli met vis op terwijl iedereen hier aan t brood zit..
Straks trainen maar de temp is niet te harden hier:(

gewicht blijft steeds rond hetzelfde hangen..vp heb ik al even niet laten opmeten. Werd ik gestoord van..was wel 0.5 op mijn bicep bij en 1cm van mijn billen af..ach ik zie t aan t einde wel.voeding gaat best wel ok hoor.hoewel ik wel 1dag in de week wel ff lekker eet:) net weer broccoli met vis op terwijl iedereen hier aan t brood zit..
Straks trainen maar de temp is niet te harden hier:(

klinkt goed iets erbij op de armen en wat eraf op de billen! en de temp is indd super k*t korte broek is aangeraden.

@cynthia:bloedheet..ik begon al met zweten toen was ik nog niet eens aan t opwarmen:) desalniettemin wel heerlijk getraind!

Einstein:Ja net toch maar even op de tanita gestaan en op 25 mei ook en er was daar wel apart verschil te zien..
25-5 waren mijn stats :66.9kg en23.2 vp.en vvm zat op 51.4kg en vandaag 67.7 kg en21.5 vp en 53.1 vvm.
Ik weet dat de weegschalen niet betrouwbaar zijn maar lijkt mij wel dat ik nu spiermassa ben aangezet.
Aan het einde meet ik nog een keer met de plooimeter..
Maar toch had ik op een of andere rare manier ook het liefst de kgs naar beneden zien zakken;)

Bench press:

8x40kg
8x45kg
8x50kg
7x55kg
7x60kg(spotter erbij geroep maar niet nodig..)
2x70kg(wel met spot) MAAR HELL YEAH..T GAAT ECHT LEKKERRRRR:cool:
dit had ik een paar maanden geleden niet durven dromen..
die 3x per week trainen werpt zn vruchten af..was miss toch wat overtraind gok ik..

incline db press:
8x14kg
8x16kg
8x19,5kg
8x22kg
5x24kg alleen en correct!:cool: (maar ik had geen schuine bank gedaan..dus dat scheelt wel)

Die 24kg was wel echt ****ing heavy:)

Db flyes
8x9kg
4x8 met 10kg

cable cross:
5x8 met geen id hoeveel kg's, word genummerd van 1-10
ik begon op 2 en eindigde op 4, was echt zwaar..

triceps bb extension behind neck:
5x8 17kg

supersetje dippen+pushdown

8xbw dip+ 8 push 25kg
7xbw dip+ 8 push 30kg
5xbw dip+ 7 push 35kg
6xbw dip+ 6 push 40kg
6xbw dip+ 6 push 45kg

Helemaal stuk over en uit.

Maar ben echt super blij met die 70kg bench, ohkee hij ging nog niet alleen maar ik had dit eigenlijk pas voor t einde van t jaar gepland..als to do list:p

En die 24kg db press was ook best lekker..

Al met al, ondanks de hitte, een heerlijke training..
Yeah i feel good...:D

In een woord Wauwwww!!!!
70kg pfieewwww...

wow super training!
gefeliciteerd met je 70 kg BP want ondanks hulp is dat toch echt sterk.

Ik heb ook geen airco in de gym, maar dat is diehard:D
Wel vervelend voor de lui die na mij gebruik willen maken van de apparaten, die mogen in een plasje water trainen haha:p

you on steroids? :p

:jk:

top meid ! :thumbs:

@peetje :thanks ik was er ook wel blij mee:)

@zodroog:handdoek miss optie:p

@robke: zou ik dan nog cellulites hebben:( Haha maar ik moet zeggen t gaat erg lekker:) thanks
vandaag word t weer lekker zweten..rug en biceps mogen er aan geloven..ik heb nu zin nu maar hopen dat t straks ook nog zo is..

Terug
Naar boven